VAD 2003; meet 'n' greet HTForum?

Started by Martin_M, October 1, 2003, 10:54:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scarp


Scarp

#51
Lexicon MC12


Chord SPM1200 :)




Arno P

Deprijzen heb je natuurlijk wijs weggelaten...anders zinkt ons de moed meteen in de schoenen... :-\

Scarp

Nah, van het meeste staat de prijs erbij of is de prijslijst mee te nemen. Die chord kost 9000 euro :)

Arno P

Dat had je nou niet moeten zeggen... :'(

Yanmik

En, Scarp, weer nieuwigheden als upgrade gekocht op die beurs?
Of heb je jezelf kunnen beheersen? ;)
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Scarp

Is een alleen-kijken beurs, niet een koop-beurs. Overigens is mijn eigen beurs leeg :)

Scarp

#57
B&W 700 series


B&W ASW850


B&W Nautilussen


Signature 800



Omega mono blok voor de Signature 800


Signature 800 + normale 800 als center (en rears)


Rotel






Marantz






Mordaunt Short


Die mooie grote sony bak van bovenaf



Chord






Mark Levinson



Wadia


Wilson Watt/Puppies setup met ML amps and Wadia cd speler


Dynaudio



Mini meet&Greet. Van links naar rechts: raymen, riwi, Sir-Round, robert, rammsteiner


Garmt nog net zichtbaar en bmateijsen. Die gozer achteraan ken ik niet.


McIntosh en Sherwood (forrest :))


Magnat


Ter vergelijking twee mensen erachter.



riwi

En de meet en greet was zeer geslaagd. Even een rondje gebuurt bij hifi.nl met scarp, rammsteiner, raymen, sirround, robert, ruud, garmt en bjorn.

Leuke dingen gezien en gehoord. Mooie SACD opname demo met 5 x B&W N800 & Classe amp. Ook de demo met Avalon speakers was goed. Ik was onder de indruk van de wilson watt met mark levinson in het 'niet te betalen' segment. Ook de chord 1200 gezien en geluisterd.

Bij de B&W 703 viel me op op dat ze best goed klonken maar dat ze volgens mij mijn 9NT's niet weg spelen. De HTM7 leek zelfs wat iel vergeleken bij wat ik thuis met de CDM-CNT gewend ben, maar dat kan aan de grote ruimte gelegen hebben (versterking was 3 kanalen van een rotel 1095 en 2 kanalen van een 1080) of dat ie misschien op large stond..

Ook een leuke kabel demo van nordost waarbij telkens een betere LS kabel / interlink en later ook powercord gemonteerd werd met AB vergelijk. Jammer dat ze niet de goedkopere nordosts lieten horen alleen de valkyra en valhala extreme van meerdere duizenden euros per setje.

Kwa projectie was er niet zo heel veel. De Epson TW200 is de nieuwe lowcost versie van de tw100, prijsd +-3000 euro 1280x720 LCD. In December schijnt er de TW500 te komen met nog geheime inhoud/techniek. Geen DLP want dat gaat epson never nooit maken zij de demonstrateur. Verder zag ik een hitachi LCD voor 1500 euro leuk als instapper en met zeer flexibele optische shift en zoom mogelijkheden.

Kortom een leuke dag !  :) volgend jaar weer  :)

Richard

Erik

Leuk verslag jongens en vooral ook hele leuke foto's (riwi je lijkt niet echt meer op je avatar, tidj voor een nieuwe ;D).
Door de foto's hebben de thuisblijvers toch nog even wat om van te genieten. Heb helaas geen auto anders was ik ook wel even wezen kijken, openbaar vervoer vind ik altijd zo'n gedoe.

ps riwi die TW200 wordt al besproken in hardware reviews, prijs is volgens Frank geen 3000 euro maar 2200. (alhoewel ik zelf ook 3000 euro had gehoord.

ps2 ik hoop dat er nog meer foto's worden gepost.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Scarp

Dit waren al mijn foto's overigens al. Sommige foto's zijn wat brak, maar goed :)

riwi

#61
Quote from: Erik on October 18, 2003, 21:05:36
riwi je lijkt niet echt meer op je avatar, tijd voor een nieuwe ;D)
Toch is m'n avatar van een foto van januari 2001 dus nog niet eens zo oud.. ik zal eens zoeken naar een betere..

Richard

Martin_M

#62
Haha zo leer je nog eens wat.
Ik dacht altijd dat de avatar van Riwi een foto van Alan Tudyk (die gozer uit A Knight's Tale, 'I wanna fong you') was (hier rechts op de foto met bril).


Leuke foto's. Ik zal m'n camera ook even meenemen om de dan aanwezigen op de gevoelige chip vast te leggen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Erik

#63
Ik zie het al, de verhoudingen kloppen niet. Waarschijnlijk had je foto niet de goede maat en heeft het forum deze in de lengte geschaald. Ik heb even snel een nieuwe gemaakt van jouw foto. Kijk maar even in het test topic of je het wat vind.

ps ik wilde hem eigenlijk pm'en om dit topic niet al te vervuilen, maar PM ondersteund geen bijlages. Misschien iets voor de toekomst Frank?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

riwi

@erik,
Bedankt, deze ziet er beter uit hoewel ik nu wel een stuk dikker ben (op deze avatar).

@martin_m, ik dacht altijd dat die van jouw een jonge versie van Richard Gere was.. geinig

voor de rest : veel plezier morgen en maandag op de vadshow

PaulB.

#65
Hi,

Was best leuk om zo een paar gezichten bij de namen te zien,de demo's waren meestal wel interessant.
Quote from: Scarp_vanaf_VAD on October 18, 2003, 13:55:00de wilson audio puppies klinken er mooi met een wadia transport en Mark Levinson mono blokken.
Klopt helemaal. Van alles wat ik gehoord heb klonk dit voor mij toch wel het meest indrukwekkend.
(Martin M.?????.......I'm so jealous!!! :) :)).

MvrGr. Paul

You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Spacebass

Hee die lange kale en die knul daarnaast ken ik, echte Groningse kopppies...dat zie je zo :smiley1:

Heb je de JBL's al geplaatst SiR?

@Bjorn je moet je wel scheren hè  ;D
@Garmt...strak shirtje ;D

Ziet er allemaal heel gezellig uit...
Jammer dat ik er niet bij kan zijn...iedereen aan de griep thuis  :(

leuk om bekende koppies te zien  :)

Mooie foto's overigens  :)

MrPink

Leuke foto's! Heel mooi spul te zien... Ook erg leuk om wat koppies te zien...SiR lijkt helemaal niet op z'n avatar! ;D

Groetjes,
Oscar

Scarp

Hmm... m'n lens had wat vlekjes zo te zien. Sommige foto's zijn beroerd, maar sommige zijn erg goed gelukt. Blijft lastig aangezien het er soms erg donker was en ik maar een goedkoop cameraatje heb :)

Arno P

#69
Complimenten voor de uitstekende verslaggeving....perfecte forum-vertegenwoordiging !

MarcoV

Leuk om het zo te kunnen volgen! Jammer genoeg kon ik dit weekend niet, hopelijk kunnen de volgende keer de thuisblijvers er ook bij op de foto's  ;)

Marco

garmtz

Ik ben nog steeds op de beurs (morgen ook, denk erom dat deze dag alleen voor DEALERS is!!!) en zal mijn verslag doen via hifi.nl.

bmateijsen

Hier ook live vanaf de redactieruimte van hifi.nl... Coole foto's, was weer even leuk om een aantal die-hard HT-forummers te zien :)

Groet Bjorn

Sullivan

Leuk om de verhalen te lezen en de foto's te zien. Heb het gevoel er een beetje bij te zijn.

Was NAD vertegenwoordigd en hadden ze hun nieuwe combi T163 pre/pro en de T963 7 kanaals eindversterker bij zich?

mvg,
Frank

garmtz

Ik was er om 13:30 uur, maar er was niemand?!?? ???  Heb wel Tom (tomvbugg) gezien, maar de rest...