HT under construction foto's

Gestart door Rob_Dingen, september 29, 2003, 11:49:59

Vorige topic - Volgende topic

Rogier1988

No Thanks.. maar laten we het maar ff over het topic van Rob dinge's HT hebbuh hahaha

Mvg
Roger

daburnd

En ik begrijp dus sinds vorige week vrijdag dat dit dus een cine 9 is die daar hangt... man dat wil ik toch ook wel een keer zien :P

Grindtegel

Nee, dat wil je juist niet zien  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo

Hey!    Foto's 3,4 en 5 zijn pleite  >:(

Rob_Dingen

Hoi

Ze zullen wel plaats nodig hebben gehad.
Zal kijken of ik ze nog heb en er weer neer kan zetten.

Rob

J.A.F._Doorhof

WIj hebben ze niet weggehaald hoor ???
Mischien ergens met een conversie fout gegaan ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Starred

klopt, sinds de conversie zijn ze verdwenen

Mark C00len

Hey Rob,

Je hebt je collectie dvd's mooi opgeruimd.
Vraagje, is jou ruimte akoestisch bewerkt ?

Mark

Rob_Dingen

Hoi Mark

Gedeeltelijk heb ik wel aanpassingen maar ben er nog niet mee klaar.
Ben op dit moment bezig met de eerste reflectie punten en basmid absorptie.
Als het klaar is maak ik wel weer een foto.

Rob

Melvin

Hier doen ze het nog wel prima, ik zal ze even mirroren op mn eigen site:

Robbo

Nog vorderingen op het center en rear gebied, Rob ?

Rob_Dingen

Hoi Robbo

Helemaal noppes mischien moet ik de nacht maar door gaan werken ;D

Rob

Lord Elrond

WAUUWWWWW

Als je het aan mij vraagt is dit toch wel voor ierdere HT liefhebber toch wel
de ultieme natte droom .
Een eigen HT ruimte (kelder)  zonder dat je last hebt van WAF factor waar je naar harte lust kunt genieten
Brrrrrrrrrr kippe vel over  mijn hele lichaam .
En dan te bedenken die 2 subs grrrrr met deze film U-571 en dan het stukje met de diepte bommen
of Gladiator ,SHIT waar is mijn kwijl doekje  ;D

Maar ben heel nieuwschierig hoe LOTR -FOTR/TTT/ROTK in deze setup zal klinken
volgens mij zullen de tranen over de wangen gaan lopen van emotie :D

Rob Mocht je nog een keer gaan verhuizen laat me dan ff weten over de prijs worden we het wel eens ;D ;D ;D

Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

jeroen_B

Rob,

Heb je ook foto,s van de subs, en mischien een link naar de driver van de sub?
Ik ben daar wel benieuwd naar.

jeroen

Jiri

Hi All,

Onlangs ben ik bij Rob op bezoek geweest en ik had natuurlijk mijn camera meegenomen ;)
Zie hieronder de resultaten...

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Jiri

nog 1
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Jiri

nog 1

Jiri

en nog 1

Jiri

en de laatste....

Robbo

patrick_vdb

Hi Jiri,

Mooie foto's en het HT van Rob blijft toch  O0

mvrg

Patrick

Movievault

Zeker en vast, een mooi ingericht en smaakvol HT  O0

Rob wat heb je aan de voorkant van je speakers hangen? tussen je hoog en mid?
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Fransvis

Citaat van: FrankG op januari  4, 2005, 08:01:21
Zeker en vast, een mooi ingericht en smaakvol HT  O0

Rob wat heb je aan de voorkant van je speakers hangen? tussen je hoog en mid?

Fantastische foto's....Jiri. Complimenten. En de ruimte is een juweel. Wie is trouwens die meneer in dat blauw rode pakje ? Toch niet Rob die graag op de foto wide he ?  ;)

Rappie

Real life spinnenmans ....
Ik had die accoustische platen nog niet eerder gezien in dat HTtje, toch maar eens een keer in het echt gaan bekijken dan (voor een calibratie).
Eigenaar van Paulthé

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749