aparte voeding monoblokken

Started by buizesmurf, July 22, 2011, 11:46:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

buizesmurf

Ik speel nu met een kemp power source voor de voeding van de 2 mono-eindtrappen,parallel single ended met 211 eindbuis.Ik zou nu 2 aparte voedingen willen gebruiken die elk een eindblok voeden.Ik weet dat bij een single ended eindtrap het geluidsignaal in direct contact staat met de geleverde voeding,dus erg gevoeling voor allerlei storingen.De power source is goed maar denk dat het beter kan,en daarbij ik gebruik  de andere mogenlijkheden niet meer van de kemp.Beetje sonde.Ik had gedacht aan bv 2x powerblok van 1000 watt van kemp,maar die schijnt niet meer in productie te zijn.Dus alle andere voorstellen welkom;alsook een ruil met mijn kempsource.Dit betreft wel de Belgische uitvoering met pinaarde.
Mvgr R.

Midcall

Waarom niet gewoon rechtstreek op het net. Een 211 buis is een zware jongen en versterkers met een 211 buis klinken bijna altijd het beste zonder filtering, net zoals een 845 trouwens.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -