A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

Hij is nog in ontwikkeling, zal nieuwe foto's plaatsen van de huidige situatie..... :)

twani

Omdat het gebruikt gekochte Beamax scherm eigenlijk meteen al voor irritatie zorgde (te klein en bobbels ) vandaag maar eens begonnen aan een DIY 320x180 scherm








twani

3,20 x 1,80 meter opgespannen en wel.  Geen kreukels gelukkig.

Nu nog de omlijsting op maat zagen en het enorme paneel aan de wand monteren


twani

Big Screen Mama


320 x 180 centimeter ... O0

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

... de foto's zij hier niet zichtbaar, maar het is vast een mooi stukje huisvlijt geworden 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on November 20, 2018, 21:25:29
... de foto's zij hier niet zichtbaar, maar het is vast een mooi stukje huisvlijt geworden 8).

Hee, das raar. Ik zie ze ook niet meer. Weet zeker dat ze erop stonden.... :wacko:


En dat stonden ze ook want Marco heeft er gisteren nog een like op gegeven zie ik...


Bas?  Blijf met je vingers van de servers af :D


Xander32

M.u.v. bovenstaande weer zichtbaar; idd. een fraai stukje huisvlijt  :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Quote from: twani on November 20, 2018, 21:56:53
Hee, das raar. Ik zie ze ook niet meer. Weet zeker dat ze erop stonden.... :wacko:


En dat stonden ze ook want Marco heeft er gisteren nog een like op gegeven zie ik...


Bas?  Blijf met je vingers van de servers af :D
Haha, deze keer was ik het niet. Ik kreeg van andere leden te horen dat tinypic eruit lag. Misschien dat dat het was?

Ziet er gaaf uit, Theo! Ik heb bewondering voor die rechter handen van je.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on November 21, 2018, 06:48:15
Haha, deze keer was ik het niet. Ik kreeg van andere leden te horen dat tinypic eruit lag. Misschien dat dat het was?

Ziet er gaaf uit, Theo! Ik heb bewondering voor die rechter handen van je.

Óók ík heb er daar toch écht maar één van hoor Bas  :tounge2:

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Duurt 30 minuten met een verrassend kleurrijk (er verschijnt een witte stip in het midden) einde. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Quote from: twani on November 21, 2018, 07:45:54
Óók ík heb er daar toch écht maar één van hoor Bas  :tounge2:
Nou, ik heb twee linker handen. Dus ik dacht wij hebben dat omgewisseld of zo. Wie heeft mijn rechterhand! :sarcasm:

Restaureer je eigenlijk nog meubels?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

twani

Quote from: reza on November 21, 2018, 18:35:13
Waar heb je je doek gekocht?

Ik hou van normaal dus........ :D


Is toevallig nog bij mij om de hoek ook...

Ik ben overigens geen videofiel dus dit gaat perfect zijn voor mij :tounge2:

Het laatste restje zwartwaarde en meer van dergelijke kretologiën kunnen me gestolen worden.

Het spektakel knalt van het scherm tijden het film kijken en gamen. Missie geslaagd dus.


twani

Quote from: Bas Akkerman on November 21, 2018, 17:35:12
Nou, ik heb twee linker handen. Dus ik dacht wij hebben dat omgewisseld of zo. Wie heeft mijn rechterhand! :sarcasm:

Restaureer je eigenlijk nog meubels?

Zeker Bas :).  De kunst is vooral er aan te komen. Ze zijn schaars helaas :nopompom:

Peerless Monster

Quote from: chansig on November 21, 2018, 10:11:05
Duurt 30 minuten met een verrassend kleurrijk (er verschijnt een witte stip in het midden) einde. :D

Gr. Hans

Potverdomme, ik heb 3 keer gekeken, maar dat is een dooie pixel Hans!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

twani

Big Screen Mama is klaar om te hangen

Hij is snaarstrak geworden. Alles wat op oneffenheden lijkt op de foto's is lichtval...





3,20 x 1,80 meter met gain 1,0 totale kosten €120,-.....

Speciaal geen volledig zwarte omlijsting want lélûk.....

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

kermy

Beste Twani,


Hoe heb je dat zo strak gekregen?


Met vriendelijke groet,

Kermy

twani

Hij hangt :pompom:  (excuus voor slechte foto, tis al donker in Zandvoort :D)



twani

Aankomende zondag staat er trouwens nóg een Big Mama op de stoep bij huize Twani








Tegenwoordig koop ik echt alle Hifi apparatuur gebruikt.  Vind de afschrijving op nieuw spul bizar.

Kan t makkelijk betalen maar t voelt heel slecht. 

Ik heb gemerkt dat ik er veel meer lol aan heb om een leuk gebruikt component op de kop te tikken....