Dune HD Smart D1

Started by Aldert, December 17, 2010, 11:53:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

Quote from: Filmpie on December 16, 2011, 10:39:02
Ik dacht ook dat streamen gewoon kan met de 101 en 301. Maar goed, het zou handig zijn als iemand dat even kan bevestigen. De twijfel treedt toch lichtelijk in nu...

Stuur een mailke naar dune zelf..
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Filmpie

Goed idee, ik laat het wel weten als ik antwoord krijg... :)

Ronald-de-boer

Ik heb het volgende probleempje, het komt bij mij wel vaker voor dat ik een film stop zet in de aftiteling, als ik de film op een later tijd stip nog eens een keer wil kijken dan
heb ik het probleem dat hij weer bij de aftiteling wil starten.
Ik moet de film dan helemaal uit laten draaien of met hooft stukken terug zetten naar het begin.
Soms is het wel makkelijk dat de speler dit doet maar meestal niet.
Hoe kan ik de film weer aan het begin krijgen zonder moeilijk te doen?

Ik hoor dat iemand begrijpt wat ik bedoel.

Gr Ronald

Zymotic

Je krijgt toch eerst een vraag of je verder wilt gaan, of opnieuw wilt starten?

Ronald-de-boer

Quote from: Zymotic on December 18, 2011, 10:39:56
Je krijgt toch eerst een vraag of je verder wilt gaan, of opnieuw wilt starten?

Is dat zo?  :o  ik zal eens even kijken, heb ik dan echt zitten slapen al die tijd?

Ronald-de-boer

#230
Quote from: Zymotic on December 18, 2011, 10:39:56
Je krijgt toch eerst een vraag of je verder wilt gaan, of opnieuw wilt starten?

ik Heb nog even gekeken, maar bij m2ts,mkv en avi krijg ik die vraag niet.




Zymotic

Misschien heb ik vanavond even tijd om bij mij te testen

minty18

#232
De auto-resume functie zit in het menu: instellingen/afspelen/bladwijzers.
Er kan alleen worden gekozen voor aan- of uitzetten.

Heb ook even getest maar ik krijg inderdaad de vraag of je door wilt gaan of opnieuw beginnen ook niet.

Je kan toch snel naar het begin door op 0 te drukken? ik weet alleen niet of dit voor alle typen video-bestanden werkt...

Ronald-de-boer

Quote from: minty18 on December 18, 2011, 11:50:33
De auto-resume functie zit in het menu: instellingen/afspelen/bladwijzers.
Er kan alleen worden gekozen voor aan- of uitzetten.

Heb ook even getest maar ik krijg inderdaad de vraag of je door wilt gaan of opnieuw beginnen ook niet.

Je kan toch snel naar het begin door op 0 te drukken? ik weet alleen niet of dit voor alle typen video-bestanden werkt...

Hoi Minty, bedankt voor de tip, door op 0 te drukken ga je inderdaad naar het begin van de film.
Het zou makkelijk zijn als je van de Dune de vraag zou krijgen of je vooraan de film wil beginnen of waar je gebleven was.


J@cco



Kan de Dune ook met NZB omgaan of is het alleen torrent.

Intel i7 920, Gigabyte x58 ud5, Corsair dominators 6gb
MSI nvidia 275gtx twin frozer oc , OZC Vertex ssd 60 gb, Samsung 1 tb F1 Spinpoint

dennism

Volgens mij alleen torrent, en zelfs dat is niets vergeleken met andere clients.

micave

inderdaad allen Torrents.

J@cco

Intel i7 920, Gigabyte x58 ud5, Corsair dominators 6gb
MSI nvidia 275gtx twin frozer oc , OZC Vertex ssd 60 gb, Samsung 1 tb F1 Spinpoint

mscofield

#238
Weet iemand of het mogelijk is om simultaan video via component (non-hdmi projector) en hd audio via hdmi (avr) te versturen? Of kan iemand dit testen?

Edit: gelukt mbv dune instellingen.

compie

Sinds vanmorgen ben ik aan het spelen met m,n nieuwe Smart D1.
TV aangesloten via HDMI en de Versterker via Optical Digital. (heeft geen HDMI input)
WAV en Flac bestanden speelt de versterker  prima af, maar 24bit/88,2 Khz Flac speelt hij niet af via de Optical,  via de HDMI worden die wel afgespeeld op de TV.
Moet ik nu een versterker kopen met een HDMI ingang, of weet iemand een oplossing/instelling ?

frankp

Welke instellingen heb je staan voor de spdif in de Dune?

compie

De hoogste : 196 Khz, maar het probleem zit in de bits, indien ik van 24bits naar 16bits converteer speelt hij de bestanden wel af.

bluecupra

Is het mogelijk om data te kopieren naar de Smart D1 over de E-Sata aansluiting?

eduard

Vraagje mijn dune Hd smart D1 komt als het goed is vandaag binnen. Welk file system kan ik het beste gebruiken om de interne hd te formatteren.

vJac

Volgens mij kun je hem formatteren via de Dune zelf. Weet niet of je dan kan kiezen.
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!

frankp

met de laatste firmware kan je inderdaad via de dune zelf formatteren en ook als NTFS.
NTFS is het makkelijkst ook kijkend naar grote bestanden (>4Gb) en leesbaarheid in windows.

da duke

Ik heb de laatste tijd vaak dat de Dune zichzelf uitschakelt als hij op stand-by staat. Dit is erg vervelend omdat ik de Dune dan niet als NAS kan gebruiken. Ik kan hem wel met de afstandsbediening aanzetten. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Groeten,
Patrick

eduard

Ondertussen de schijf als ext2 geformatteerd ik had ergens gelezen dat dit nodig was als hem via het netwerk wil benaderen.
Maar omdat ik er via mijn Marantz geen beeld uit krijg gaat hij zeer waarschijnlijk begin volgende week terug.

frankp

NTFS is ook gewoon via netwerk te benaderen. Ext2 heeft als nadeel dat je extra drivers moet installeren in windows, omdat deze standaard geen ext partities kan herkennen.

eduard

Frank bedankt. Dan zal ik als ik tenminste de dune en de marantz aan de praat krijg de disk als ntfs formatteren.