Tom ht kamer. Binnenkort nieuwe foto's

Started by tommie1, May 21, 2011, 22:24:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tommie1

Hoi.
Ik zal me even voorstellen ik ben Tom en ik woon in venlo ik ben 15 jaar oud.

Dit is mijn setje momenteel.
2xjamo s 604.
2xjamo s 602.
1x jamo s 60 center (alle jamo speakers staan in de verkoop)
1xonkyo tx-sr 508.
1xlg bd 550 blu ray dvd speler.
1xziggo digitaale tv ontvanger.
1xq media full hd tv 80 cm.





Toen zijn er stands gemaakt voor de jamo s 604.


Alle jamo speakers gaan weg en als front komen er 2 kef q5 waarschijnelijk deze maand nog en als center de kef iq60 center en 2 kef iq 30 als surround waarschijnelijk.
Hoor graag wat jullie hier van vinden.



Soo en zo staat het er nu bij in 2012.


En de andere kijk plek s'avonds in de laten uurtjes.


Nahpets

Welkom op het forum!

Een weer een Jamo liefhebber er bij.

Hele nette set voor iemand van 16, toen ik zo oud was deed ik het met een heel stuk minder.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Nahpets

Oeps

De Jamos gaan er dus uit.



Prutser.



:D
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

tommie1

Klop de jamo gaan er uit.
En ik ben geen 16 maar 15 ben over 3 maanden 16 ga me dan een leuk verjaardags kado kopen hopelijk dan de nieuwe center en surround.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Robbert54

Mooi voor elkaar zeg!! leuke set en het upgrade virus zit er al lekker in merk ik wel :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tommie1

#6
Er komen eerst nieuwe speakers.
En ik hoop rond oktober een nieuwe tv te kopen.
Weet alleen niet wat voor een lcd plasme led de ene zeg led de andere zeg lcd de ander plasma ik weet niet voor wat voor soort ik moet gaan kijken.

Robbert54

Quote from: tommie1 on May 21, 2011, 23:35:20
Er komen eerst nieuwe speakers.
En ik hoop rond oktober een nieuwe tv te kopen.
Weet alleen niet wat voor een lcd plasme led de ene zeg led de andere zeg lcd de ander plasma ik weet niet voor wat voor soort ik moet gaan kijken.
ik zeg nog steeds: plasma, maar is wel afhankelijk van je budget en het formaat.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tommie1

Hoi.
De groote word rond de 40 42 inch.
Mijn buget is ongeveer 500/600 euro.
Verder bedankt voor jullie opmerkingen.

squeek

Dat is een behoorlijk mooie set voor een 15-jarige. Heel netjes ingericht ook. Ik mis een subwoofer in je ruimte, al eens aan gedacht?

Grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

tommie1

Hoi.
Er komt eerst de kef q 5 als front met de kef iq 60 center en kef iq 30 al surround en als ik dan het laag nog mist komt er een mooie xtz sub lees er veel goede dingen over.

Raafie

#11
Zeker een mooie set, en gezien je leeftijd al helemaal! De Kef iQ serie klinkt ook wel lekker, heb ik zelf ook zoals je al heb gezien. Qua sub kan je ook eens kijken naar de Bk 200 / 400 xxls. Heb zelf de 400 en klinkt echt lekker strak.

Qua tv zou ik ook voor plasma gaan, ik vind dit gewoon het meest natuurlijk eruit zien qua kleuren e.d. Tweedehands kan je ook altijd nog kijken.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

tommie1

Bedank voor je tip zal er naar kijken.
Ik zal jullie ook op de hoogte houden met foto's.
Moet ik die ijzeren bruggen bij de kef q 5 vervangen door speaker draad of hoef dat niet.

Raafie

Ik heb bij mijn Kef q9c die bruggen er ook op zitten en heb ze gewoon zo standaard gelaten.. Maar dat komt meer door luiheid :P Vraag anders aan madhouse, die heeft ook de Kefs.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

tommie1

Hoi.
Ik denk dat ik de ijzeren bruggen vervang door een stukje speaker draad.
Ik verwacht einde van de maand 2 kef q 5 black binnen (nouw ja ophalen)

homemix25

Zo, ten eerste complimenten voor je set-up! ben zelf 17 jaar maar kon wensen dat ik het zo voor elkaar had. Ook je kamer zelf ziet er goed uit. Zou niet zeggen dat het de kamer van een 15-jarige was. Ik ga het zeker volgen.



tommie1

Bedankt voor je compliment.
Eind deze maand gaan we de muren verven en komt er een nieuwe vloer in.
Ik plaats wel foto als alles klaars is

Robbert54

Quote from: tommie1 on May 22, 2011, 21:45:16
Hoi.
Ik denk dat ik de ijzeren bruggen vervang door een stukje speaker draad.
Ik verwacht einde van de maand 2 kef q 5 black binnen (nouw ja ophalen)
Ik zou ze wel vervangen, of bi-wire aansluiten, maar is wel afhankelijk van welke kabels je gebruikt.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

erik s.

Quote from: tommie1 on May 22, 2011, 21:45:16
Hoi.
Ik denk dat ik de ijzeren bruggen vervang door een stukje speaker draad.
Ik verwacht einde van de maand 2 kef q 5 black binnen (nouw ja ophalen)
ik adviseer altijd om te proberen of je verschil hoort als je de luidsprekerkabels wisselt tussen de hoog- en laagaansluitingen.
indien je geen verschilt hoort, heeft vervangen van de bruggen geen nut.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Martijnst1990

Het word wat eentonig, maar inderdaad, wat een mooie set! Zeker je voor je leeftijd natuurlijk.

Ook leuk om te lezen dat je nog veel upgrade plannen hebt :) Wat TV betreft kan ik je alleen maar plasma aanbevelen, zeker met je budget in acht nemend. Ik ben overgestapt van LCD naar plasma en daar heb ik nooit spijt van gehad, kijkt m.i. echt veel prettiger.

Succes verder met het upgraden en ik blijf het zeker volgen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

skyfox

Je hebt, zeker voor je leeftijd, echt een prima set staan! De Jamo's staan netjes op die stands. Veel plezier met kijken en upgraden.

Wat ik van Kef's in de winkel heb gehoord zijn het hele fijne luidsprekers.  :pompom:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Pinohelmond

Netjes hoor, mooie setup en wat een nette kamer! Ons moeder had gewild dat ik zo´n mooie en opgeruimde kamer had vroeger!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

tommie1

Bedankt allemaal voor de reactie.
Ik kan zelf slecht tegen rommel dus daarom is het altijd zo netjes alle kabels zijn weg gewerkt in kabel gootjes onder de verwarming zie je dus ook niks van.
Mijn bureau staat op mijn andere kamer met mijn dvd kast.

tommie1

Hey.
Nu wil ik kijken voor een kleine media speler ik wil wat ik dowload niet allemaal branden kost zat geld goede dvd schijfjes.
Heb deze gezien.
http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/netwerk-opslag/mediaspeler/ac-ryan-playon-hd-500-gb-mediaplayer/C31_6FB_F1E_731996/?F=2,3,4,17,22&SM=1
Kan iemand mij mischien uitleggen wat streaming is.

gr.tom

AnubisNefer

Je bestanden van je pc worden gestreamed naar de media speler. Deze verwerkt ze en toont ze op de door jou aangesloten source (tv, monitor, beamer)

Dus je pc moet aanstaan, wil je wat kijken op je tv (pc>media speler>tv)
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo