Tom ht kamer. Binnenkort nieuwe foto's

Started by tommie1, May 21, 2011, 22:24:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tommie1

Quote from: LuPo on October 25, 2013, 08:31:51
De Onkyo gaat weg zie ik.. wat komt er voor terug? :sigh:

Waarschijnelijk een marantz sr 6007 of een yamaha rx 771. Vind onkyo niet echt goed matchen met de speakers. Maar dit is ook weer per persoon verschillend.

Jumping Jack

Quote from: tommie1 on July 13, 2013, 20:34:45
Klopt die is verkocht.
Er is een onkyo tx sr 607 voor terug gekomen.
Moet eerlijk bekennen, Ik vind onkyo het beste het geluid weergeven zoals ik het graag hoor.
En de dali zensor klinken gewoon super wat een geluid sta er nog steeds versteld van :)

Een post van een paar maanden terug, ondertussen weer alles al vervangen... Wat een mallemolen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

tommie1

Quote from: Jumping Jack on October 25, 2013, 08:59:00
Een post van een paar maanden terug, ondertussen weer alles al vervangen... Wat een mallemolen...

Toen had ik ook dali en die paste wel bij elkaar. En nu heb ik boston acoustics a 25 en dat pas niet bij elkaar punt.

WickedGame

Quote from: tommie1 on October 25, 2013, 12:36:40
Toen had ik ook dali en die paste wel bij elkaar. En nu heb ik boston acoustics a 25 en dat pas niet bij elkaar punt.

Heb even gemist waarom de Dali's weg zijn gegaan.

tommie1

Zie dat ik al een tijdje niet meer gereageerd hebt.
Ik hoop in begin van volgende week de denon avr x4000 te ontvangen. Ben benieuwd wat audyssey xt32 brengt.

mrdj

Quote from: tommie1 on June  8, 2014, 16:10:42
Zie dat ik al een tijdje niet meer gereageerd hebt.
Ik hoop in begin van volgende week de denon avr x4000 te ontvangen. Ben benieuwd wat audyssey xt32 brengt.

Je wisselt wel snel van setups man, gaaf om te lezen. Ben net even je hele topic doorgespit want als mede "tiener" is het leuk om te lezen wat andere "tieners" hebben staan haha.

Wat is de reden dat je zo snel van set veranderd? Wil je niet 1 keer een setup kopen die helemaal naar je smaak is?

Van die X4000 ga je geen spijt krijgen, draait hier nu ook een klein maandje samen met een set B&W CM8's, heerlijk!