Mobiel Datalimiet Iphone 4

Started by Frank.V, January 16, 2011, 22:30:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frank.V

Hallo allemaal,

Ik wil een Iphone 4 aanschaffen bij Vodafone, maar zag dat zij een datalimiet hebben op het mobiele internet. Wat betekent dit voor mij? Ik zou een abonnement nemen met een datalimiet van 500 gb. Ik heb totaal geen verstand van hoe snel ik aan dit limiet zal komen? Zou iemand mij een idee kunnen geven hoe snel je bij zo'n limiet kan komen? Voor mij is het namelijk gelijk de eerste smartphone die ik ga kopen.

Mvg,

Frank

VlisChris

Och. Gebruik hem best veel voor internet en ik zit nu sinds 23 november op 205 mb ontvangen.
Valt dus reuze mee. Moet wel zeggen dat ik geen youtube gebruik ofzo.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Frank.V

Quote from: Christiaan S on January 16, 2011, 22:32:11
Och. Gebruik hem best veel voor internet en ik zit nu sinds 23 november op 205 mb ontvangen.
Valt dus reuze mee. Moet wel zeggen dat ik geen youtube gebruik ofzo.

Gebruik je hem dan wel voor e-mail? En af en toe nu.nl en dat soort dingen?

VlisChris

Klopt helemaal.
Gebruik hem ook veel als ik op bed lig en nog even wil forummen. Dan gaat het natuurlijk wel via wifi iPv 3g.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

negotiata

Quote from: Frank.V on January 16, 2011, 22:30:03
Hallo allemaal,

Ik wil een Iphone 4 aanschaffen bij Vodafone, maar zag dat zij een datalimiet hebben op het mobiele internet. Wat betekent dit voor mij? Ik zou een abonnement nemen met een datalimiet van 500 gb. Ik heb totaal geen verstand van hoe snel ik aan dit limiet zal komen? Zou iemand mij een idee kunnen geven hoe snel je bij zo'n limiet kan komen? Voor mij is het namelijk gelijk de eerste smartphone die ik ga kopen.

Mvg,

Frank

Ik denl dat je 500MB bedoelt ?

500Gb krijg je nooit op of je moet 124 dvdees downloaden per maand op je phone  ;D