Forse verhoging internetsnelheden bij Ziggo (per één april)

Started by Ghosty J, March 24, 2011, 16:53:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Quote from: Starred on January  9, 2012, 22:49:15
Tjonge, ik had ook tot een paar maanden geleden rond de 100MB/s, maar sinds dien blijft het hangen rond de 35mb/s. ik moet toch maar eens ga bellen met Ziggo  :whatsthat:

Ben je niet je wireless snelheid aan het testen...? ;)

EJ

Quote from: garmtz on January 10, 2012, 12:53:10
Ben je niet je wireless snelheid aan het testen...? ;)
Proest! Hij zal niet de eerste zijn. :P

Starred


MaxxMark

ohooo!

edit: is het trouwens over de hele dag/nacht constant? Of piekt het in de nacht en zakt het overdag/savonds weer in?

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

EJR

zet je modem en router is 10 min uit en test opnieuw. het lieft buiten piek uren  dit kan soms helpen
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Bas Akkerman

Ik probeer het hier even, zonde om een apart topic te openen. Ik ben van plan om Alles-in-1 Extra aan te gaan vragen. Nu hebben we nog telefonie, tv en internet apart, maar dat kost haast net zoveel. Ik woon in een appartement, kan dit nog problemen geven met de internetsnelheid? Wat tv betreft hebben we al Ziggo en dat bevalt prima. Tot slot, wat zijn jullie ervaringen met de films die je on-demand kan opvragen, hoe is dat aanbod? Als ik het goed begrepen heb, kun je er zo'n 30 per maand bekijken, 100 als je nog wat extra betaalt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MaxxMark

Tja het hangt er altijd een beetje vanaf hoe het allemaal gedaan is qua bekabeling.

Als je in je appartement gewoon een ziggo kabel binnenkrijgt (zo'n mooie groene kabel die heel erg stug aanvoelen) dan lijkt mij de kans op een goede of slechte lijn net zo groot als bij ieder ander persoon.

Als die niet binnenkomt is het denk ik zaak te achterhalen wat er precies bij jullie binnen komt. Is het bijvoorbeeld gesplitst en gaat het naar meerdere appartementen bijv door gebruik te maken van een signaal versterker bij het daadwerkelijke punt van binnenkomst. In dat geval is er de kans dat je alleen dáár een modem kunt plaatsen en is het minder interessant. Dit komt volgens mij niet zo heel vaak meer voor en was volgens mij alleen zo bij bijvoorbeeld studentenflats.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com