Tom ht kamer. Binnenkort nieuwe foto's

Started by tommie1, May 21, 2011, 22:24:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tommie1

#25
Hey de speakers hebben toch een totaale verandering.
De jamo s 602 surround speakers gaan weg.
De jamo s 604 blijven nog even draai nu strereo.
Er komt eerst een nieuwe center namelijk de xtz 99.26 de zelfde als martijn90 heeft hier op het forum.
Wil kijken of ik binnen kort langs kan gaan bij introsound om die te beluisteren en dan gaan de jamo s 604 ook weg en komen er 2 xtz 99.26.
En dan wil ik het even zo laten als 3.0 setup.

tommie1

Hey.

Heb toch de knoop doorgehakt en heb net bij introsurround een XTZ 99.26 center besteld in de kleur walnut.
Alleen moet ik helaas een paar weken wachten want ze hebben net een hoop voorraad binnen gekregen.
Ik verwacht hem over een week of 3.

Ik houw jullie op de hoogte met foto als hij binnen is.

Martijnst1990

Mooi hoor :)

Heb je hem al gehoord of heb je hem op de gok gekocht? Ben iig benieuwd hor hij bevalt!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

tommie1

#28
Hoi.

Ik heb hem zo besteld lees er alleen maar goede dingen over.
Jij heb een complete set ervan en jij bent ook super positief.
Heb hem 1x ff gehoord en dat klonk zo lekker vond ik.
Marrtijn ziet hij er verder het zelde uit als jouw xtz front en surround hij heeft volgens mij alleen een schuine kant of niet.

tommie1

Hey er is een kleine verandering.
Er komen eerst 2 xtz 99.26 inplaats van mijn jamo s 604.
Dan komt er een xtz w10.16 subwoofer.
En dan komt er nog 1 xtz 99.26center een kleine verandering.

Gr.tom

tommie1

hey.

Er komt toch eerst een sub omdat ik dat toch wel een beetje mis bij film en tv kijken.
Heb mijn jamo nu bi amp aangesloten en dat klink al veel beter.

Robbert54

Quote from: tommie1 on May 28, 2011, 12:21:01
hey.

Er komt toch eerst een sub omdat ik dat toch wel een beetje mis bij film en tv kijken.
Heb mijn jamo nu bi amp aangesloten en dat klink al veel beter.
Virus is al aardig bezig merk ik wel :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tommie1

Klop Wil dit allemaal halen.

Subwoofer.
Subwoofer kabel.
Nieuwe speakers.
Nieuwe tv (grotere).
Nieuw bed.
En nieuwe speaker standaards.

Martijnst1990

Quote from: tommie1 on May 29, 2011, 20:47:17
Klop Wil dit allemaal halen.

Subwoofer.
Subwoofer kabel.
Nieuwe speakers.
Nieuwe tv (grotere).
Nieuw bed.
En nieuwe speaker standaards.
Word nog wel even sparen ;)

Leuke plannen in ieder geval, maakt de hobby ook leuk natuurlijk.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

tommie1

Klop moet ik voor sparen maar ik heb een Hele goede baan ik verdien nu tussen de 150 en 200 per maand vind ik best veel voor een 15 jarige en dan zijn zoon dingen in een keer niet zo duur meer.
En ik wil ook een mischien een Humax iHDR-5050C digitale HD decoder halen.
maar binnen 2 weken hoop ik mijn xtz w 10.16 sub te halen.

tommie1

Hey heb mij toch een jamo sub 210 besteld.
Komt morgen binnen dan plaats ik wel foto.
Waarom deze mijn ouders vonden die andere teduur en paste niet waar ik wouw.

tommie1

De sub word terug gestuurd de kleur staat me niet aan.
ben er uit welke tv het word de Philips - Ambilight 37PFL7605H LED tv.
Heb deze gezien wat een mooi beeld heeft die tv.

Martijnst1990

En word het nu en andere sub of een andere kleur?

Wanneer ben je van plan een nieuwe tv te kopen? Er kan namelijk erg veel veranderen mocht het nog even duren ;) Plasma ook wel is overwogen (om het je weer even wat moeilijker te maken)?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

tommie1

De sub wacht nu even.
Wil namelijk een jamo s 606 hs 3 kopen en wil eerst kijken hoeveel bas die speakers geven.
En de tv hoop ik binnen een maand te halen.

FeaR1986

De Jamo S606 HS3 is een complete 5.1 set. Dan zou je beter voor de Jamo S608 HS3 kunnen gaan. Die set is bijna gelijk, maar heeft geen subwoofer. Dus mocht je echt laag missen kan je die er altijd later nog bij kopen. Dat zal makkelijker gaan dan met de Jamo S606 HS3. En bij de Jamo S608 HS3 zitten als fronts de Jamo S608 welke toch (veel) meer laag schijnen te hebben dan de S606.

Maar zowel de Jamo S606 HS3 als de Jamo S608 HS3 zijn kant en klare pakketten. Je hebt toch al een surround set staan? Is het dan niet handiger om een paar Jamo S606 of S608 los te kopen in plaats van zo'n complete set?
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

tommie1

Hey.
De jamo s 606 hcs 3 is ook een 5.0 set.
En als je even terug leest is mijn center en surround weg.

FeaR1986

Apart, bij sommige sites staat toch ook echt een subwoofer bij die S606 HCS3. Gewoon daar bestellen en zeggen dat het niet op de foto lijkt  :tongue2:
Ach, die S606-serie zal sowieso lager gaan dan je oude boekenplankmodellen.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

tommie1

Inderdaad raar.
Maar volgens jouw kan ik beter doorsparen voor de jamo s 608 hcs 3 in plaats van de jamo s 606 hcs 3 omdat de 608 meer bas hebben en beter klinken.

tommie1

#43
Hier een foto hoe ik nu kijk tussen de verbouwing van mijn kamer.


En nee het bloementjes behang zat onder mijn oude behang.

Zaterdag gaan we verven en dinsdag komt mijn nieuwe vloer.

Martijnst1990

Ziet er eh.. gezellig uit zo ;) Ben benieuwd hoe het gaat worden.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

eens ;D

maareh waarom een ambilight?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tommie1

Nouw echt gezellig is ut niet nu klink mijn kamer lekker hol. ;)
Waarom die philips mijn oom en tante hebben de 102 cm versie en vind het mooi beeld en ambi light lijk mij wel cool maar ga ze toch nog eerst in de winkel bekijken.
Ik lees ook veel goede dingen over de sony bravia serie de keuze word moeilijk.

Robbert54

Quote from: tommie1 on June  3, 2011, 11:54:48
Nouw echt gezellig is ut niet nu klink mijn kamer lekker hol. ;)
Waarom die philips mijn oom en tante hebben de 102 cm versie en vind het mooi beeld en ambi light lijk mij wel cool maar ga ze toch nog eerst in de winkel bekijken.
Ik lees ook veel goede dingen over de sony bravia serie de keuze word moeilijk.
vind het beide niet echt wat. Ik zou Samsung ook zeker niet uitsluiten. Erg veel tv voor het geld
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Ik zelf zou ook is kijken naar Panasonic Plasma. Ook heel veel waarde voor zijn geld, mits je van plasma houd natuurlijk.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

mscofield

Mits je het beeld van Panasonic niet trillend vind (heb ik wel vaak), zou ik daar inderdaad even kijken.
Anders krijg je met Samsung, zoals eerder gezegd, erg veel waar voor je geld. Mijn favoriet op dit moment.