Hèt USHER AUDIO topic

Started by Dirc, June 11, 2010, 09:46:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Rusher

Quote from: ArjanR1 on July  6, 2012, 01:08:57
Rusher,

1 Heb jij de LA Audio al op de 8571 gehad?
2 Denk dat ze op normaal luisterniveau het best aardig zullen doen ;)
3 Mocht je willen knallen, dat kun je beter de Secondo weer aansluiten :)

ad 1: Nee, dat durf ik niet omdat Karel zei dat de levensduur van de buizen aanmerkelijk korter zal zijn. Maar misschien toch maar ff proberen....
ad 2: Ik draai vaker een normaal dan hard luisterniveau. Als ik thuis kom van mijn werk wil ik rust met rustige muziek.
ad 3: In het weekend knallen op de 8571 doe ik met de monoblokken van Pink Faun. Misschien dit weekend in een bi-amp opstelling met een stereo eindversterker van Pink Faun erbij. Toch zijn die blokken juist ook op normaal geluidsniveau enorm in hun element. En hoewel de UR Secondo nu stofvrij in een reserve stereorack is opgeborgen, die haal ik over een tijdje weer tevoorschijn om te beoordelen hoe verschillend het zal zijn van de Pink Faun of LA audio.

treky22

#926
Ik ben op zoek naar nieuwe speakers voor aan mijn pre/pro combi, Advance Acoustic MAA406 + MPP506DA.

Nu zag ik de Usher CP-8571 Be.

Hoe is deze speaker, en zouden deze goed spelen op mijn combi ?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Former member 78

De 8571 is een waanzinnige speaker! In elk opzicht.
Is geen kleintje trouwens, is nog dieper dan mijn Be10.

Jouw AA zal ze met plezier aansturen denk ik ;)


Rusher

Quote from: ArjanR1 on July 14, 2012, 08:58:53
De 8571 is een waanzinnige speaker! In elk opzicht.

Volledig mee eens. Ik heb het voorrecht gehad deze luidsprekers als 2 jaar jonge occasions in november 2010 aan te schaffen. Ik denk dat ze nooit meer weg gaan (al is het maar omdat ik ze met drie man twee draaitrappen op naar zolder heb moeten sjouwen en ik niemand meer durf te vragen om ze ooit naar beneden te sjouwen; één luidspreker weegt ruim 80 kg !!!!)

De beryllium tweeter is nadat ie is ingespeeld een genot. Nooit te scherp, maar wel precies. Ik kan genieten van het vloeiend middengebied. En de bas komt tot leven bij een zeer stabiele versterker; goed strak, niet wollig, niet overheersend, maar wel voelbaar zonder moe ervan te worden. De rust in de luidsprekers is opvallend; kort geleden viel ik in slaap hoewel de muziek echt behoorlijk hard stond. Dat kan ook iets over mij of de soort muziek zeggen, maar dat bedoel ik niet  ;D !

Ik denk dat je de 8571 bij Sense of Music heb gezien. Ik zou een luisterafspraak maken en je versterker-combi meenemen. Ik verwacht geen problemen, eerder heel veel luisterplezier. Ik ken de AA versterkers niet in combi met Usher. Ik merk met mijn zeer stabiele Pink Faun monoblokken dat de Usher's het heerlijk vinden als ze worden gedomineerd  ;) ;D.

Veel succes met je keuze voor nieuwe luidsprekers!

treky22

#929
Quote from: Rusher on July 14, 2012, 14:29:44
Volledig mee eens. Ik heb het voorrecht gehad deze luidsprekers als 2 jaar jonge occasions in november 2010 aan te schaffen. Ik denk dat ze nooit meer weg gaan (al is het maar omdat ik ze met drie man twee draaitrappen op naar zolder heb moeten sjouwen en ik niemand meer durf te vragen om ze ooit naar beneden te sjouwen; één luidspreker weegt ruim 80 kg !!!!)

De beryllium tweeter is nadat ie is ingespeeld een genot. Nooit te scherp, maar wel precies. Ik kan genieten van het vloeiend middengebied. En de bas komt tot leven bij een zeer stabiele versterker; goed strak, niet wollig, niet overheersend, maar wel voelbaar zonder moe ervan te worden. De rust in de luidsprekers is opvallend; kort geleden viel ik in slaap hoewel de muziek echt behoorlijk hard stond. Dat kan ook iets over mij of de soort muziek zeggen, maar dat bedoel ik niet  ;D !

Ik denk dat je de 8571 bij Sense of Music heb gezien. Ik zou een luisterafspraak maken en je versterker-combi meenemen. Ik verwacht geen problemen, eerder heel veel luisterplezier. Ik ken de AA versterkers niet in combi met Usher. Ik merk met mijn zeer stabiele Pink Faun monoblokken dat de Usher's het heerlijk vinden als ze worden gedomineerd  ;) ;D.

Veel succes met je keuze voor nieuwe luidsprekers!

Die heb ik idd daar gezien op de site.
Ik heb ze net een mailtje gestuurd voor een afspraak voor volgende week.
Even afwachten of ze reageren   ::)

Ik heb aangegeven dat ik mijn pre/pro dan mee wil nemen, dat zal wel geen probleem zijn (hoop ik).

Waarschijnlijk dat ik dit jaar ook nog ga voor een upgrdae van MAA406:
http://cinemike.de/HARDWARE/AdvanceAcoustic.aspx
De planning is om in Augustus daar naartoe te gaan, om te luisteren naar het verschil met en zonder upgrade.


Update: Er is er eentje voor me voor de Ushers.
              Maandag of Dinsdag weet ie of ze er nog zijn. Zoja, dan kan ik woensdag gaan luisteren.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

johan79

Ik zie op audio-markt.com dat ze 3000,- euro kosten.

http://audio-markt.com/_markt/

Ik heb dezelfde speakers en ben er zeer blij mee, als je dit formaat kwijt kunt, heb je er een hele fijne speaker aan.

Hou er even rekening mee dat het type in Leiden een voorganger is, dit kan je zien aan het front wat helemaal doorloopt tot onderaan de speaker, bij het nieuwere type heb je een metalen plaatje zitten, wat ik zelf mooier vind.

Ik zou ook even contact opnemen met WenW audio, zij zijn importeur.
Musical Fidelity KW550 - Marantz NA-7004 - Usher Dancer BE-8571mkII

LocoJ

Sinds kort ben ik ook met het Usher virus opgezadeld... M'n setje BE-718's klinken heerlijk!
Ik moet echter te zijner tijd naar 5.1 toe. Nu lijkt me 5 x BE-718 een iets te grote deuk in m'n portemonnee maar een setje X708 of X718 of iets dergelijks als rears lijkt me zeer mooi! Ik ben al maanden aan het kijken maar ze komen echt nooit voorbij tweedehands  :(
Daarbij heb ik natuurlijk ook een center nodig. De BE616 is natuurlijk erg mooi maar een center uit de X serie lijkt me ook al zeer goed.

Mocht er iemand zijn die deze speakers ergens te koop ziet staan, hou ik me van harte aanbevolen!

Thanx alvast guys!  ;D
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Maro

Je zou ook de 520 nieuw kunnen kopen voor rear. Heb ik ook en bevalt me meer dan prima. Heb ook de 708 als rear gehad maar uiteindelijk voor de wat kleinere 520 gekozen. Als je je set goed hebt afgeregeld heb je echt een pracht homogeen geluid.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

LocoJ

Quote from: Maro on July 15, 2012, 12:58:41
Je zou ook de 520 nieuw kunnen kopen voor rear. Heb ik ook en bevalt me meer dan prima. Heb ook de 708 als rear gehad maar uiteindelijk voor de wat kleinere 520 gekozen. Als je je set goed hebt afgeregeld heb je echt een pracht homogeen geluid.

Oke, thanx voor de tip. Ga ik zeker checken.
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Qlivian

Quote from: LocoJ on July 15, 2012, 12:50:34
Sinds kort ben ik ook met het Usher virus opgezadeld... M'n setje BE-718's klinken heerlijk!
Ik moet echter te zijner tijd naar 5.1 toe. Nu lijkt me 5 x BE-718 een iets te grote deuk in m'n portemonnee maar een setje X708 of X718 of iets dergelijks als rears lijkt me zeer mooi! Ik ben al maanden aan het kijken maar ze komen echt nooit voorbij tweedehands  :(
Daarbij heb ik natuurlijk ook een center nodig. De BE616 is natuurlijk erg mooi maar een center uit de X serie lijkt me ook al zeer goed.

Mocht er iemand zijn die deze speakers ergens te koop ziet staan, hou ik me van harte aanbevolen!

Thanx alvast guys!  ;D

ooh ooh weer eentje erbij.

Ik heb zelf ook de x-718 als rears en ik moet zeggen heb maakt het plaatje compleet.Je zou eens bij W7W audio kunnen informeren of ze die nog hebben of eventueel mee kunnen bestellen met de volgende lading.
deze speakers zijn kwa grootte dacht ik hetzelfde als de BE uitvoering.
Ook heb ik de laatste center weggekaapt bij dezelfde shop om mijn  plaatje compleet te maken.
Ik zou je zeker aanraden om van hetzelfde uiterlijk te gaan, om zowel visueel en geluidsmatig  een mooie set neer te zetten.
dat wil niet zeggen dat de bijvoorbeeld S520 minder zijn.maar kwa looks natuurlijk wel.
kwa prijs van de x718 kwam ik zeker goed weg en dan denk ik dat je niet persee 2e hands moet gaan kijken als ze er inderdaad schaars zijn.
dus gewoon even informeren en je weet een beetje waar je aan toe bent.
In ieder geval ben je al met een mooie set begonnen.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

treky22

#935
Ik zag ook nog deze staan:
http://www.audiodemarssteden.nl/shop/zuilluisprekers/usher/zuilluidsprekers/usher-dancer-cp-8571

Zijn dat dezelfde als bij Sense Of Music ?:
http://www.senseofmusic.nl/product/Usher-CP-8571-Be-luidsprekers/2972

Zoja, dan kan ik eventueel als ze bij Sense Of Music maandag/dinsdag blijk te zijn verkocht, ook bij Audio De Marssteden gaan luisteren/kijken.


Oeps, ik zie dat de prijs per stuk daar is  :P
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Rusher

Quote from: treky22 on July 15, 2012, 20:52:06
Ik zag ook nog deze staan:
http://www.audiodemarssteden.nl/shop/zuilluisprekers/usher/zuilluidsprekers/usher-dancer-cp-8571

Let op: er staat op de site: "Alle vermelde prijzen zijn per stuk en inclusief 19% BTW, tenzij anders is vermeld". Vreemd is dat er in één advertentie zowel staat dat het de CP 8571 is al het model Mini Dancer 1. Bovendien lijkt het plaatje te zijn geleend van de "Goliath" BE series, volgens mij de BE 10. Dat zijn echt drie verschillende Usher luidsprekers!!!

Ik zou eerst even bellen met Marssteden!

treky22

#937
Quote from: Rusher on July 15, 2012, 21:05:55
Let op: er staat op de site: "Alle vermelde prijzen zijn per stuk en inclusief 19% BTW, tenzij anders is vermeld". Vreemd is dat er in één advertentie zowel staat dat het de CP 8571 is al het model Mini Dancer 1. Bovendien lijkt het plaatje te zijn geleend van de "Goliath" BE series, volgens mij de BE 10. Dat zijn echt drie verschillende Usher luidsprekers!!!

Ik zou eerst even bellen met Marssteden!

Zag het ook staan ja.
Mini Dancer 1 is toch iets heeeel anders:
http://www.usheraudiousa.com/products/loudspeakers/dancer-series/dancer_mini_one

Plaatje lijkt idd de BE 10 te zijn:
http://www.usheraudiousa.com/products/loudspeakers/dancer-series/be-10

Verwarrend allemaal  :unsure:
Morgen eens even gaan bellen idd  :thumbs-up:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Former member 78

Quote from: treky22 on July 15, 2012, 20:52:06
Ik zag ook nog deze staan:
http://www.audiodemarssteden.nl/shop/zuilluisprekers/usher/zuilluidsprekers/usher-dancer-cp-8571

Zijn dat dezelfde als bij Sense Of Music ?:
http://www.senseofmusic.nl/product/Usher-CP-8571-Be-luidsprekers/2972

Zoja, dan kan ik eventueel als ze bij Sense Of Music maandag/dinsdag blijk te zijn verkocht, ook bij Audio De Marssteden gaan luisteren/kijken.


Oeps, ik zie dat de prijs per stuk daar is  :P

Dat is ook nog de oude prijs, nieuw kost de 8571DMD bijna 10k.
Audio de Marssteden heeft ze niet op voorraad denk ik, die besteld ze bij.....W&W ;)

Snowmaster

Kun je alle Ushers ongebreideld door elkaar gebruiken in een HT opstelling?
Doorgaans heb ik de ervaring dat het chassis bij voorkeur hetzelfde moet zijn. Een andere filtering is minder een probleem.
Als je echt HT liefhebber bent, dan voegt goede homogeniteit erg veel toe. Doordat alle conussen tegelijk hun signaal afgeven, klopt het geluid dat je hoort met het geluid dat je voelt.
Als je weet hoe deze beleving is, wil je dat  nooit meer kwijt.  Door verschillende speakers of verschillend speakergedrag komt deze beleving niet uit de verf. Ook komt deze beleving niet uit de verf met niet matchende interlinks, stroomkabels e.d.
Hele dure versterking compenseert dit soort gebreken in je set, maar je zult dan altijd iets blijven missen.  Hierdoor blijf je wisselen met bronnen, versterking, kabels e.d.  Elke keer ben je opnieuw blij omdat het geluid vooral anders is. Bij doorluisteren onstaat langzaam weer die drang om te vernieuwen.
Als speakers niet compleet matchen (slechts de basis), komt dit ook nooit helemaal goed ook al vindt iedereen het best lekker klinken.
Zorg dus gewoon voor een kloppende timing en je HT zal je volledig in de film sleuren en letterlijk overrompelen of je wilt of niet.   
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

treky22

Kreeg net een mail van Sense Of Music, dat ik woensdag kan komen luisteren naar
de CP-8571 Be. Verkoop met de andere partij ging niet door.
Ook kreeg ik een andere prijs in mijn mail te zien  ::)

Nu had ik eigenlijk nog een vraag:
Mijn woonkamer is 4.30 X 5.70 mrt. Is deze speaker geen overkill in deze ruimte, of zou dat perfect gaan ?

Ik neem ook mijn pre/pro mee, aangezien hun geen Advance Acoustic hebben.
Een en ander hangt ook nog wel af van mijn eigen verkoop van speakers.
Hopen dat dit een beetje.vlot.
Ik kan nog wel iets in prijs zakken .....


Is trouwens bij deze Ushers nog een losse sub nodig ?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

frank2

Quote from: treky22 on July 16, 2012, 18:18:59
Kreeg net een mail van Sense Of Music, dat ik woensdag kan komen luisteren naar
de CP-8571 Be. Verkoop met de andere partij ging niet door.
Ook kreeg ik een andere prijs in mijn mail te zien  ::)

Nu had ik eigenlijk nog een vraag:
Mijn woonkamer is 4.30 X 5.70 mrt. Is deze speaker geen overkill in deze ruimte, of zou dat perfect gaan ?

Ik neem ook mijn pre/pro mee, aangezien hun geen Advance Acoustic hebben.
Een en ander hangt ook nog wel af van mijn eigen verkoop van speakers.
Hopen dat dit een beetje.vlot.
Ik kan nog wel iets in prijs zakken .....


Is trouwens bij deze Ushers nog een losse sub nodig ?

EEN ding weet ik zeker, bij dit soort Usher speakers is een sub niet echt nodig. Ze gaan behoorlijk diep en geven een flinke bas. Een Velodyne is dan als sub weliswaar nog een aanwinst, maar een goedkopere sub voegt (globaal gezegd) niet veel toe.
Deze speakers zijn geen overkill, als je ze maar niet tegen de muur zet, liefst 80 cm ervanaf.

Succes met luisteren, het zou wel eens een leuke ervaring kunnen worden
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Rusher

Quote from: treky22 on July 16, 2012, 18:18:59
Nu had ik eigenlijk nog een vraag:
Mijn woonkamer is 4.30 X 5.70 mrt. Is deze speaker geen overkill in deze ruimte, of zou dat perfect gaan ?

Is trouwens bij deze Ushers nog een losse sub nodig ?

ad 1) Ik stelde eens dezelfde vraag. Ron Wevers van East West Audio (waar ik mijn CP-8571 BE mkII heb mogen kopen) gaf als antwoord, en ik citeer: "Dag Ruben, even kort, mijn luisterruimte is 4 x 5.50 meter, speakers gaan erg goed in deze relatief kleine ruimte, grootse sound maar door de relatief kleine woofer zeer beheerst en gecontroleerd".

Mijn zolder is 5,20 x 3,20 meter x hoog plafond door schuin dak.

ad 2) Persoonlijk zou ik absoluut geen subwoofer erbij willen hebben. Laat je overigens niet "misleiden" door het citaat van Ron Wevers over de "relatief kleine woofer". Mijn Pink Faun monoblokken "duwen" een laag eruit welke werkelijk zeer diep is en gecontroleerd (28hz). De Usher vreet gewoon wat je ze geeft! Ron heeft geen woord te veel gezegd en ik ben op de dag van vandaag super blij dat ik ze gekocht heb!

LocoJ

Quote from: Qlivian on July 15, 2012, 20:37:26
ooh ooh weer eentje erbij.

Ik heb zelf ook de x-718 als rears en ik moet zeggen heb maakt het plaatje compleet.Je zou eens bij W7W audio kunnen informeren of ze die nog hebben of eventueel mee kunnen bestellen met de volgende lading.
deze speakers zijn kwa grootte dacht ik hetzelfde als de BE uitvoering.
Ook heb ik de laatste center weggekaapt bij dezelfde shop om mijn  plaatje compleet te maken.
Ik zou je zeker aanraden om van hetzelfde uiterlijk te gaan, om zowel visueel en geluidsmatig  een mooie set neer te zetten.
dat wil niet zeggen dat de bijvoorbeeld S520 minder zijn.maar kwa looks natuurlijk wel.
kwa prijs van de x718 kwam ik zeker goed weg en dan denk ik dat je niet persee 2e hands moet gaan kijken als ze er inderdaad schaars zijn.
dus gewoon even informeren en je weet een beetje waar je aan toe bent.
In ieder geval ben je al met een mooie set begonnen.

LoL! Ja, jouw set heb ik al vaak bekeken! Ietsje jaloers misschien wel  ;)

Thanx voor de tip. Ik kijk regelmatig op de wenw site maar tot nog toe zonder resultaat. Ik zal ze binnenkort eens mailen.
Cheers!
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

frank2

Quote from: LocoJ on July 16, 2012, 19:45:10
LoL! Ja, jouw set heb ik al vaak bekeken! Ietsje jaloers misschien wel  ;)

Thanx voor de tip. Ik kijk regelmatig op de wenw site maar tot nog toe zonder resultaat. Ik zal ze binnenkort eens mailen.
Cheers!

Je kunt beter bellen, ze reageren soms langzaam op de mail, bovendien staat op hun site niet alles, ze hebben meestal veel meer ook tweedehands. Vooral hardlopers, die snel verkopen zetten ze er niet op.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Former member 78

Quote from: frank2 on July 16, 2012, 18:55:36
EEN ding weet ik zeker, bij dit soort Usher speakers is een sub niet echt nodig. Ze gaan behoorlijk diep en geven een flinke bas. Een Velodyne is dan als sub weliswaar nog een aanwinst, maar een goedkopere sub voegt (globaal gezegd) niet veel toe.
Deze speakers zijn geen overkill, als je ze maar niet tegen de muur zet, liefst 80 cm ervanaf.

Succes met luisteren, het zou wel eens een leuke ervaring kunnen worden

Ze kunnen een stuk dichter tegen de muur aan, zonder dat je problemen krijgt in het laag.

treky22

Pfffff .... Moet ik morgen wel gaan luisteren ?
Mijn eigen speakers nog steeds niet verkocht, en daar moet ik de nieuwe wel van hetalen.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

1198

Nouja.. luisteren kan geen kwaad. Als je ze 2e hands bij een winkel koopt kan je, je 'oude' misschien ook inruilen? Zo niet weet je in ieder geval wel of het die Ushers moet worden of toch een ander type  :D
beeld:Sony KDL-55NX810, amp:Anthem MRX700, front:Usher CP-6371, center:Usher S-525, surround:Usher S-520, sub:SVS PB13-Ultra (Sledge), fun:PS3

Peerless Monster

Quote from: treky22 on July 17, 2012, 20:01:38
Pfffff .... Moet ik morgen wel gaan luisteren ?
Mijn eigen speakers nog steeds niet verkocht, en daar moet ik de nieuwe wel van hetalen.


Je kan aan Ronald of je je speakers kan inruilen.
Doet hij vaak niet zo moeilijk over...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

treky22

Quote from: Peerless Monster on July 17, 2012, 20:30:25
Je kan aan Ronald of je je speakers kan inruilen.
Doet hij vaak niet zo moeilijk over...

Het zijn speakers van een klant.
Voor dat geld van de Ushers kan hij niks inruilen zegt hij
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB