Slechtste film (dvd) in je collectie?

Started by Grindtegel, November 6, 2003, 20:12:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrPink

Ik vind Jackie Brown een geweldig leuke film. Ik kan me niet voorstellen dat je geen slechtere film in je collectie hebt... :)

Groetjes,
Oscar

Grindtegel

Die heeft ie ook wel  (heb net even op zijn site gekeken ;) ), maarja, smaken hè  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MrPink


Matheus

Quote from: Ice Qbe on April 20, 2004, 08:02:48
Ik zal wel weinig medestanders vinden, maar wij hebben Jackie Brown halverwege afgezet en de DVD daarna ritueel verbrand.....

De wereld wordt ook steeds gekker..!
Unison Research | Marantz | Mordaunt-Short | PS3

Gijs82

Goede optie om die dvd te verbranden! pff vind hem ook niks aan. Heb hem wel afgekeken want ik wilde graag weten wat er nou zo mooi moest zijn  ???

Maar dat verbranden lat ik maar niet doen want hij is niet van mij  ;)

De film "The League of extraorinry gentlemen" vind ik ook helemaal niks aan  :-X

En de film "Tears of the sun" vind ik wel 1 van de beste uit mijn collectie  :D
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Kerstmanno

#55
Tears of the sun 1 van de beste uit je collectie? Dan hoop ik dat het komt omdat je een hele kleine collectie hebt ;D.
Ik vond dat zelf (ik dus, persoonlijk, ik oordeel niet.. blabla...) echt een hele slechte film. Heb me behoorlijk lopen ergeren in de bios aan het slappe verhaal en de overdreven en ongeloofwaardige scenes. Echt zo'n typische 'kijk eens wat een helden wij zijn' film, waar wat Amerikanen een stelletje negers redt. Bah, kromme tenen!

B.J.

Lol, tears vind ik ook wel ok.

Jackie brown is fantastisch, ik heb hem zelfs net gekocht!

Gijs82

#57
Quote from: Menno on May 18, 2004, 10:50:06
Tears of the sun 1 van de beste uit je collectie? Dan hoop ik dat het komt omdat je een hele kleine collectie hebt ;D.
Ik vond dat zelf (ik dus, persoonlijk, ik oordeel niet.. blabla...) echt een hele slechte film. Heb me behoorlijk lopen ergeren in de bios aan het slappe verhaal en de overdreven en ongeloofwaardige scenes. Echt zo'n typische 'kijk eens wat een helden wij zijn' film, waar wat Amerikanen een stelletje negers redt. Bah, kromme tenen!

Mijn collectie is inderdaad niet groot maar vind hem wel bij de goede films horen.... :)
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

NeonKnight

Ach,

Ik vond tears from the sun ook best aardig. Natuurlijk was het verhaal niet heel erg geloofwaardig, maar in ieder geval zaten er een paar "kritische" noten in (wapens die door de Amerilkanen zelf zijn geleverd) die het de moeite waard bleven houden. Bruce Willis is toch ook wel een toppertje (zelfs in dit soort films), hoewel natuurlijk "zijn" films als 12 Monkeys en Pulp fiction van een ander niveau zijn.

NeonKnight.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

B.J.

Quote from: NeonKnight on May 18, 2004, 13:35:41
Ach,

Ik vond tears from the sun ook best aardig. Natuurlijk was het verhaal niet heel erg geloofwaardig, maar in ieder geval zaten er een paar "kritische" noten in (wapens die door de Amerilkanen zelf zijn geleverd) die het de moeite waard bleven houden. Bruce Willis is toch ook wel een toppertje (zelfs in dit soort films), hoewel natuurlijk "zijn" films als 12 Monkeys en Pulp fiction van een ander niveau zijn.

NeonKnight.

Niet geloofwaardig ???

Ik dacht dat het echt gebeurt was. Ik geloof ook alles he  ;D

Sarjenka

Ik heb een film uit 1979 " De vijfde musketier " met o.a. Sylvia Kristel en Beau & Lloyd Bridges in m'n kast staan... ooit eens gratis ergens bij gekregen onder het mom van: "bestel nu en ontvang een dvd van topkwaliteit"... nou ja... het was een bedrijf met verstand van plantjes, maar dus niet van dvd's, zeg maar :) Kwaliteit om te janken, maar het verhaal dus ook... ach ja...

en verder heb ik het e.e.a. aan obscure horror filmpjes uit de jaren 50, 60 en 70... om te janken zo slecht, maar oooo zo leuk :)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

NeonKnight

Wat dachten jullie van prince of darkness (met Alice Cooper)?
Enige "interessante" scene is een moord (door AC) met de voorvork van een fiets.
De rest van het verhaal is me allang weer ontgaan (iets met buitenaardse wezens die lichamen overnemen of zo).
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Grindtegel

Het verhaal gaat echt compleet anders  ;D Grappig hoe tijd je geheugen aan kan tasten.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Point7

Quote from: NeonKnight on May 24, 2004, 16:51:49
Wat dachten jullie van prince of darkness (met Alice Cooper)?
Enige "interessante" scene is een moord (door AC) met de voorvork van een fiets.
De rest van het verhaal is me allang weer ontgaan (iets met buitenaardse wezens die lichamen overnemen of zo).

Dat met die buitenaarde wezens is een andere film van John Carpenter. Dat is namelijk They Live.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

NeonKnight

Kan je nagaan inderdaad hoe je geheugen (niet) werkt soms.

Ik heb die film ooit eens heel lang geleden op TV gezien en eigenlijk alleen maar omdat Alice Cooper erin meespeelt. Film heb ik ook op DVD gekocht voor EUR 3 of zo, maar nog niet weer gekeken.

Hoe gaat het verhaal dan wel eigenlijk? Ik kan me iets herinneren van een steeg (met rook op de achtergrond) waar een soort zombies uitkomen (waaronder Alice) en mensen die zich hebben opgesloten in een gebouw?
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

alexia

Ik heb niet echt veel DVD's (in verhouding met velen hier) dus ik heb opzich wel makkelijk kiezen.

dat is dan the watcher en the blairwitch project 2.

Deze 2 heb ik ergens in een duister en vaag verleden gekocht omdat ik toen net een dvd-speler hat en dvd's moest hebben om hem een beetje leuk uit te proberen. Dit waren toen de goedkoopste bij de Free Record Shop.

Greets Alexia
That's thirty minutes away. I'll be there in ten. Mr Wolf

Oh, I'm sorry. Did I break your concentration?

Ettepet

Slechtste?

- The Cook, The Thief, The Wife and the Lover.  Na diverse aanraders gekocht.  De film is traag, oersaai, ongeloofwaardig en eigenlijk staat me het hele concept niet aan.  De kostuums, bekende acteurs en set-opbouw compenseren dat bij lange na niet.
- Frida.  Echt zo'n vrouwenfilm zonder al teveel waar je je als man nog mee kunt vermaken.
- Rules of Engagement.  Cliché-film over het onrecht dat Amerikanen in het buitenland wordt aangedaan, zonder enige vernieuwing of inspiratie gemaakt.  Kocht 'em vanwege de cast en de stoere titel.
- From Dusk 'til Dawn, Cube, Lilja 4-Ever, Star Trek VI: The Undiscovered Country, en waarschijnlijk nog één of twee titels waar ik nog niet voorbij de eerste minuten ben gekomen.

Gelukkig ben ik redelijk zorgvuldig geweest verder, met de 380+ overige titels. ;)

J.A.F._Doorhof

Wow, from dusk till dawn en Cube moet je echt afkijken, beide geniaal.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DrAce

Inderdaad, From DTD afkijken is een must.
Ik ging ook schoorvoetend met mijn vriendin (WAF, weet je ;D ) naar die film, in de veronderstelling dat het om een romantische film ging ... wel, halverwege wilde zij naar huis en en vond ik 'm s-u-p-e-r ;D ;D  >:D
Bovendien, Salma H komt in deze film veeeeeeeel beter over dan in Frida ;)

Mijn slechtste film is "Nightfall", naar het uitstekende verhaal van Asimov. Wat een waardeloze troep. Ik vond "I, Robot" maar zozo, maar Nightfall is toch wel de slechtste Asimov verfilming die ik ken.

Kerstmanno

Apart, ik vond juist het begin van FDTD prima. Na een half uurtje vond ik het veel minder worden. Wel gelachen ;)

Freak

Mijn slechtse film: Red Planet met Val Kilmer. Ergens gratis bij gekregen. Is echt zonde geld. Driven ook gratis gekregen en ook erg matig.

OscarTango

Min top 1 van absolute fuck-film : Lifeforce...

Ik heb eens Reign of Fire gekocht, die vond ik waardeloos, en iemand van het forum ( weet niet meer wie ) stelde een ruil voor met Lifeforce.

Ik dacht : slechter kan het niet worden. Nou, duidelijk wel dus...hij is zo slecht dat ik het grappig vond ;)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

garmtz


JürgenW

Battlefield Earth
Er zijn weinig films die ik niet afkijk. Dit is er zo een.
Maar ik bewaar hem wel. Vind 't ook aardig om de slechte films in mijn collectie te hebben, zodat ik desnoods kan zien, waarom ik hem slecht vond.