Zef's HT --->> Kijkgenot

Started by Zefanja, October 5, 2010, 17:49:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Zefanja

Quote from: HTip on February 14, 2012, 12:36:14
Als je kijkt naar de recente shootout tussen een standaard AV7005 en een geupgrade AV7005 (door CineMike), dan zie je dat er nogal wat te verbeteren valt. Dezelfde conclusie werd gedaan tijdens de shootout met de Oppo. Ik ga na de M&G van mei de Oppo opsturen voor de laatste updates en ik verwacht een betere speler terug te krijgen.

Dus als je het geldt (ervoor over) hebt, dan verwacht ik een grote verbetering van je SR7005.

Bedankt voor je toelichting.
Ik wil gewoon zoveel als mogelijk uit het apparaat halen, zodat ik er de komende paar jaar gewoon rustig mee verder kan.

Ik heb overigens de jongens van the upgrade company al een mailtje gestuurd met de vraag hoe het allemaal geregeld kan worden.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Er hebben al een aantal mensen gestemd.
Dank daar voor.
Maar graag zou ik ook weten waarom jullie ja of nee stemmen.
Dus als jullie de moeite willen nemen, post dan ook even je reden waarom.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Heb je direct contact met Dave? Contact met hem (hij is de CEO) vind ik erg prettig.

En je bekijkt het helemaal goed. Met deze upgrade kan je (veel) langer doen met je huidige receiver. En dat scheelt uiteindelijk weer geld.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on February 14, 2012, 21:03:24
Heb je direct contact met Dave? Contact met hem (hij is de CEO) vind ik erg prettig.

Nee ik heb naar sales gemaild. Maar het is dus handiger om direct naar Dave te mailen?
Heb overigens ook nog geen respons gehad.

QuoteEn je bekijkt het helemaal goed. Met deze upgrade kan je (veel) langer doen met je huidige receiver. En dat scheelt uiteindelijk weer geld.

Ja en vanuit dat perspectief vind ik het ook een verantwoorde uitgave.
Je haalt meer uit het apparaat en je kan er langer mee door.
Maar ja ik weet wel hoe dat gaat.
Als de receiver is gedaan weet ik eigenlijk wel zeker dat ik de speler ook onder handen laat nemen of dat ik gelijk een geupgrade speler aanschaf.
Ach ja iets met upgrade virus ofzo  ;D

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Quote from: Zefanja on February 14, 2012, 23:35:57
Nee ik heb naar sales gemaild. Maar het is dus handiger om direct naar Dave te mailen?
Heb overigens ook nog geen respons gehad.
Zeker. Hij reageert heel snel op mails. Mijn eerste mail was naar sales (wel begonnen met "Dear Dave" ;)) en kreeg dezelfde dag een mail terug van David Schulte, vanuit zijn AOL-account.

Quote
Ja en vanuit dat perspectief vind ik het ook een verantwoorde uitgave.
Je haalt meer uit het apparaat en je kan er langer mee door.
Maar ja ik weet wel hoe dat gaat.
Als de receiver is gedaan weet ik eigenlijk wel zeker dat ik de speler ook onder handen laat nemen of dat ik gelijk een geupgrade speler aanschaf.
Ach ja iets met upgrade virus ofzo  ;D
;D Kans is inderdaad groot dat je ook je bron laat aanpassen. Daar begint het signaalpad per slot van rekening ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on February 15, 2012, 13:38:12
Zeker. Hij reageert heel snel op mails. Mijn eerste mail was naar sales (wel begonnen met "Dear Dave" ;)) en kreeg dezelfde dag een mail terug van David Schulte, vanuit zijn AOL-account.

Ok, heeft hij ook een direct mail adres of is het idd handig om gewoon zijn naam boven aan de mail te zetten en gewoon naar sales te mailen?

QuoteKans is inderdaad groot dat je ook je bron laat aanpassen. Daar begint het signaalpad per slot van rekening

Weet het eigenlijk ook wel zeker dat als ik de receiver aanpak ik de bron ook aanpak.
En dat word dan of een nieuwe geupgrade speler of een upgrade van de huidige.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Quote from: Zefanja on February 15, 2012, 13:59:15
Ok, heeft hij ook een direct mail adres of is het idd handig om gewoon zijn naam boven aan de mail te zetten en gewoon naar sales te mailen?
Hij heeft een direct e-mailadres, maar ik weet niet of ik dat mag geven. Gewoon zijn naam boven de mail is wat ik ook heb gedaan.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on February 15, 2012, 14:01:51
Hij heeft een direct e-mailadres, maar ik weet niet of ik dat mag geven. Gewoon zijn naam boven de mail is wat ik ook heb gedaan.

Thanks, dan ga ik dat proberen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Ow trouwens een nieuwtje.
Er komt een nieuwe kabel voor de center.
Ik heb een In-Akustik LS-1002 Bi-Wire "besteld"
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Quote from: Zefanja on February 15, 2012, 14:13:14
Ow trouwens een nieuwtje.
Er komt een nieuwe kabel voor de center.
Ik heb een In-Akustik LS-1002 Bi-Wire "besteld"
En stapje voor stapje maak je grote sprongen :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on February 15, 2012, 19:31:18
En stapje voor stapje maak je grote sprongen :thumbs-up:

Jaja  ;D het gaat langzaam maar zeker de goede kant op.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Weer een stapje dichter bij een mooie homogene frontstage 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zefanja

Quote from: Martijn90 on February 15, 2012, 20:10:20
Weer een stapje dichter bij een mooie homogene frontstage 8)

Yep. En dan de rears nog, maar daar wacht ik even mee.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Vanavond mijn nieuwe kabel voor de center ophalen.
Ophalen zul je zeggen???  ??? ???

Jaja ophalen. Ik was namelijk niet zo handig geweest om door te geven dat ik op een nieuw adres woon.
Maar ja elk nadeel heeft zijn voordeel. Schijnbaar ligt er nog meer post van mij  :blink:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Haha, beter laat dan nooit. Zo kom je nog eens ergens achter ;) Als het een troost mag zijn, je bent echt niet de enige :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Heb je de knoop al doorgehakt over de TUC-upgrade?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on February 22, 2012, 19:26:21
Haha, beter laat dan nooit. Zo kom je nog eens ergens achter ;) Als het een troost mag zijn, je bent echt niet de enige :D

Idd, bent benieuwd wat daar allemaal nog is gekomen.
Het overkomt zelfs de beste van ons  ;D

QuoteHeb je de knoop al doorgehakt over de TUC-upgrade?
Er gaat sowieso geupgrade worden, maar op het moment neig ik meer naar de CineMike upgrades toe.
Deze schijnen beter te zijn en een bijkomend voordeel is dat het dichterbij is.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

En de nieuwe kabel voor mijn center is binnen.
Is het geen schoonheid  ;D

Met denk aan Peter van HifiSupply.
Je hebt een supernette kabel afgeleverd.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Quote from: Zefanja on February 22, 2012, 22:30:28
En de nieuwe kabel voor mijn center is binnen.
Is het geen schoonheid  ;D

Met denk aan Peter van HifiSupply.
Je hebt een supernette kabel afgeleverd.
Absoluut! Maar ik ben dan ook bevooroordeeld :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

phmeijer

Quote from: Zefanja on February 22, 2012, 22:30:28

Met denk aan Peter van HifiSupply.
Je hebt een supernette kabel afgeleverd.

Graag gedaan! :)
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

rallufff

Quote from: Zefanja on February 22, 2012, 22:30:28
En de nieuwe kabel voor mijn center is binnen.
Is het geen schoonheid  ;D

:pompom: Ziet er keurig uit!
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Zefanja

#571
Quote from: HTip on February 23, 2012, 10:25:55
Absoluut! Maar ik ben dan ook bevooroordeeld :D

Hahaha ik denk dat ik me ook in dat rijtje schaar.
De In-Akustik gaat bij mij niet meer weg.
Al is het alleen maar om hoe mooi de kabel(s) eruit ziet/zien
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

Quote from: rallufff on February 23, 2012, 15:54:27
:pompom:Ziet er keurig uit!

Ziet er idd mooi uit he.
Moet hem nu alleen nog ertussen krijgen.
Zal waarschijnlijk de receiver uit de kast moeten gaan halen  :(
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zefanja

#573
Even een vraagje he.
De kabels van In-Akustik zien die directioneel?
Op mijn kabels voor de fronts zit er zo een pijlte waar receiver op staat.
Betekend dat die kant van de kabel dan in de receiver moet?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Heb je het over je LS-kabels? Die zijn inderdaad richtingsgevoelig, maar in jouw geval is het door de bi-wiring slechts mogelijk in 1 richting ;) Interlinks hebben het ook...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive