MG76's Underground *surround speakers opgehangen, scherm klaar + posters*

Started by MG76, August 24, 2010, 19:10:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

1e film om HT in te wijden

Sherlock Holmes A Game of Shadows
4 (9.5%)
The Dark Knight
15 (35.7%)
Dark Knight Rises
7 (16.7%)
HSDD disc van frankp
6 (14.3%)
Tron Legacy
9 (21.4%)
Battleship
1 (2.4%)

Total Members Voted: 42

HTip

Forumsponsor BestHomeCinema heeft 'm ook op voorraad voor €725. En misschien krijg je als HTforumlid nog wel korting ;)

http://www.besthomecinema.nl/surround-surroundreceivers-c-157_66.html
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MG76

Quote from: HTip on March  2, 2012, 09:34:21
Forumsponsor BestHomeCinema heeft 'm ook op voorraad voor €725. En misschien krijg je als HTforumlid nog wel korting ;)

http://www.besthomecinema.nl/surround-surroundreceivers-c-157_66.html

Ik heb meteen gebeld naar besthomecinema en ze hadden er nog (in zwarte uitvoering), heb mijn topic genoemd en dat ik naar hun verwezen werd en heb nog 50 euro korting gekregen als HTforumlid, dus bedankt voor de tip HTip  ;D  Ik ga hem meteen bestellen en heb hem morgen dan in huis  :pompom:

HTip

Quote from: MG76 on March  2, 2012, 10:02:07
Ik heb meteen gebeld naar besthomecinema en ze hadden er nog (in zwarte uitvoering), heb mijn topic vernoemd en dat ik naar hun verwezen werd en heb nog 50 euro korting gekregen als HTforumlid, dus bedankt voor de tip HTip  ;D  Ik ga hem meteen bestellen en heb hem morgen dan in huis  :pompom:
Graag gedaan! Je laat er geen gras over groeien zeg :o Gefeliciteerd alvast :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MG76

Quote from: HTip on March  2, 2012, 10:12:35
Graag gedaan! Je laat er geen gras over groeien zeg :o Gefeliciteerd alvast :music:

Haha, ja je ziet dat de ruimte steeds verder afkomt en wilde perse de onkyo 709 want de opvolger voor 709 is nog eens niet aangekondigd. En zoals je zelf al zei: veel bang for the buck  ;D

Martijnst1990

Lekker snelle beslissing :D Mooie receiver voor een mooie prijs, zeker met die €50,- korting :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijn76

Quote from: MG76 on February 29, 2012, 21:00:23
Dit zijn idd de Can-do panelen, en ze zijn erg licht, ik kan zeg maar 1 paneel met wijsvingen/duim optillen dus met magneten "vastklikken" moet zeker lukken!

Top, ga ik proberen! :)

En gefeliciteerd met de Onkyo!

frankp

Goed bezig. Veel plezier met de nieuwe receiver!!

Jean Sibelius

Da's nog eens snel beslissingen nemen :D (van harte met je nieuwe aanwinst)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

MG76

Bedankt allemaal voor de reacties !

De beamer is nu ook binnen  :pompom:


john2910


HTip

Gefeliciteerd met alweer een mooie nieuwe aanwinst. Goed bewaakt zo te zien :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Wow, imposant apparaat om te zien zeg. Zal ongetwijfeld een mooi plaatje neerzetten. Veel kijkplezier!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

rallufff

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

MG76

Thanks allemaal voor de reacties !  Ik zou hem zo graag nu willen aansluiten, maar ik wacht toch nog maar even totdat ik met t zagen etc klaar ben en t stof opgetrokken is  :(

Maar de receiver is gister ook nog op t eind vd dag binnengekomen, dus super service van besthomecinema voor de snelle verzending! EN nogmaals hulde aan HTip voor de goede tip  :thumbs-up: Zo is er weer 'n mooie win-win situatie als forumsponsor maar ook als lid dat je wat extra korting kan bedingen  ;D

treky22

Wow, wat een gave ruimte gaat dat worden  :headbanging:

En ook nog eens met hele mooie apparatuur erin, hele mooie beamer  ::)

Ben benieuwd naar het eind-resultaat. Wanneer denk je fully-operational te zijn ?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

MG76

thanks, ik hoop over zo'n 3 weken ongeveer klaar te zijn, tussentijds wel een keer een testopstelling met beeld, daarvan zal ik wel foto's posten dan....

Martijnst1990

Gaat hard zo 8) Prachtige beamer om te zien en zal ongetwijfeld net zo'n plaatje neerzetten. En natuurlijk die Onkyo :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Quote from: MG76 on March  4, 2012, 12:10:38
Thanks allemaal voor de reacties !  Ik zou hem zo graag nu willen aansluiten, maar ik wacht toch nog maar even totdat ik met t zagen etc klaar ben en t stof opgetrokken is  :(

Maar de receiver is gister ook nog op t eind vd dag binnengekomen, dus super service van besthomecinema voor de snelle verzending! EN nogmaals hulde aan HTip voor de goede tip  :thumbs-up: Zo is er weer 'n mooie win-win situatie als forumsponsor maar ook als lid dat je wat extra korting kan bedingen  ;D

Graag gedaan! Ik zie de uitnodiging voor de M&G wel een keer verschijnen :D
En wat een aansluitingen allemaal op die Onkyo :o Daar ben ik met mijn 7.1 en 2 HDMI-in en 1 HDMI-uit een kind bij ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: MG76 on March  4, 2012, 12:10:38
Ik zou hem zo graag nu willen aansluiten, maar ik wacht toch nog maar even totdat ik met t zagen etc klaar ben en t stof opgetrokken is  :(

Heb ik ook gedaan en het dat was absoluut het wachten waard!
Weer een mooi speeltje erbij btw  :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

MG76

Quote from: HTip on March  6, 2012, 14:18:27
Graag gedaan! Ik zie de uitnodiging voor de M&G wel een keer verschijnen :D
En wat een aansluitingen allemaal op die Onkyo :o Daar ben ik met mijn 7.1 en 2 HDMI-in en 1 HDMI-uit een kind bij ;)

Bij deze ben je dan uitgenodigd als je wil komen kijken als de ruimte klaar is, je bent dan de 1e die een uitnodiging krijgt  ;D
Maar volgens mij heb je zelf weinig tijd om M&G's te bezoeken met al die M&G's die je zelf organiseert  8)

Vwb de aansluitingen zal ik deze ook nooit "vol" krijgen, maar doe m'n best  ;D

MG76

Quote from: high-q on March  6, 2012, 15:02:49
Heb ik ook gedaan en het dat was absoluut het wachten waard!
Weer een mooi speeltje erbij btw  :)

Ja wel moeilijk soms, ben nu bezig met de superoersaaie klusjes zoals schuren en bijwerken vh schilderwerk vd koof en lambrisering...

rallufff

Wat een dikke bak die Onkyo. De achterkant is best indrukwekkend!

Deze nieuwe lijn ziet er niet vekeerd uit!

Veel plezier ermee.
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

HTip

Quote from: MG76 on March  7, 2012, 22:56:25
Bij deze ben je dan uitgenodigd als je wil komen kijken als de ruimte klaar is, je bent dan de 1e die een uitnodiging krijgt  ;D
:worship: Leuk! Count me in :pompom:

Quote
Maar volgens mij heb je zelf weinig tijd om M&G's te bezoeken met al die M&G's die je zelf organiseert  8)
Ik maak daar wel tijd voor 8) Het aantal M&G's heb ik beperkt tot 4 per jaar in overleg met mijn vrouw, want zij moet elke keer het huis uit. Als ik een keer weg wil, vindt ze niet erg ;)

Quote
Vwb de aansluitingen zal ik deze ook nooit "vol" krijgen, maar doe m'n best  ;D
Denk het ook niet. De huidige receivers zijn ook een beetje overgedimensioneerd, maar een paar HDMI-aansluitingen extra zou voor mij wel fijn zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Wauw, wat een fantastisch mooie beamer is die TW9000 toch!! Dat wordt hard doorwerken om het zo snel mogelijk in gebruik te kunnen nemen.

Enjoy!!  :pompom:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MG76

Quote from: rallufff on March  8, 2012, 08:48:55
Wat een dikke bak die Onkyo. De achterkant is best indrukwekkend!

Deze nieuwe lijn ziet er niet vekeerd uit!

Veel plezier ermee.

Thanks, dit is alweer de "oude" lijn, van 2011. De opvolger vd 709 is nog niet aangekondigd, tenminste de 616 zie ik meer als opvolger vd 609 qua mogelijkheden.


Quote from: skyfox on March  8, 2012, 10:09:04
Wauw, wat een fantastisch mooie beamer is die TW9000 toch!! Dat wordt hard doorwerken om het zo snel mogelijk in gebruik te kunnen nemen.

Enjoy!!  :pompom:

Ja kan niet wachten  ;D Al mijn vrije tijd gaat erin, maar niet al t werk is even leuk en soms heb ik 's avonds na m'n werk ook niet altijd zin meer om te gaan klussen...maar nog ff volhouden en dan  :popcorn:



Verder nu met de voorkant bezig, wil ik dit weekend toch een heel eind klaar hebben + het ophang systeem voor het scherm. Misschien dat ik het frame ook alvast probeer af te maken dit weekend want hoop dat het Gé-doek volgende week ook binnen is!

Maar zojuist wel DPD aan de deur gehad, m'n 3d Mediaspeler! Mooi degelijk afgewerkt met een aluminium behuizing, volgens mij is dit 1 vd 2 mediaspelers op dit moment die Full 3D via LAN aankan, dus die kan ik wel alvast gaan inrichten met een movie jukebox (YAMJ)  :pompom: