VAD 2003; meet 'n' greet HTForum?

Started by Martin_M, October 1, 2003, 10:54:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_M

Overzicht data en leden:

Zaterdag 18 oktober Afspraak: 14:00 uur bij hifi.nl stand.
rayman
rammsteiner
garmtz
bmateijsen
scarp
blue-eyes
riwi
stevieB
Sir-Round
Robert


Zondag    19 oktober Afspraak: 14:00 uur bij hifi.nl stand.
harry HT
garmtz
bmateijsen
patrick_vdb
tomvbugg (+ vriendin)
Peter Roode
Tuijnis (+ vriend en vriendin)
grindtegel
eduard


Maandag  20 oktober (Dealerdag) Afspraak: 14:00 uur bij hifi.nl stand.
martin M
pantera
garmtz
bmateijsen
frank & annewiek D (J.A.F._Doorhof)
bulldog
jaco
robbo
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

#1
De VAD Hifi- en HomeCinama Show komt er weer aan.

En omdat we vorig jaar veel medeforummers hebben gemist (die er toch bleken te zijn) lijkt het me nu leuk om een overzichtje bij te houden wie, wanneer komt.
Daarbij lijkt het me handig om een tijd en plaats af te spreken om elkaar eens de hand te schudden.
Tip: voor een grote groep is de Brabantzaal waarschijnlijk het meest praktische. Anders lijkt de Gelderland Foyer een aardige keuze (plattegrond staat wel op de VAD site).

Alle reakties zal ik (en eventueel moderators als ik achter mocht lopen ;) ) het overzicht bijwerken.

Zelf kan ik waarschijnlijk met ITC mee op de dealerdag (20 oktober). Voordeel is dat het dan rustiger is zodat je meer kunt zien/horen. Nadeel is dan dat ik weer een aantal medeforummers zal missen.
Weet iemand of het echt veel scheelt met de drukteverschil tussen het weekend en de maandag (Garmt??)

Veranderen kan ik altijd nog.

We moeten toch echt een HTForum T-shirts laten maken hoor ;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Harry HT

Hoi Martin,

Zondag ga ik er naartoe, om 10.00 uur wil ik al daar zijn. Dan schijnt het nog niet te druk te zijn.
Een handige plek om af te spreken weet ik niet, ben er nog nooit eerder geweest.

In HVT heb ik een voorbeschouwing gelezen.

Gegroet,

Harry  :)

p.s. wil je meerijden vanuit R'dam en omgeving mail of pm me even !
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

PaulB.

#3
Hi,

Was geloof ik hier al een beetje besproken maar zowel raymen als ik komen op zaterdag.
We zien wel waar en hoe laat er afgesproken word. Neem aan dat we er wel de gehele dag rondkijken.

MvrGr. Paul

P.S. Ook hier:als je geen vervoer hebt vanuit regio waalwijk-Tilburg stuur ff een pm.
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

garmtz

Ik ben zeer hoogstwaarschijnlijk alle dagen de hele dag (en langer) aanwezig, vanwege een verslag van de show voor hifi.nl, dus ik ben zowieso bij welke meet-and-greet dan ook... :)

bmateijsen

Ik hobbel mee op dat zelfde paard als Garmt.... Ben dus ook alle dagen aanwezig.

Groet Bjorn

Scarp

Heeft garmt een hobbelpaard? Nu al vlakke bandjes gereden in de cabrio? :)

Ik kijk nog ff wanneer ik ga. Waarschijnlijk ook zaterdag. Ik woon in Eindhoven, dus niet super ver ervandaan.

Martin_M

Scarp,

Ik heb je voor nu bij zaterdag gezet. Wil je veranderen dan meld je dat hier maar even.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raymen

Hoi,


Ja ik zal met rammsteiner mee reijden en zal de rest daar dan wel zien.

Scarp ,dan praten we daar wel verder over je meubeltje. ;D ;D

MVRg,

Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

blue-eyes

Het lijkt me wel leuk om daar heen te gaan. Als ik ga, hangt dit af van eventuele verjaardagen die binnen mijn 1egraads familie behoorlijk ruim voorradig zijn in oktober..... ;)

Ik hoop zaterdag dan te gaan.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hi,

Vorig jaar heb ik wegens ziekte verstek moeten laten gaan maar dit jaar ga ik de VAD zeker bezoeken. Zal hoogstwaarschijnlijk zondag worden dat ik daar ben.

Mvrgr

Patrick

bulldog

Ben nog niet zeker maar àls ik ga zal het bijna zeker op maandag zijn...
Ik heb één keer foto's gezien van de rijen die op de andere dagen stonden aan te schuiven...daar zie je mij dus niet tussen kruipen >:(.

Laat het nog wel weten.
Arcam AVR850 ~ Rotel RMB-1575 ~ Zidoo X20 ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Kef R700/ RDM3 ~ Kef reference 200C ~ Klipsch RS-7 ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD~ NAD C658 ~ NAD C298 ~ Koeling: Aircom S8

Martin_M

Bulldog,

Ik zet je nu gewoon bij de maandag dan. Ik 'hoor' 't wel als je nog veranderd.

Kan je wel kaartjes voor maandag (dealerdag) krijgen dan? Vraag het even voor de zekerheid.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

bulldog

QuoteKan je wel kaartjes voor maandag (dealerdag) krijgen dan? Vraag het even voor de zekerheid

Das geen probleem...mijn broer is "Transtec"-dealer...
Arcam AVR850 ~ Rotel RMB-1575 ~ Zidoo X20 ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Kef R700/ RDM3 ~ Kef reference 200C ~ Klipsch RS-7 ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD~ NAD C658 ~ NAD C298 ~ Koeling: Aircom S8

riwi

Hoi,
Ik zal er zaterdag zijn. Vorig jaar was het waanzinnig druk, dus ik wil er al voor openingstijd zijn.
Ook heb ik vorig jaar die SACD show van Philips gemist omdat er geen plek meer was. Dat wil ik dit jaar (als er weer zoiets is) niet missen.
Voor een meet en greet ben ik dus wel in.

Richard

garmtz

Quote from: bulldog on October  2, 2003, 15:04:32
Das geen probleem...mijn broer is "Transtec"-dealer...

Dan ken ik hem vast wel... Ken iedereen bij Transtec...

jaco

Ik mag ook maandag mee. Daar gaat weer een vrije dag  ;)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

patrick_vdb

Hi,

Weet iemand ook al welke noviteiten er te zien/beluisteren zullen zijn? Meridian met de nieuwe G-serie en wellicht More Music met de Theta Compli maar verder?

Mvrgr

Patrick

garmtz

Introductie van de Chord DSP 8000 + eindversterkers van Chord! Voor mij wel een leuk item...  8)

bulldog


QuoteDan ken ik hem vast wel... Ken iedereen bij Transtec...


@ Garmtz:

Denk het niet hoor...
Ik wou gewoon aangeven dat ie dealer is 'van de producten die Transtec verdeelt'...  ;)

Zijn contactpersoon is Mr. Demeur...die ken je vast wél.

Trouwens,wij wonen in het verre België hoor.   ::)
Arcam AVR850 ~ Rotel RMB-1575 ~ Zidoo X20 ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Kef R700/ RDM3 ~ Kef reference 200C ~ Klipsch RS-7 ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD~ NAD C658 ~ NAD C298 ~ Koeling: Aircom S8

patrick_vdb

Quote from: garmtz on October  3, 2003, 15:48:28
Introductie van de Chord DSP 8000 + eindversterkers van Chord! Voor mij wel een leuk item...  8)

Wow, mooi 8)

Mvrgr

Patrick

stevieB

Hoi,

Ik kom op zaterdag de 18e naar Veldhoven!!

Gr Stefan
Under construction.....

Martin_M

Hé, ik zag net dat er al een thread was opgestart over de VAD.

Sorry Patrick, maar ik had toch echt met de zoekfunctie gezocht maar kon toen niets vinden (wel veel vaders). Vreemd......

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Erik

is die vad te vergelijken met de niet meer bestaande firato?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

patrick_vdb

Quote from: Martin_M on October  4, 2003, 11:08:51
Hé, ik zag net dat er al een thread was opgestart over de VAD.

Sorry Patrick, maar ik had toch echt met de zoekfunctie gezocht maar kon toen niets vinden (wel veel vaders). Vreemd......

Martin

Hehe, komt hij eindelijk ook ergens achter ;D Geeft niet Martin, ik was enkel nieuwsgierig naar wie komt (en om aan te geven dat het VAD er weer is ;) ), jij daarintegen maakt een mooie inventarisatie 8)

Mvgrg

Patrick