Prijzen pre-paid internet datacards

Started by J.A.F._Doorhof, July 25, 2010, 17:22:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Misschien weet iemand dit en scheelt het me uren zoeken.
We zitten regelmatig in Engeland en ik haal daar altijd een datacard van 3 voor 10 pond heb je dan 30 dagen 1GB dataverkeer.
Snelheid en dekking is subliem en de prijs is natuurlijk ook erg scherp.

Als ik in Nederland kijk zie ik eigenlijk geen alternatief dat maar in de buurt komt, prijzen zijn ENORM veel duurder of je word naar een abonnement getrokken, iemand een idee of we iets dergelijks in Nederland hebben ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MaxxMark

sinds de iPad er is zijn er prepaid abonnementen van o.a. tmobile en ik dacht vodafone. Ik zie de reclame's op tweakers de laatste dagen  langskomen


http://www.t-mobile.nl/ipad/bundels.html

0.20eu per megabyte 10eu voor een bundel.

Maar de reclame's die ik op Tweakers langs zag komen had het over een bundel van 10eu voor 7euro ofzo (ofwel 50mb voor 7 euro ipv 10euro)

En er is nu een tijdelijke actie waarbij je €30 extra krijgt als je nu een iphone abo hebt en een prepaid ipad sim only neemt. (dus €40 totaal)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

GH


pagr

#3
Heb al veel abbo's/prepaids bekeken maar volgens mij hebben in NL niet zo'n aanbieding.  Ik zag vandaag wel een aanbieding van Simyo: web sim only, onbeperkt internet per dag voor 4 E/dag of 2,50 E/dag (bij aanschaf 10 strippenkaart) https://www.simyo.nl/selfcare/servlet/WebtoGoSimonly?uid=56246
Niet wat ik zoek maar wel handig als je internet op dagbasis nodig hebt.

Ik heb zelf nu de KPN aanbieding met microsim voor 15 E/mnd totdat na de vakantie een beter aanbieding voorbij komt.
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

J.A.F._Doorhof

Inderdaad komt niet in de buurt van 10 pond voor een gig.
Wel jammer dat Nederland altijd bijna voorop loopt maar nu zo enorm achter, vooral met dingen als de iPad moeten prepaid kaarten toch een gat in de markt zijn, mensen hebben al een abbo op hun telefoon en gebruiken de prepaid voor de iPad.
Gelukkig heb ik het in Nederland niet nodig, ga daar maar denk ik voor een vodafone abbo.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 25, 2010, 18:35:06
Inderdaad komt niet in de buurt van 10 pond voor een gig.
Wel jammer dat Nederland altijd bijna voorop loopt maar nu zo enorm achter, vooral met dingen als de iPad moeten prepaid kaarten toch een gat in de markt zijn, mensen hebben al een abbo op hun telefoon en gebruiken de prepaid voor de iPad.
Gelukkig heb ik het in Nederland niet nodig, ga daar maar denk ik voor een vodafone abbo.

Het magische woord is tethering. De meeste iPad-nuts hebben toch al een iphone  ;)

Aangezien je met de pad niet kunt bellen zullen de meesten on-the-move toch hun telefoon bij zich hebben. Ik denk dat je het probleem groter maakt/ziet dan het in werkelijkheid is.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

MaxxMark

Kan je trouwens niet gewoon zeggen dat je je simkaart kwijt bent en een 2e aanvragen en die in je iPad proppen? Of denk ik nu te simpel?

Tethering is natuurlijk ook gewoon dé mogelijkheid. Als je dan een vodafone iphone abonnement hebt is het nog legaal ook en hoef je hem niet eens te jail breaken :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

J.A.F._Doorhof

Ik heb wel tethering maar dat werkt niet naar de iPad toe.
Wel naar mijn mbp. Is trouwens tmobile.

Voor on the road gebruik ik de mifi.
Voor nederland is het eigenlijk geen issue, het viel me gewoon op dat er zo een ENORM prijsverschil is tussen Engeland en nederland.
Of je nu 1GB krijgt voor rond de 12.00 euro of 200MB voor het dubbele vind ik extreem :)

Je kan een duosim krijgen trouwens, maar nadeel is dat je dan niet gebeld kan worden.

Waarvoor ik het gebruik heeft trouwens een andere reden, met geen enkele provider heb je echt overal dekking, door twee verschillende te gebruiken word dat een stuk beter.
Een prepaid kaart zou dan ideaal zijn, aan de andere kant Vodafone is met zijn abbo's gelukkig erg goedkoop.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"