The CinemaLounge

Started by high-q, July 18, 2011, 14:27:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

high-q

Quote from: HTip on February 14, 2012, 20:30:07
;D Graag gedaan. Been there, done that ;)
Ik ben ook wel even bezig geweest met het stellen, maar als je de beugeltjes nog niet vastzet, dan kan je ze prima in lijn zetten. Spannen van de draad is inderdaad erg belangrijk.
Mooi!

Nog een tip. Voor de masking kan je ook paneelgordijnen gebruiken. Audioloog heeft dat een keer gerealiseerd. Krijg je een mooie strakke scheiding.

Ik dacht dat het een geweldige oplossing zou zijn met dit systeem. Het probleem is echt dat de gordijnen niet mooi strak vallen.
Paneelgordijnen voor masking zou mooi zijn, maar dan zit ik even met de plaatsing hiervan.

Het mooiste zou zijn om ze zo strak mogelijk langs het scherm te laten vallen, alleen kom ik dan in de knoei met de velours
gordijnen die er al hangen. Als ik deze naar voren zou moeten verplaatsen, betekent het dat ik er ook ruimte voor in moet leveren.

We gaan denk ik even met de gedachte spelen, thanks :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: DVDmartinDVD on February 14, 2012, 20:35:03
Volgens mij is hij de projector aan het ophangen en filmpje aan het kijken, ik heb vandaag nog geen update gezien ;)

ben heel benieuwd naar het resultaat

Martin.

Haha, ging het maar zo snel!  ;D

De Prismasonic ophangbeugel is nog steeds in bestelling. Ik krijg van Dennis van Highendpassion een seintje
als deze verstuurd is. Als ik tegen die tijd ook een kabel heb, dan ga ik zo snel mogelijk een testopstelling maken  :thumbs-up:

Morgen krijg jij jouw cadeautje al binnen :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: HTip on February 14, 2012, 20:51:26

Wat dat betreft zijn we allemaal hetzelfde. Als we iets nieuws gaan krijgen willen we het zo snel mogelijk hebben. Bij mij ging het precies hetzelfde...
Maar jij hebt toch nog een prima set om lekker muziek te luisteren. Lijkt me geen straf :music:

Sorry high-q voor de vervuiling ;)

Heeeeeel herkenbaar :angel:
Eén set? Hij heeft er zelfs twee staan!

Maakt niet uit hoor, zal nog even duren voor de volgende update komt.
Heb ik nog even de tijd om me wat beter in het Constant Image Height verhaal te verdiepen
en dan met name in combinatie met een HTPC. Misschien dat anderen daar ervaring mee hebben?

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Quote from: high-q on February 15, 2012, 11:45:14
Ik dacht dat het een geweldige oplossing zou zijn met dit systeem. Het probleem is echt dat de gordijnen niet mooi strak vallen.
Paneelgordijnen voor masking zou mooi zijn, maar dan zit ik even met de plaatsing hiervan.

Het mooiste zou zijn om ze zo strak mogelijk langs het scherm te laten vallen, alleen kom ik dan in de knoei met de velours
gordijnen die er al hangen. Als ik deze naar voren zou moeten verplaatsen, betekent het dat ik er ook ruimte voor in moet leveren.

We gaan denk ik even met de gedachte spelen, thanks :)
De paneelgordijnen zouden dan ook in plaats van de velours komen. Maar achteraf denkend misschien toch niet zo'n goede oplossing, omdat je meerdere rails nodig hebt. Ik gebruik de gordijnen trouwens alleen voor het beschermen van het scherm en de akoestiek. En de keren dat ik 4:3 kijk zijn zeldzaam ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: high-q on February 15, 2012, 11:55:22
Heeeeeel herkenbaar :angel:
Eén set? Hij heeft er zelfs twee staan!
:D Daarom zei ik ook "nog" ;) En die stereoset is niet de minste :o

Quote
Maakt niet uit hoor, zal nog even duren voor de volgende update komt.
Heb ik nog even de tijd om me wat beter in het Constant Image Height verhaal te verdiepen
en dan met name in combinatie met een HTPC. Misschien dat anderen daar ervaring mee hebben?
Heb je het topic van kermit over CIH-projectie gezien? Ik weet niet of daar ook HTPC wordt behandeld, maar daar zal je vraag waarschijnlijk sneller worden beantwoord .
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: HTip on February 15, 2012, 12:08:06
De paneelgordijnen zouden dan ook in plaats van de velours komen. Maar achteraf denkend misschien toch niet zo'n goede oplossing, omdat je meerdere rails nodig hebt. Ik gebruik de gordijnen trouwens alleen voor het beschermen van het scherm en de akoestiek. En de keren dat ik 4:3 kijk zijn zeldzaam ;)

Precies, door de dubbele rails schuift alles een stukje naar voren waardoor ik ruimte in moet leveren. De velours gordijnen geven wel een mooi sfeertje
aan het geheel, dus ze blijven sowieso hangen.

Ik heb gisteren mijn filmcollectie ook eens bekeken en kwam tot de conclusie dan meer dan 60% in 2.35:1 is opgenomen en weergegeven kan worden,
scheelt ook weer een beetje :)


Quote from: HTip on February 15, 2012, 12:10:15
:D Daarom zei ik ook "nog" ;) En die stereoset is niet de minste :o
Heb je het topic van kermit over CIH-projectie gezien? Ik weet niet of daar ook HTPC wordt behandeld, maar daar zal je vraag waarschijnlijk sneller worden beantwoord .

Inderdaad erg indrukwekkend wat daar allemaal staat  :worship:

Het CIH-topic heb ik deels gelezen. Ik ga daar mijn vraag ook eens posten :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Naar aanleiding van de vraag over de masking panelen die forumlid Williams in zijn opstelling gebruikt, heb ik even nagedacht over een tijdelijke oplossing die ik in mijn situatie zou kunnen gebruiken.

Hierbij de oplossing van Williams:

Quote from: williams on February 15, 2012, 19:34:50
Ik heb een paar weken geleden voor  Ronald (audioloog) nog een masking gemaakt met panelen,dit was niet met een elektrischerails maar met een gewone gordijnrails.
Ronald was zelf niet tevreden met de gordijnen die er eerst aanhingen,en nadat hij een keer bij mij was geweest en zag dat ik panelen er aan had hangen van MDF ,kwam de vraag of ik dat ook bij hem wilde ophangen.
Hieronder wat foto's hoe het er uit is gaan zien bij Ronald (audioloog) en welke materialen ik gebruikt hebt.

Panelen-MDF 8mm
Plakvilt-verkrijgbaar bij diversen hobbywinkels
Korte schroeven 6mm















Ik loop bij deze uitwerking tegen een aantal problemen aan:

1. Er hangt al een elektrische rail waar gordijnen aan hangen
2. Een tweede setje rails gaat alleen passen als ik de gordijnrails naar voren schuif
3. Door punt 2 verlies ik veel ruimte en moeten ook de audiokast en de speakers verder naar voren
4. Mijn scherm heeft geen zwart vlak tot aan het plafond zoals audioloog dat heeft.


Mogelijke oplossing:

Totdat ik de anamorphic lens voor de beamer heb hangen, kan ik alleen gebruik maken van het 16:9 aspect ratio. Dit betekent dat ik voorlopig genoeg heb aan panelen die hierbij de niet gebruikte oppervlakken aan de zijkanten van het beeld maskeren. Deze panelen wil ik door middel van nylon/visdraad ophangen aan schroefogen die ik in het plafond achter de gordijnrails draai. Zoals ik het zie, zouden de panelen dan strak voor het scherm komen te hangen en vallen de bovenkanten van de panelen mooi samen met de bovenkant van het scherm.

Even kijken of ik er een logisch tekeningetje van kan maken :)

 
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

#932
Die panelen zouden een mooie oplossing zijn. Maar ik kan me ook voorstellen dat het lastig is met 2 rails, omdat je daar ruimte door verliest. Moeilijke afweging denk ik.

Wat je ook kan doen is wat ik dacht te gaan doen met mijn horizontale masking. Losse panelen van licht hout die je dan in het scherm plaatst met een bevestiging buiten het scherm. Natuurlijk moet dat paneel zachte randen hebben, maar het lijkt me wel mogelijk. Dan kan je de gordijnen zo laten en met een 16:9 film/concert de panelen plaatsen.

Ik zou sowieso de rand boven je scherm zwart maken zodat je scherm meer uitziet als 1 geheel, maar dat hangt af hoeveel ruimte je bovenaan nog hebt.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: HTip on February 16, 2012, 18:02:07
Die panelen zouden een mooie oplossing zijn. Maar ik kan me ook voorstellen dat het lastig is met 2 rails, omdat je daar ruimte door verliest. Moeilijke afweging denk ik.

Wat je ook kan doen is wat ik dacht te gaan doen met mijn horizontale masking. Losse panelen van licht hout die je dan in het scherm plaatst met een bevestiging buiten het scherm. Natuurlijk moet dat paneel zachte randen hebben, maar het lijkt me wel mogelijk. Dan kan je de gordijnen zo laten en met een 16:9 film/concert de panelen plaatsen.

Ik zou sowieso de rand boven je scherm zwart maken zodat je scherm meer uitziet als 1 geheel, maar dat hangt af hoeveel ruimte je bovenaan nog hebt.

Ben er al over uit dat een tweede setje rails niet gaat komen, past gewoon niet.

Ik heb ook over het plaatsen van de masking panelen binnen het bestaande frame nagedacht. Wat ik voor me zie, is dat je aan de uiteinden van de panelen klemmetjes maakt die over het frame vallen en aan de achterkant blijven haken, als je deze zwart spuit zal je er dan weinig van zien. Ik heb alleen geen idee hoe dit soort klemmen heten en waar je ze zou kunnen kopen.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Als je een idee hebt hoe die klemmetjes eruit moeten komen te zien en je maakt een tekening. Dan zou ik vervolgens als ik jou was eens langs Auke Rauwerda in Leeuwarden rijden. Die heeft praktisch alles liggen. Misschien heeft die wel iets wat er op lijkt :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: larzie on February 18, 2012, 13:15:33
Als je een idee hebt hoe die klemmetjes eruit moeten komen te zien en je maakt een tekening. Dan zou ik vervolgens als ik jou was eens langs Auke Rauwerda in Leeuwarden rijden. Die heeft praktisch alles liggen. Misschien heeft die wel iets wat er op lijkt :)

Ik heb even snel gezocht op spanklem, spanbeugel en spanhaak. Iets in die richting zou het moeten zijn.

Moeilijk om te tekenen wat ik precies bedoel. Eigenlijk is het een heel simpel klemmetje wat ik bedoel.
Ik zoek nog even verder en als ik het heb weet ik waar ik het zou kunnen vinden, thanks  ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Vandaag heb ik de Prismasonic CB-200 mount ontvangen  :happy:

In principe zou ik nu aan de slag kunnen met een testopstelling. Ik wacht nog even tot ik een HDMI
kabel heb, zodat ik deze gelijk met het netsnoer door de buis boven het plafond kan trekken en gelijk
met videobeelden aan de slag kan ipv alleen met het testbeeld.

Zodra ik ermee aan de slag ga, zal ik ook wat foto's maken. Ben benieuwd  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

De laatste loodjes? Ben benieuwd naar je ervaring. De eerste keer beeld (en geluid) is zo gaaf op een groot scherm in je eigen bios :pompom:
HDMI kabel is onderweg?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: HTip on February 24, 2012, 08:15:08
De laatste loodjes? Ben benieuwd naar je ervaring. De eerste keer beeld (en geluid) is zo gaaf op een groot scherm in je eigen bios :pompom:
HDMI kabel is onderweg?

Haha, de laatste loodjes voordat er een testopstelling staat inderdaad. Ik heb een kabel uit de marktsectie op het oog, 12m audioquest forrest. Zit nog een beetje te twijfelen tussen deze en de Bosscom die te krijgen is via ITC. Die laatste heeft een demontabele hdmi-plug, wat het leggen door de buis wat gemakkelijker maakt. Hoe dan ook ben ik van plan om volgende week beeld en geluid te hebben ;D


HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

DVDmartinDVD

Quote from: high-q on February 23, 2012, 22:18:16

Zodra ik ermee aan de slag ga, zal ik ook wat foto's maken. Ben benieuwd  ;D

Niet alleen jij ;)

Ik zit voorlopig weer zonder beeld, de JVC heeft rare kuren. Dinsdagavond met wat vrienden filmpje kijken totdat bijna aan het einde van de film het beeld vreemd ging doen en allemaal blauwe horizontalelijnen over het beeld kwam.
Gekeken wie de schuldige was maar dat bleek al gauw de JVC te zijn. Gelukkig doet JVC niet moeilijk en wordt er een nieuwe opgestuurd. Maarja dat duurt weer even voordat ik hem weer heb.

Groet Martin.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

HTip

Da's balen Martin! Ik heb het ook wel eens gehad, maar toen lag het aan de Oppo. De optie 1080p24 uitzetten en daarna weer aan was de oplossing. Maar ik begrijp dat ie al retour is?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDmartinDVD

Hoi, ik had dit beeld zie foto ook dat er niets aan stond behalve dan de projector.



Hij hangt hier nog steeds om omgeruild te worden.

groet Martin
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Spijkie

Kijk topic gevonden, was gezellig vanmiddag!

Groeten,
Spijkie
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

high-q

Quote from: Spijkie on February 26, 2012, 17:25:27
Kijk topic gevonden, was gezellig vanmiddag!

Groeten,
Spijkie

Have fun reading! Als de ruimte klaar is laat ik het wel even weten voor de volgende m&g :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Ik heb gisteren na de M&G met Larzie en Spijkie nog even in mijn ruimte zitten prutsen
met een stukje HDMI-kabel. Voordat ik de buis inclusief bochten boven het plafond aan
had gelegd, had ik er al een hdmi kabel doorheen gestoken om te kijken of ik deze er later
doorheen zou kunnen trekken. Het gaat hierbij om een regenpijp van 70mm diameter en
3 bochten van 90 graden en met een diamter van 80mm.

Door de losse stukken was het geen probleem, maar nu alles in elkaar zit, krijg ik de
pluggen niet door de bochten heen. Ziet er dus naar uit dat ik een HDMI kabel met
afschroefbare koppen moet gaan gebruiken.

Ik heb gezien dat er van Bosscom en Supra dit soort kabels zijn. De Supra is bij een lengte
van 10m 25eu duurder, alleen kan ik bar weinig informatie over deze kabels vinden. Heeft
iemand toevallig ervaring met één van deze kabels?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LittleNinja

Of werken met CAT extenders ( dus HDMI -> CAT/UTP -> HDMI )...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

larzie

Had je dat met een trekveer (of andere kabel waar je de hdmi kabel aan vast knoopt) geprobeerd?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: LittleNinja on February 27, 2012, 14:20:41
Of werken met CAT extenders ( dus HDMI -> CAT/UTP -> HDMI )...


Heb ik ook naar gekeken, in een ander topic had je het geloof ik over Octava, daar had ik op gezocht. Hierover kan ik ook niet bijster veel vinden, het enige wat ik vind zijn posts
van mensen die zeggen dat ze OF problemen hebben OF dat het werkt. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met de extra stappen die er tussen zitten? Zo ga je van HDMI naar CAT en van CAT weer terug naar HDMI. Heeft dat ook invloed op het beeld?  Heel kort door de bocht kan je zeggen dat digitaal digitaal is, maar op één of andere manier komen daar altijd weer eeuwenlange dicussies van ... en ik heb het liefst deze week nog beeld :D

Daarnaast zitten tussen elke extender, als ik me niet vergis, twee cat-kabels en een losse voeding. Met name de voeding aan de kant van de beamer gaat een probleem worden omdat ik daar niks voor heb aangelegd. Voeding naar de beamer wordt gewoon een lange afgeschermde kabel (bijv. lapp olflex 3x1mm2) die door dezelfde buis loopt als de HDMI-kabel. Ik zou er ook wel een blokje aan kunnen monteren, maar dan wordt het weer zo'n bende aan het plafond  :confused:

Bij de productinfo hebben ze het over HD-Ready, 1080p tot aan een bepaalde lengte of 3D compatible, maar zijn hierbij ook niet echt duidelijk. De goedkoopste is 80eu en daar staat bij HD-Ready. Zou ik daar genoeg aan hebben?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: larzie on February 27, 2012, 14:33:05
Had je dat met een trekveer (of andere kabel waar je de hdmi kabel aan vast knoopt) geprobeerd?

Yes met een trekveer, anders lukt het sowieso niet. Misschien nog een keer proberen en dan harder trekken, want los lukte het wel :turn:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LittleNinja

Of een minder stuggge kabel opzoeken... ;)

PM trouwens..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"