Hoe receiver, PS3 en humax 5050c aansluiten op plasma met 1 hdmi

Started by kaje71, September 15, 2010, 11:18:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kaje71

Beste mensen,

Ik overweeg om een Humax 5050c te kopen.  Momenteel heb ik een Humax IR FOX C. Voordat ik zo'n apparaat koop, wil ik zeker weten of ik deze goed kan aansluiten. Ik heb namelijk maar 1 hdmi aansluiting op mijn plasma.

De situatie is nu als volgt:

Op mijn Pioneer receiver (vsx 2016) heb ik de hdmi out op mijn plasma gezet;
De hdmi 1 op de receiver naar de PS3;
Vervolgens via de scart (tv) van de plasma naar de humax IR FOX C en van laatstgenoemd kastje weer via scart VCR naar tulp op de receiver (tv).
Ook heb ik optisch van de plasma naar het Humax IR FOX C kastje doorgelust.

Ik wil zo uiteraard alles via hdmi laten werken. Op mijn receiver zitten overigens 2 hdmi in. Hoe kan ik dit nu het beste aansluiten? En kan dit sowieso?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven...  ;D

WickedGame

Quote from: kaje71 on September 15, 2010, 11:18:03
Beste mensen,

Ik overweeg om een Humax 5050c te kopen.  Momenteel heb ik een Humax IR FOX C. Voordat ik zo'n apparaat koop, wil ik zeker weten of ik deze goed kan aansluiten. Ik heb namelijk maar 1 hdmi aansluiting op mijn plasma.

De situatie is nu als volgt:

Op mijn Pioneer receiver (vsx 2016) heb ik de hdmi out op mijn plasma gezet;
De hdmi 1 op de receiver naar de PS3;
Vervolgens via de scart (tv) van de plasma naar de humax IR FOX C en van laatstgenoemd kastje weer via scart VCR naar tulp op de receiver (tv).
Ook heb ik optisch van de plasma naar het Humax IR FOX C kastje doorgelust.

Ik wil zo uiteraard alles via hdmi laten werken. Op mijn receiver zitten overigens 2 hdmi in. Hoe kan ik dit nu het beste aansluiten? En kan dit sowieso?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven...  ;D

HDMI in 1: PS3
HDMI in 2: Humax 5050C

Weet niet of de VSX2016 al audiocoderingen van de HDMI af kon halen. Anders de Humax 5050C nog digitaal optisch aansluiten aan je receiver.

HDMI out: naar plasma