A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

HuubF

Quote from: Roksan on December  6, 2019, 11:25:41
En dan met een AD converter naar de LSX ofzo?

De LSX is volledig digitaal

Oh ja de LSX is dat kleintje, in de war met de 'grote'. Jee is die niet een beetje klein voor de muziek die er mee wordt gedraaid??
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Roksan

Ik ga de grote Twani volgen! Ik heb ga ook de LSX uitproberen. Welke sub neem jij erbij Twani?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

twani

Quote from: Roksan on December  6, 2019, 13:38:31
Ik ga de grote Twani volgen! Ik heb ga ook de LSX uitproberen. Welke sub neem jij erbij Twani?

;D

Die vraag wilde ik eigenlijk aan de SubMaster van het forum stellen.

Chansig, kom er eens in als je wilt.    Jij hebt toch veel ervaring met melkpakjes als hoofdspeaker die door een sub worden ondersteund? :D

Roksan

Ben benieuwd!!

Jouw LSX'en al binnen?
Ben benieuwd wat je er van vindt. Dit word de eerste keer dat ik luidsprekers koop zonder ze ooit gehoord te hebben.....
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Xander32

OMG, ik zie Theo met de kerst al in zijn in een rukbunker omgetoverde living, met multi subwoofers op oorhoogte 😱

Quote from: twani on December  6, 2019, 14:22:46
;D

Die vraag wilde ik eigenlijk aan de SubMaster van het forum stellen.

Chansig, kom er eens in als je wilt.    Jij hebt toch veel ervaring met melkpakjes als hoofdspeaker die door een sub worden ondersteund? :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


Mitch--

Quote from: Xander32 on December  6, 2019, 15:27:03
OMG, ik zie Theo met de kerst al in zijn in een rukbunker omgetoverde living, met multi subwoofers op oorhoogte 😱

:D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Tot de Kefjes binnenkomen even een "nood setup" neergezet.

Yamaha 301, Dynaudio Audience 40, iPad, Atlas Equator MK2 BiWire..

En spelen maar....

twani


twani


twani


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#16012
Quote from: Xander32 on December  7, 2019, 19:11:10
Wat een behelpen 😄

Nee, eigenlijk niet....

Prima tevreden mee. Klinkt anders dan hetgeen er stond maar ook wel fijn eigenlijk.

Soms vraag je je zo eens af waarom we zo zijn doorgeschoten met al die apparatuur...

Toch gaan we volgende week lekker de kleine Kefjes neerzetten. Kunnen die idioot grote speakerstandaards ook uit de kamer weg.

De Kefjes zijn zo klein dat ze gewoon op het dressoir kunnen.

Lekker man, weg met die bende :D

HuubF

Quote from: twani on December  7, 2019, 19:26:18
Nee, eigenlijk niet....

Prima tevreden mee. Klinkt anders dan hetgeen er stond maar ook wel fijn eigenlijk.

Soms vraag je je zo eens af waarom we zo zijn doorgeschoten met al die apparatuur...

Toch gaan we volgende week lekker de kleine Kefjes neerzetten. Kunnen die idioot grote speakerstandaards ook uit de kamer weg.

De Kefjes zijn zo klein dat ze gewoon op het dressoir kunnen.

Lekker man, weg met die bende :D

Zo'n Böse melkpakjes-setje is ook goedkoop te krijgen tegenwoordig. Subwoofer achter het dressoir en gaan!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

twani

Zo, net een paar van die schattige Kefjes besteld..

In het wit en toevallig op precies hetzelfde moment als Roksan😉

Roksan

Quote from: twani on December  8, 2019, 21:02:39
Zo, net een paar van die schattige Kefjes besteld..

In het wit en toevallig op precies hetzelfde moment als Roksan😉

Heb jij ze al binnen?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

chansig

Quote from: twani on December  6, 2019, 14:22:46
;D

Die vraag wilde ik eigenlijk aan de SubMaster van het forum stellen.

Chansig, kom er eens in als je wilt.    Jij hebt toch veel ervaring met melkpakjes als hoofdspeaker die door een sub worden ondersteund? :D

Ik zou zeggen 4 x Rythmik F15.  :D

Of iets subtieler een BK 200. Lief klein schattig dus past helemaal bij de baas.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

twani


twani

Quote from: chansig on December 11, 2019, 07:58:43
Ik zou zeggen 4 x Rythmik F15.  :D

Of iets subtieler een BK 200. Lief klein schattig dus past helemaal bij de baas.

Gr. Hans

:D 

Ter compensatie van zoveel brute ongemanierdheid  :D

Maar TFX voor de tip Submaster👍

Eerst maar de LSX'en eens Stand Alone proberen

twani


twani

Uiteraard witte boxen omdat de kleur zwart tegenwoordig bijna voor alles als aanstootgevend wordt gezien...

twani


twani


Xander32

Sorry Theo, maar ik vind ze er uit zien als een paartje overpriced pc speakers ...
Ik zeg:

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT