Hèt USHER AUDIO topic

Started by Dirc, June 11, 2010, 09:46:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

koosnaampje-audiofiel

Quote from: drees62 on November  5, 2010, 21:18:21
Ja, maar nu zonder de stands (meerprijs!). Van mij mag ie die ook houden, zien er niet uit.
Prachtige staaltje werk....top hi-end stands man..... :D
Klipsch, Denon.

Alex Groningen

Quote from: drees62 on November  5, 2010, 21:18:21
Ja, maar nu zonder de stands (meerprijs!). Van mij mag ie die ook houden, zien er niet uit.


Daar heb je helemaal gelijk in. De stands passen totaal niet bij deze mooie luidsprekers.

Roger Black

Deze bieding loopt tot 15.12 uur op Ebay, het is aardig stil met bieden. Het is dat als ik meebied mijn net gekochte huis weer moet verkopen, want als ik nú iets koop dat flipt de directie helemaal door denk ik.

Staat nu op 520€!!!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180582324252

frank2

meestal gaan de prijzen skyhigh 30 min. voor het einde op ebay. Ik heb een paar dagen geleden Karel nog gesproken van wenw en hij verwachtte nog wel inruilers van de usher 718. Dus af en toe daar informeren.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted member

Quote from: Roger Black on November  9, 2010, 08:38:52
Deze bieding loopt tot 15.12 uur op Ebay, het is aardig stil met bieden. Het is dat als ik meebied mijn net gekochte huis weer moet verkopen, want als ik nú iets koop dat flipt de directie helemaal door denk ik.

Staat nu op 520€!!!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180582324252

Zie: http://www.auctionsniper.com/  :)

Dirc


Roger Black

Quote from: Roger Black on November  9, 2010, 08:38:52
Deze bieding loopt tot 15.12 uur op Ebay, het is aardig stil met bieden. Het is dat als ik meebied mijn net gekochte huis weer moet verkopen, want als ik nú iets koop dat flipt de directie helemaal door denk ik.

Staat nu op 520€!!!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180582324252

Is net verkocht voor €808

Alex Groningen

#332
Quote from: Dirc I on November  9, 2010, 11:16:09
iig geen x616 op ebay....


Heb geduld. Hoop na dit weekend meer te weten, en zal het je dan zo spoedig mogelijk laten weten.

Alex Groningen

Quote from: frank2 on November  9, 2010, 08:48:19
Ik heb een paar dagen geleden Karel nog gesproken van wenw en hij verwachtte nog wel inruilers van de usher 718. Dus af en toe daar informeren.


En wat zal Karel ervoor vragen als hij de 718 heeft?

frank2

#334
gewoon met hem onderhandelen. Goede 2e hands zo ongeveer 1600 euro

(maar na bij mij te zijn geweest zul je bekennen dat als surr. rears de 708 van een paar honderd euro net goed voldoen. Ik zal je dat laten horen met Jean Michel Jarre- concert in china, super surround opgenomen, maw. de rears moeten bijna evenveel doen als de fronts)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Former member 78

Quote from: Dirc I on November  9, 2010, 11:16:09
iig geen x616 op ebay....

Vorige week zag ik er wel een liggen bij Karel :)

Alex Groningen

#336
Quote from: ArjanR1 on November  9, 2010, 19:44:04
Vorige week zag ik er wel een liggen bij Karel :)

Oh ja? Ik heb ze vorige week nog gebeld over deze centre en toen werd mij verteld dat ze deze niet hadden.


Edit: net even de site bekeken en ze staan er nu toch echt. ;D

Alex Groningen

Quote from: frank2 on November  9, 2010, 19:24:02
gewoon met hem onderhandelen. Goede 2e hands zo ongeveer 1600 euro

(maar na bij mij te zijn geweest zul je bekennen dat als surr. rears de 708 van een paar honderd euro net goed voldoen. Ik zal je dat laten horen met Jean Michel Jarre- concert in china, super surround opgenomen, maw. de rears moeten bijna evenveel doen als de fronts)


Ik laat mij zaterdag verassen, Frank. Ik zal ze zaterdag bij W&W ook nog even gaan vergelijken met elkaar.

Dirc

Quote from: ArjanR1 on November  9, 2010, 19:44:04
Vorige week zag ik er wel een liggen bij Karel :)

Was dat de BE versie?

Alex Groningen

Quote from: Dirc I on November  9, 2010, 20:29:20
Was dat de BE versie?


Vraag is wel niet voor mij bedoeld. Maar als ik zo kijk is dit inderdaad de BE versie.

Former member 78

Quote from: Dirc I on November  9, 2010, 20:29:20
Was dat de BE versie?

Geen idee, ben een "stereo" man hè ;D
Zag 'm liggen en dacht nog, iemand van het forum zoekt die.

Snowmaster

Quote from: frank2 on November  9, 2010, 19:24:02
(maar na bij mij te zijn geweest zul je bekennen dat als surr. rears de 708 van een paar honderd euro net goed voldoen. Ik zal je dat laten horen met Jean Michel Jarre- concert in china, super surround opgenomen, maw. de rears moeten bijna evenveel doen als de fronts)

Mmmmmm........de 718 ken ik vrij goed.  Wij hebben nog nauwelijks surround gedraaid bij jou.
Volgende keer ga ik eens scherp opletten. De lat mag hoog gelegd worden,  begrijp ik uit jouw woorden  :sly:.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

frank2

dat mag en dat kan die ook. (ik heb geen BR die zo surround is, maar bij dvd hoor ik niet/nauwelijks verschil, met dien verstande dat als er verschil is het niet opvalt, de fronts doen meestal toch het meeste werk)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Snowmaster

Quote from: frank2 on November  9, 2010, 22:32:20
dat mag en dat kan die ook. (ik heb geen BR die zo surround is, maar bij dvd hoor ik niet/nauwelijks verschil, met dien verstande dat als er verschil is het niet opvalt, de fronts doen meestal toch het meeste werk)

Ben het wel met je eens hoor. Ook ik denk dat voor surround die speakers voldoen. 
Afstelling en plaatsing zijn minstens zo belangrijk in deze.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Alex Groningen

Quote from: Snowmaster on November  9, 2010, 22:38:45
Ben het wel met je eens hoor. Ook ik denk dat voor surround die speakers voldoen. 
Afstelling en plaatsing zijn minstens zo belangrijk in deze.


Wil ze dus ook gaan gebruiken voor surround. En mochten ze voldoen aan mijn verwachtingen, dan scheelt mij dat weer in de portemonnee. ;D

Dirc

Quote from: Alex Groningen on November  9, 2010, 21:34:50

Vraag is wel niet voor mij bedoeld. Maar als ik zo kijk is dit inderdaad de BE versie.

Op de site staat ie ook. Mail is al de deur uit.

Wellicht wordt ie goedkoper omdat de diamond eraan komt?

Alex Groningen

Quote from: Dirc I on November  9, 2010, 22:49:50
Op de site staat ie ook. Mail is al de deur uit.

Wellicht wordt ie goedkoper omdat de diamond eraan komt?


Zag het inderdaad ook op de site staan dat er een BE tweeter in zit. En nu maar hopen dat je morgen een bericht terug krijgt, wie weet worden we daar blij van. ;D

Dirc

Die is al terug en staat al in je PM....het hangt nu van jou af  ;D

Alex Groningen

Netjes heel erg netjes. ;D Je hebt een PM terug.

Dirc