West´s slaapkamer

Started by west-13, September 15, 2011, 01:17:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

west-13

Goedeavond ,

ik ben west ben 24 jaartjes oud en ik zat al langere tijd mee te kijken hier op het forum maar sinds vandaag heb ik me aangemeld .
me slaapkamer is 4,50 x 3,20
ik had een philips surround setje 5.1 met een dvd speler maar ik vondt het tijd voor wat vernieuwing en er een toch een leuke hobby van te maken,+ het is leuk om mee te nemen voor me uitzet .
ik heb dus voor mezelf een receiver en een setje speakers gekocht


het wordt dus een leuke ( niet al te gekke )  HT - film kijken op bed  :headbanging: setje .


Tv: LG 42 inch is volgens mij nu 6-7 jaar oud . ( zonder hdmi en dergelijke )
Receiver: Harmann Kardon AVR156
speakers: 2 x Kef Q100
Blu-ray speler: Playstation 3
kabel: Necom SC-E4.00S  ( had ik nog van me auto speakers over )



Planning:

als iemand tips heeft graag want ik ben nog een newbie ,,,

de speaker set uitbreiden maar ik zou nog niet weten met wat ik zat aan de (C7 van kef ) te denken voor in de front .
dan moet ik nog een center (kef q200c )  en eigenlijk ook een woofer ( kef C4 of kef q400b mischien. )


een buttkicker lijkt me wel een leuke gadget .  :angel:


en een nieuwe tv of een beamer ik zit alleen nog te denken of ik 3d wil of echt mooi full hd beeld .



een paar foto´s













ik zal zo snel mogelijk nieuwe foto´s maken ,





Graag jullie reacties,
Dit topic zal ik ook bijwerken met mijn nieuwe aankopen te showen en om mijn ervaringen te posten... want ik ben voorlopig niet klaar


grtzzzz West
70 inch samsung / jamo studio 8 / dolby atmos
my topic
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=173916.0

Martijnst1990

Welkom in ieder geval! :)

Leuke set heb je al bij elkaar. Als je de set uit wilt gaan breiden wil ik je wel aanraden om bij dezelfde serie van Kef te blijven, dus bijvoorbeeld de Kef Q500 als je zuilspeakers wilt of Q300. Ook een optie is om nog 2 Q100's erbij de halen, zodat je een mooie surround beleving hebt door 4 dezelfde speakers te gebruiken. De center die je had genoemd is wel al de juiste serie.

En voor een subwoofer ben je niet zo merk gebonden als de speakers. Ik zou zelf eerder naar een BK sub kijken (bijvoorbeeld de BK XXLS400), dit is op het forum een hele bekende en je leest er eigenlijk niks dan goeds over. Tenzij je natuurlijk graag een complete set wilt van 1 merk, dan kan je altijd een Kef sub uitzoeken.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

west-13

Thanks voor de tips en de speakers komen volgende maand wel :p dus heb nog ff de tijd om te kijken wat het wordt ,

Achterop de Q100 speakers zitten ook 2 draai knoppen en hoe kan ik het beste alle 4 de aansluitingen aansluiten / bruggen met elkaar

thanksss westt
70 inch samsung / jamo studio 8 / dolby atmos
my topic
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=173916.0