A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Staaled

244's worden als basstraps aangemerkt, maar zijn eerder breedbandige absorbers.
Goede keus. ;D

Heb je al een idee waar te plaatsen ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

Quote from: felix01 on October 22, 2014, 16:50:57
mooi :clapping:,voor de meesten van ons een serieus werkpunt denk ik!!


PERSISTENT PEOPLE BEGIN THEIR SUCCES WHERE OTHERS END IN FAILURE ;)

twani

#10627
Quote from: Staaled on October 22, 2014, 19:30:02
244's worden als basstraps aangemerkt, maar zijn eerder breedbandige absorbers.
Goede keus. ;D

Heb je al een idee waar te plaatsen ?


Aan de wand áchter mijn luisterpositie op de bank.

(helaas staat die "strak" tegen diezelfde wand hetgeen sowieso niet ideaal is)

Staaled

Lijkt mij een goed plan.
Ze kunnen makkelijk vertikaal of horizontaal, al moet je ze voor het laatste aan het frame hangen.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Bas Akkerman

Tof Theo!
In Malle hadden ze ook mooie, akoestische spullen. Ik ben alleen de naam vergeten...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Dat zijn nette panelen. En nog enigszins betaalbaar ook. Heb je ze met of zonder de optionele 'scatterplate'?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bama

Quote from: Bas Akkerman on October 22, 2014, 20:18:28
Tof Theo!
In Malle hadden ze ook mooie, akoestische spullen. Ik ben alleen de naam vergeten...

Ik denk jocavi acoustic panels, of bedoel je die niet?

Bas Akkerman

Quote from: Bama on October 22, 2014, 21:00:49
Ik denk jocavi acoustic panels, of bedoel je die niet?
Klopt! Bedankt!
Jocavi Cosmos 60, dat was het.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Jumping Jack on October 22, 2014, 20:37:14
Dat zijn nette panelen. En nog enigszins betaalbaar ook. Heb je ze met of zonder de optionele 'scatterplate'?

Zónder "scatterplates" ben je breedbandig in de weer. Mét richt je jezelf meer op deelfrequenties, tenminste zo heb ik het begrepen......


De eerste exemplaren heb ik zónder besteld.....

RZeemering

ik ben benieuwd wat het jou op gaat brengen! Ik hoop veel goeds :D
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

twani

#10635
Quote from: RZeemering on October 23, 2014, 13:20:34
ik ben benieuwd wat het jou op gaat brengen! Ik hoop veel goeds :D
Heel veel meer dan een nieuw voeding-kje híer en een door Jomanda ingestraald kabeltje dáár.

Ander voordeel is dat je deze panelen niet hoeft ín te spelen ;)

Voor de meeste mensen overigens geen geschikte Hifi-tuning, want glimt niet :D

lynch1979

Quote from: twani on October 23, 2014, 14:15:00
Heel veel meer dan een nieuw voedingkje híer en een door Jomanda ingestraald kabeltje dáár.

Ander voordeel is dat je deze panelen niet hoeft ín te spelen :D

Waar ik heel benieuwd naar ben is de afwerking, van wat ik heb gezien op een aantal foto's zet ik daar toch mijn vraagtekens bij.
Wil eventueel zelf ook nog 2 panelen hebben.

twani

Quote from: lynch1979 on October 23, 2014, 14:16:44
Waar ik heel benieuwd naar ben is de afwerking, van wat ik heb gezien op een aantal foto's zet ik daar toch mijn vraagtekens bij.
Wil eventueel zelf ook nog 2 panelen hebben.

Grappig, ík heb ze juist uitgekozen vanwege de afwerking die mij wel aanstaat ten opzichte van wat andere merken. (voor zover ik dat kan zien op de vele foto's die op het "www" rondslingeren)

Ik heb wel voor het meest luxe meerprijs stofje gekozen, kost ongeveer €10,- per paneel extra....

Ze hebben ook een leuke Facebook pagina waar je heel veel kunt zien overigens.....


lynch1979

Quote from: twani on October 23, 2014, 19:43:25
Grappig, ík heb ze juist uitgekozen vanwege de afwerking die mij wel aanstaat ten opzichte van wat andere merken. (voor zover ik dat kan zien op de vele foto's die op het "www" rondslingeren)

Ik heb wel voor het meest luxe meerprijs stofje gekozen, kost ongeveer €10,- per paneel extra....

Ze hebben ook een leuke Facebook pagina waar je heel veel kunt zien overigens.....

Wanneer heb je ze binnen?
En hoe heet die luxe stof?

Op het www staan inderdaad aardig wat foto's van GIK ook met hele nette afwerking.
Ga straks eens op fb kijken.

Zie de foto's wel verschijnen als je ze hebt  ;)

twani

Quote from: lynch1979 on October 23, 2014, 19:58:56
Wanneer heb je ze binnen?
En hoe heet die luxe stof?

Op het www staan inderdaad aardig wat foto's van GIK ook met hele nette afwerking.
Ga straks eens op fb kijken.

Zie de foto's wel verschijnen als je ze hebt  ;)

Ik zal proberen ze zó te maken dat je ze enigszins redelijk op afwerking kunt checken  ;)

lynch1979

Quote from: twani on October 23, 2014, 20:56:22
Ik zal proberen ze zó te maken dat je ze enigszins redelijk op afwerking kunt checken  ;)

:thumbs-up:

RZeemering

Quote from: twani on October 23, 2014, 14:15:00
Heel veel meer dan een nieuw voeding-kje híer en een door Jomanda ingestraald kabeltje dáár.

Ander voordeel is dat je deze panelen niet hoeft ín te spelen ;)

Voor de meeste mensen overigens geen geschikte Hifi-tuning, want glimt niet :D

hehe, maar die jij besteld hebt zien er dan wel weer audiofieler uit dan de mijne... :P
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Maximus_Aurelius

Quote from: Bas Akkerman on October 22, 2014, 21:07:26
Klopt! Bedankt!
Jocavi Cosmos 60, dat was het.

Kleine correctie cosmos is van het merk ATP. Is een onderdeel van Jocavi. Alleen ATP is het goedkopere broertje. Je ziet de verschillen heel goed in afwerking. Jocavi is echt subliem afgewerkt en heeft een hele goede werking. ATP is minder in afwerking. De werking is wel goed maar ook wat minder dan Jocavi.
Heb ervaring met beiden en ook beiden getest. Omdat ik heel gevoelig ben voor afwerking en design zal ik persoonlijk altijd voor Jocavi gaan. ;) en niet voor ATP. Plus dan komt er ook nog bij dat de werking beter is bij Jocavi panelen ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Bas Akkerman

Quote from: Maximus_Aurelius on October 24, 2014, 18:34:47
Kleine correctie cosmos is van het merk ATP. Is een onderdeel van Jocavi. Alleen ATP is het goedkopere broertje. Je ziet de verschillen heel goed in afwerking. Jocavi is echt subliem afgewerkt en heeft een hele goede werking. ATP is minder in afwerking. De werking is wel goed maar ook wat minder dan Jocavi.
Heb ervaring met beiden en ook beiden getest. Omdat ik heel gevoelig ben voor afwerking en design zal ik persoonlijk altijd voor Jocavi gaan. ;) en niet voor ATP. Plus dan komt er ook nog bij dat de werking beter is bij Jocavi panelen ;)
Dank je voor je toevoeging! Dan moet ik dus op zoek naar de "Cosmos" van Jocavi...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Maximus_Aurelius on October 24, 2014, 18:34:47
Kleine correctie cosmos is van het merk ATP. Is een onderdeel van Jocavi. Alleen ATP is het goedkopere broertje. Je ziet de verschillen heel goed in afwerking. Jocavi is echt subliem afgewerkt en heeft een hele goede werking. ATP is minder in afwerking. De werking is wel goed maar ook wat minder dan Jocavi.
Heb ervaring met beiden en ook beiden getest. Omdat ik heel gevoelig ben voor afwerking en design zal ik persoonlijk altijd voor Jocavi gaan. ;) en niet voor ATP. Plus dan komt er ook nog bij dat de werking beter is bij Jocavi panelen ;)

Mooi!  Maar kan nergens fatsoenlijke prijslijsten vinden :nopompom:

lynch1979

Quote from: twani on October 24, 2014, 21:17:49
Mooi!  Maar kan nergens fatsoenlijke prijslijsten vinden :nopompom:

Dan kan je ook niet schrikken  :D

Bas Akkerman

Mmm, ik vind het uiterlijk van de originele Jocavi vrij "lomp" in vergelijking met ATP. Maar foto's kunnen natuurlijk bedriegen...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


Maximus_Aurelius

Quote from: Bas Akkerman on October 24, 2014, 19:56:34
Dank je voor je toevoeging! Dan moet ik dus op zoek naar de "Cosmos" van Jocavi...

Nee.

Maar ATP. Volledig ATP Cosmos.

Jocavi heeft een volledig andere lijn. Heel veel andere lijnen. Zelf vind ik de light  walltrap een van de mooiste lijn en überhaupt een van de mooiste afgewerkte absorbers die er zijn. De Ebony serie vind ik ook heel erg mooi. Maar dit is persoonlijk.
Je kunt ook print er op krijgen tegen maar een kleine meerprijs.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Bas Akkerman

#10649
Quote from: Maximus_Aurelius on October 24, 2014, 23:33:04
Nee.

Maar ATP. Volledig ATP Cosmos.

Jocavi heeft een volledig andere lijn. Heel veel andere lijnen. Zelf vind ik de light  walltrap een van de mooiste lijn en überhaupt een van de mooiste afgewerkte absorbers die er zijn. De Ebony serie vind ik ook heel erg mooi. Maar dit is persoonlijk.
Je kunt ook print er op krijgen tegen maar een kleine meerprijs.
Ok, dat scheelt. Dan heb ik toch goed gekeken. Ik vond het al bijzonder, want het was een onderdeel van de Jocavi-site. Edit: het zijn toch twee verschillende sites: at.jocavi.net en jocaviacousticpanels.com. Of heb ik nu een link naar een niet-sponsor gemaakt? Moet ik mijn eigen RTM behandelen... :eh:

Heb je zelf iets van Jocavi?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten