HTForum onbeperkt wokken event in Delft op woensdag 4 mei.

Started by hifiman, April 30, 2011, 17:47:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

hifiman

Hoi allemaal,

Wie vinden het leuk om met gelijkgezinden (qua hobby in elk geval) aanstaande woensdag eens lekker te wokken in Delft?

Het gaat om dit restaurant:
http://www.wokmaster.nl/index.html

Tijdstip: woensdag 4 mei van 19:00 tot 22:00.

Uiteraard mag ieder voor zichzelf betalen  ;)

Waarom zo kort dag? Omdat het dan stiekum ook toevallig mijn verjaardag is  :clapping:  Kado's hoef ik niet, ik zou het al heel leuk vinden als ik niet alleen zit te eten  :D

Ik stel even een maximum van 8 personen, het restaurant is meestal vrij vol qua bezetting en ik moet voortijdig reserveren (heb ik reeds gedaan) en kan ik niet achteraf alsnog met 50 man aankomen.  Er kunnen dus nog een aantal mensen bij!  :)

Parkeren is gratis!

Groetjes,

Ronald


Deelnemers:
Audioloog
Audiofiel
LittleNinja (maar pas vanaf 20.30 uur)
Riwi
Harry HT
Interficior
Scrutinizer (onder voorbehoud)


Robbert54

Leuk idee zeg! zou graag komen, maar gaat helaas niet lukken! Wens je wel veel (eet) plezier en een hele fijne dag!! en alvast gefeliciteerd!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

hifiman

Quote from: The Vampire on April 30, 2011, 17:50:34
Leuk idee zeg! zou graag komen, maar gaat helaas niet lukken! Wens je wel veel (eet) plezier en een hele fijne dag!! en alvast gefeliciteerd!!
Dank je!  ;D

ik zal trouwens in de startpost opnemen wie er komen.  ^-^

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman


hifiman

En even om misverstanden te voorkomen voor degenen die eerder zijn komen HTwokken in Delft, dit is een ANDER wok restaurant, wederom gelegen buiten het centrum en op een paar minuten rijden van afslag Delft-Zuid. Parkeren is gratis!

screamhouse

Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

hifiman


screamhouse

u tell my boss, maare.....als ik 2 biertjes neem in Noorwegen ben ik net zoveel kwijt als jullie onbeperkt gaat doen....11,- voor een Heineken. Veel plezier en alvast van harte
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

LittleNinja

Ships... Ik ben niet aanwezig op die avond... Waarschijnlijk pas om 20.30 uur terug in de omgeving.

Hoe zouden ze er tegenover staan als ik dan binnen kom wandelen?

Lijkt mij in ieder geval geweldig om er ( al dan niet even ) bij te zijn!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

riwi

Ik zal er wel bij zijn. Lekker wokken  :coffee:
Ik heb waak/pieperdienst die ik even aan een collega moet overgeven. Als dat lukt dan ben ik er bij. Zeg maar 80% zeker :)

Madhouse

Ik kan helaas niet, heb een afspraak voor de aankomende bruiloft staan waar ik niet onderuit kom.

Veel plezier voor de gene die wel gaan!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

hifiman

Quote from: LittleNinja on April 30, 2011, 19:37:36
Hoe zouden ze er tegenover staan als ik dan binnen kom wandelen?
Zolang je betaalt zal het ze niet boeien neem ik aan  :D

Je hebt jezelf er al bijgezet in de startpost zie ik  :hehe:

hifiman

Quote from: riwi on April 30, 2011, 19:46:59
Ik zal er wel bij zijn. Lekker wokken  :coffee:
Ik heb waak/pieperdienst die ik even aan een collega moet overgeven. Als dat lukt dan ben ik er bij. Zeg maar 80% zeker :)
Gezellig, ik zet je er bij Richard!

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

hifiman

Quote from: Harry HT on April 30, 2011, 20:03:23
Hi Ronald,

Gezellig, zet me erbij 

Gegroet,

Harry
Haha , leuke smiley :-)

Je staat erbij  :coffee:

Interficior

Tram 1/19 is geloof ik "stuk" hè? Als in - komt niet meer bij de Diepenbrockstraat e.o.
Take it or lease it

hifiman

Quote from: Interficior on April 30, 2011, 20:17:28
Tram 1/19 is geloof ik "stuk" hè? Als in - komt niet meer bij de Diepenbrockstraat e.o.
Dat klopt, dit ivm aanleg nieuw ondergronds station.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Koen K

Quote from: Interficior on April 30, 2011, 20:17:28
Tram 1/19 is geloof ik "stuk" hè? Als in - komt niet meer bij de Diepenbrockstraat e.o.

Ik las gisteren op een affiche in de tram dat bus 1 deze lijnen vervangt. Dat het in dit geval soelaas biedt kan ik niet garanderen maar het is vast de moeite waard om even na te gaan.

celerontje

Ik vind 4 mei een beetje rare datum voor zo'n 'feest', dan zitten jullie te wokken tijdens de dodenherdenking...

Desondanks wens ik jullie heel veel plezier, richt de wok goed uit en zorg voor een degelijke LNB! :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Quote from: celerontje on April 30, 2011, 23:03:06
Ik vind 4 mei een beetje rare datum voor zo'n 'feest', dan zitten jullie te wokken tijdens de dodenherdenking...

Desondanks wens ik jullie heel veel plezier, richt de wok goed uit en zorg voor een degelijke LNB! :clapping:
Ja ach, ik heb mijn verjaardagsdatum niet zelf uitgekozen ;-)

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!