Vreemd probleem via iphone

Started by VlisChris, December 25, 2010, 14:43:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Ik hen sinds een aantal dagen een vreemd probleem op het forum:
Als ik in de topiclijst op "new" klik ga ik wel naar het eerste ongelezen bericht zoals het hoort, maar bij sommige (volgens mij random) topics kan ik niet naar boven of beneden scrollen. Als ik dat doe en ik laat mijn scherm los na het scrollen springt safari automatisch terug naar de post die als "new" is gemarkeerd.
Op mijn computers heb ik er geen last van.
Probleem heb ik zowel via wifi als via 3g op straat.
Meer mensen met dit probleem of die dit herkennen, of uberhaupt weten wat dit kan zijn?
Altijd de laatste pagina aanklikken is ook niet handig. Zeker voor topics die ik niet dagelijks volg en waarbij ik dus een aantal pagina's achterloop is dat nogal omslachtig.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AllStar

Precies hetzelfde probleem hier (iPhone 4, iOS 4.2.1).

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

ik dus niet, maar heb ook nog niet geupgrade naar 4.2. misschien ligt daar de oorzaak?

VlisChris

Niet meer mensen met dit storende probleem?
Laatste dagen weer lekker veel last van namelijk :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

MaxxMark

#5
Geen directe oplossing, meer symptoombestrijding. Je kunt ook de Iphone app Tapatalk gebruiken om het forum te bekijken. De gratis variant is ReadOnly (ik heb toch nooit zin om op mn iphone hele berichten op het forum in te tikken:P)

In tapatalk kan je ook andere forums onderbrengen, is dus niet specifiek voor htforum :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com