A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Bas Akkerman

Gaaf hè? Ik doe het hier ook nog altijd met veel plezier. Maar eh, dat taxiën gaat niet zo goed volgens mij, Theo...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

 :D

Ik weet niet Bas, dat is junior die zn vliegbrevet nog niet heeft.......

Speel zelf alleen maar racesims.....

twani

Cousin Silas

15 levels down

twani

Cousin Silas


Stygian

Voor hen niet bang voor het donker

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on November 26, 2018, 06:40:07
IPod 🤔

Wat is dat nou weer¿


USB stick in front van de Naim UnitQute  :). (Excuus slechte foto, nog donker hier)

Xander32

Lekker overzichtelijk streamen zo en vaak ook nog kwalitatief de beste methode.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on November 26, 2018, 19:19:33
Lekker overzichtelijk streamen zo en vaak ook nog kwalitatief de beste methode.

Wellicht. Maar ik hoor toch t verschil tussen Spotify en FLAC niet :D


En als het al is dan geef ik de mooie ronde stressvrije Spotify sound de voorkeur.

Xander32

Barbaar 🤪

Quote from: twani on November 26, 2018, 23:14:45
Wellicht. Maar ik hoor toch t verschil tussen Spotify en FLAC niet :D


En als het al is dan geef ik de mooie ronde stressvrije Spotify sound de voorkeur.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani



Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Geniaal.

Van de week op een avond een docu gekeken waarin te zien was hoezeer de muziekstijl en het gebruik van door hen zelf nieuw uitgevonden instrumenten van Kraftwerk de popmuziek in de (veel ) latere jaren erna hebben beïnvloed.

Duran Duran, Softcell, OMD,  enz enz enz, noem ze maar op....

Al die artiesten kwamen aan het woord en spraken erover enorm door hen beïnvloed te zijn. Sommige toen (maar later wereldberoemde) nog onbekende acts hebben hun repertoire door de invloeden van Kraftwerk totaal veranderd en zijn daardoor cultbands geworden zo vertelde het verhaal.

Indrukwekkend....

Ik had de SACD al heel lang maar de docu deed me de muziek (maar toch via Spotify :D) weer eens opzetten.

Ik had Autobahn op een cassettebandje in de 70's.   Legendarisch, hele mooie herrinneringen aan.

Xander32

Was dat toevallig de docu van Leo Blokhuis? Die wil ik ook nog kijken. De komende dagen er eens voor gaan zitten. Zelf heb ik weinig met dit genre muziek, maar de docu schijnt erg mooi te zijn, zoals overigens alle muziek docu's van eerder genoemde.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on November 30, 2018, 05:56:40
Was dat toevallig de docu van Leo Blokhuis? Die wil ik ook nog kijken. De komende dagen er eens voor gaan zitten. Zelf heb ik weinig met dit genre muziek, maar de docu schijnt erg mooi te zijn, zoals overigens alle muziek docu's van eerder genoemde.

Weet ik eigenlijk niet.

Viel er ergens halverwege  in vlak voor t slapen gaan op de slaapkamertelevisie :)

eddy135

Quote from: Xander32 on November 30, 2018, 05:56:40
Was dat toevallig de docu van Leo Blokhuis? Die wil ik ook nog kijken. De komende dagen er eens voor gaan zitten. Zelf heb ik weinig met dit genre muziek, maar de docu schijnt erg mooi te zijn, zoals overigens alle muziek docu's van eerder genoemde.
Planet Elektro, ja!

Ook voor niet-liefhebbers van het genre de moeite waard om te kijken. :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bas Akkerman

Quote from: eddy135 on December  1, 2018, 09:31:16
Planet Elektro, ja!

Ook voor niet-liefhebbers van het genre de moeite waard om te kijken. :)
Dank je wel, Theo en Eddy! Die ga ik beslist bekijken.

Tja, autobahn. Ik reis soms best ver voor toernooien. Ik ken eigenlijk geen album dat daar zo goed bij past. Te bedenken dat het pioniers waren op het vlak van elektronische muziek en ik ben eigenlijk verbijsterd.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on December  1, 2018, 14:24:26
Dank je wel, Theo en Eddy! Die ga ik beslist bekijken.

Tja, autobahn. Ik reis soms best ver voor toernooien. Ik ken eigenlijk geen album dat daar zo goed bij past. Te bedenken dat het pioniers waren op het vlak van elektronische muziek en ik ben eigenlijk verbijsterd.

:thumbs-up:

Xander32

... heb hem zojuist gezien; dat was best een lange zit  :yawnee:, maar met vlagen wel vermakelijk.
En de bevestiging; het is echt niet mijn genre  :nowink:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Slechte foto van mijn low (no :D) budget home cinema die langzaamaan z'n voltooiing nadert...


holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

MVG

Ziet er goed uit!

Lijst zwart zou het beeld zeker ten goede komen, ondanks dat je het niet mooi vind  ;D Verder de muur achter het scherm een donkere kleur geven  ;)

Exxar

Ziet er toch al goed uit! Tapijtje erbij en in de zetel gaan genieten  :clapping:

twani

Quote from: MVG on December 13, 2018, 10:24:16
Ziet er goed uit!

Lijst zwart zou het beeld zeker ten goede komen, ondanks dat je het niet mooi vind  ;D Verder de muur achter het scherm een donkere kleur geven  ;)

In geval van Hone Cinema zijn we volledig van de concessies :D

Dus lichte lijst, lichte muur en vól inzetten op een minder goed beeld :D

twani

Ijzersterk Cult Dark Ambient album van Apoptose.      Wel even voor gaan zitten...