HTForum onbeperkt wokken event in Delft op woensdag 4 mei.

Started by hifiman, April 30, 2011, 17:47:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

Interficior

Quote from: Audioloog on May  4, 2011, 10:35:50
Ehhhh 19:00 vanavond?  :D Leuk dat je ook komt, tot vanavond!

We zitten nu aan 6 man.

Groetjes,

Ronald
Ok! ;D

Is het trouwens de bedoeling dat je er 19.00 bent, of is het echt vanáf 19.00 (en is dus 19.15 wenselijker dan 18.45)?
Take it or lease it

hifiman

Quote from: Interficior on May  4, 2011, 11:01:44
Ok! ;D

Is het trouwens de bedoeling dat je er 19.00 bent, of is het echt vanáf 19.00 (en is dus 19.15 wenselijker dan 18.45)?
Je mag max 3 uur tafelen, de tent sluit om 22:00. 22-3=19 , zo kwam ik op 19:00 voor de maximale duur en niet te vroeg voor de verweg komers. Ik zit er om 19:00, als je wat later wilt komen en/of eerder weg wilt, dan is dat prima natuurlijk!

Groetjes,

Ronald

scrutinizer

Hou bij de beslissing later te komen wel rekening met het 'onbeperkt' wokken.

Ronald kennende .... :-X

;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Interficior

Quote from: scrutinizer on May  4, 2011, 11:11:03
Hou bij de beslissing later te komen wel rekening met het 'onbeperkt' wokken.

Ronald kennende .... :-X

;D

Anton.
Het een en ander ligt buiten mijn macht Anton, wat betreft later komen. Om dit te omzeilen is er voor mij de optie om te plannen dat ik wat te vroeg ben (als in: voor 19.00), vandaar mijn vraag.

Ik voel echter dat de treingoden mij goed gezind zijn, dus ik zal er 19.00 stipt zijn, als mijn geografisch inzicht me niet in de steek laat (daar schort 't nog wel eens). ;D

Ronald, je hebt neem ik aan voor een bordje met HTForum erop gezorgd? :D
Take it or lease it

hifiman

Quote from: Interficior on May  4, 2011, 11:18:33
Het een en ander ligt buiten mijn macht Anton, wat betreft later komen. Om dit te omzeilen is er voor mij de optie om te plannen dat ik wat te vroeg ben (als in: voor 19.00), vandaar mijn vraag.

Ik voel echter dat de treingoden mij goed gezind zijn, dus ik zal er 19.00 stipt zijn, als mijn geografisch inzicht me niet in de steek laat (daar schort 't nog wel eens). ;D

Ronald, je hebt neem ik aan voor een bordje met HTForum erop gezorgd? :D
Haha daar zeg je wat, ik ken de rest van gezicht maar jij wellicht niemand. Ik PM je wel even mijn 06 dan kun je me bellen voor het geval je ons niet ziet/herkent. Als jij wat eerder bent lijkt me ook geen probleem.

scrutinizer

Camiel, misschien dat Ronald  ::) :nowink: ..... of een van de BOB brigade, je even bij het station willen oppikken.
Als ik überhaupt kan komen aanschuiven? .... kom ik hoogstwaarschijnlijk on two wheels and a seat short.


Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Quote from: scrutinizer on May  4, 2011, 11:43:05
Camiel, misschien dat Ronald  ::) :nowink: ..... of een van de BOB brigade, je even bij het station willen oppikken.
Als ik überhaupt kan komen aanschuiven? .... kom ik hoogstwaarschijnlijk on two wheels and a seat short.


Anton.
En ik ga op de fiets, heb niet voor niks morgen vrijgenomen  :devil:

Maar wellicht dat een van de anderen "gewillig" is, of je moet achterop de fiets willen Interficior, dat kan ook  ;D

En Anton, ik zet je er gewoon bij, dan zitten we dus als het goed is aan de 7 man. Er kan er nog eentje bij (heb voor 8 gereserveerd)  :coffee:

scrutinizer

Dan zit je 'onder voorbehoud' met 7 mensen idd. ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Interficior

Quote from: scrutinizer on May  4, 2011, 11:43:05
Camiel, misschien dat Ronald  ::) :nowink: ..... of een van de BOB brigade, je even bij het station willen oppikken.
Als ik überhaupt kan komen aanschuiven? .... kom ik hoogstwaarschijnlijk on two wheels and a seat short.

Anton.
Misschien een beetje pragmatische houding van mij, ;D maar niemand hoeft mij op te pikken bij het station. Bus B1 (als vervanging van Tram 1) stopt namelijk ook naast het station en doet er 8 minuten over tot vrij dicht bij het wokcentrum.

Veel makkelijker lijkt het niet te worden voor mij. :D
Take it or lease it

hifiman

Quote from: Interficior on May  4, 2011, 12:24:23
Misschien een beetje pragmatische houding van mij, ;D maar niemand hoeft mij op te pikken bij het station. Bus B1 (als vervanging van Tram 1) stopt namelijk ook naast het station en doet er 8 minuten over tot vrij dicht bij het wokcentrum.

Veel makkelijker lijkt het niet te worden voor mij. :D
Das dan ook weer zo  :headbanging:

AbZ

gefeli Audioloog  :pompom:  en een beter jaar gewenst.  Met het wokken heb je een goede gelegenheid bekokstoofd om aan te tonen dat niet alles zo heet wordt gegeten als het wordt opgediend (al houd ik wel van sambal  :devil: ).  Heb zelf echter een ander audiofeestje  :smile: (nee, niet om 20.00).  Geef eenieder die het nodig heeft een veeg uit de pan van mij & have fun  :coffee:

hifiman

Quote from: AbZ on May  4, 2011, 15:22:14
gefeli Audioloog  :pompom:  en een beter jaar gewenst.  Met het wokken heb je een goede gelegenheid bekokstoofd om aan te tonen dat niet alles zo heet wordt gegeten als het wordt opgediend (al houd ik wel van sambal  :devil: ).  Heb zelf echter een ander audiofeestje  :smile: (nee, niet om 20.00).  Geef eenieder die het nodig heeft een veeg uit de pan van mij & have fun  :coffee:
Thanks  O0

riwi


riwi

Ik ben een 365 dagen per jaar, 24 uur per dag BoB, dus ik kan iedereen naar een station brengen als dat nodig is.

hifiman


scrutinizer

Quote from: Audioloog on May  4, 2011, 16:54:55
Tot over 2 uurtjes :-)

Oh! Ik dacht even dat je kwam vertellen dat het je vanavond niet uitkwam. ::)

;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

LittleNinja

Ik ben ook pro Bob, dus dat moet goed komen. ;)

Het zou kunnen dat ik rechtstreeks vanuit mijn trainen kom en dat ik nog in mijn trainingskleding kom binnen wandelen.... Of is dat een probleem?

Quote from: riwi on May  4, 2011, 15:41:36
Ik ben een 365 dagen per jaar, 24 uur per dag BoB, dus ik kan iedereen naar een station brengen als dat nodig is.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Joris1971

Quote from: LittleNinja on May  4, 2011, 17:12:25
Ik ben ook pro Bob, dus dat moet goed komen. ;)

Het zou kunnen dat ik rechtstreeks vanuit mijn trainen kom en dat ik nog in mijn trainingskleding kom binnen wandelen.... Of is dat een probleem?


Little ninja over 15 jaar


S@m


LittleNinja

Ships... Uiteindelijk waren we pas 20.55 klaar en pas om 21.30 uur in Delft.. Had geen zin meer om nog naar het restaurant te gaan. :(
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

riwi

Quote from: LittleNinja on May  4, 2011, 22:29:51
Ships... Uiteindelijk waren we pas 20.55 klaar en pas om 21.30 uur in Delft.. Had geen zin meer om nog naar het restaurant te gaan. :(

ja ja Smoesjes :) Je hebt gewoon verzaakt  ;D We hebben de hele avond op je zitten wachten  :P

Ronald bedankt voor het initiatief  :pompom: Ik heb heerlijk gegeten weer  :clapping:
Ik heb nog waakdienst en morgen weer vroeg op dus ik kon niet mee na-borrelen helaas :coffee:

Interficior

Quote from: riwi on May  4, 2011, 23:39:38
Ronald bedankt voor het initiatief  :pompom: Ik heb heerlijk gegeten weer  :clapping:
Ik kan eigenlijk niet veel meer doen dan dit te citeren. :pompom:
Take it or lease it

Harry HT

Ronald en de mannen bedankt,

Het is goed eten bij de Wokmaster en het was erg gezellig !  O0

Tot volgend jaar  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

hifiman

Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad. Alle aanwezigen bedankt voor de leuke avond!  :thumbs-up: