Hèt USHER AUDIO topic

Started by Dirc, June 11, 2010, 09:46:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dirc

ik dacht dat je de rears incl stands bedoelde.

Robbert54

#126
Quote from: Dirc I on June 14, 2010, 19:56:53
ik dacht dat je de rears incl stands bedoelde.
oh, nee dat is idd een ander verhaal.

die stands kosten overigens 500 dollar :o


|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

#127
Heb de 718's gezien voor 1400e. Aardig prijsje voor rears. Mag hopen dat dit incl stands is.
2e hands nog niet gezien.
Quote from: The Vampire on June 14, 2010, 20:03:18
oh, nee dat is idd een ander verhaal.

die stands kosten overigens 500 dollar :o

die kan ik voor 50 euro nog wel maken

500 dollar valt mee voor die Usher stands. Die maak jij echt niet voor 50 euro.


Dirc

Leuke review over de x-718:
Klik

Robbert54

Quote from: Dirc I on June 14, 2010, 20:03:45
Heb de 718's gezien voor 1400e. Aardig prijsje voor rears. Mag hopen dat dit incl stands is.
2e hands nog niet gezien.
500 dollar valt mee voor die Usher stands. Die maak jij echt niet voor 50 euro.


moet je mij eens vertellen waar die waarde dan precies in zit, want ik zie het niet.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Quote from: The Vampire on June 14, 2010, 20:15:11
moet je mij eens vertellen waar die waarde dan precies in zit, want ik zie het niet.

ik zeg niet dat ik niet gewoon met gespoten zwarte stand af kan, maar dat jij niet diezelfde maakt voor 50 e >:D

Robbert54

Quote from: Dirc I on June 14, 2010, 20:19:49
ik zeg niet dat ik niet gewoon met gespoten zwarte stand af kan, maar dat jij niet diezelfde maakt voor 50 e >:D
ik zie eerlijk gezegd echt niet waar het geld in zit. granieten plaat. berkenhouten poten en een metaal tussenstuk.. misschien zijn ze handgemaakt.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

ach ja.

maar goed, de x616 en de 718 zijn beide niet voor het oprapen zover ik kan zien.

koosnaampje-audiofiel

#134
Quote from: The Vampire on June 14, 2010, 20:22:33
ik zie eerlijk gezegd echt niet waar het geld in zit. granieten plaat. berkenhouten poten en een metaal tussenstuk.. misschien zijn ze handgemaakt.
De handjes in Taiwan zijn nietzo goed betaald.


Aangepast inet op phone niet echt handig.
Klipsch, Denon.

Robbert54

Quote from: Dirc I on June 14, 2010, 20:24:12
ach ja.

maar goed, de x616 en de 718 zijn beide niet voor het oprapen zover ik kan zien.
nee blijkt wel. misschien dat de 719 ook nog wel wat voor je is. die zie ik nog wel eens voorbij komen. Denk dat je met de center helemaal geluk moet hebben.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Quote from: koosnaampje-audiofiel on June 14, 2010, 20:26:17
De handje in Taiwan veel nietzo duur betaald.. :D

welke taal is dit??????

drees62

Iemand nog een advies voor een (bi-wire) speakerkabel voor de BE-718's? Heb momenteel de W&M LS-01 maar daar moet ik dan jumpers bij bestellen. Speel nu even met een geleende (verzilverde) Best Wire kabel. Klinkt super maar misschien kan het nog beter.
Moet samen gaan met Audio Analogue monoblokken, die een wat warmere klank hebben. Maar ik wil zeker geen felle kabels.

drees62

Zie trouwens net dat er een setje witte BE-718's op Ebay.de worden aangeboden. Voor de liefhebber  ;)

Robbert54

Quote from: drees62 on June 14, 2010, 22:32:32
Iemand nog een advies voor een (bi-wire) speakerkabel voor de BE-718's? Heb momenteel de W&M LS-01 maar daar moet ik dan jumpers bij bestellen. Speel nu even met een geleende (verzilverde) Best Wire kabel. Klinkt super maar misschien kan het nog beter.
Moet samen gaan met Audio Analogue monoblokken, die een wat warmere klank hebben. Maar ik wil zeker geen felle kabels.
ik heb zelf de ls-03 mocht je tevreden zijn met je W&M. Misschien kan Alex Groningen je nog een beetje helpen, die is momenteel ook druk op zoek naar kabels voor zijn Ushers
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Quote from: drees62 on June 14, 2010, 22:39:16
Zie trouwens net dat er een setje witte BE-718's op Ebay.de worden aangeboden. Voor de liefhebber  ;)
niet duur, maar zeker niet de mooiste kleurstelling :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

drees62

Quote from: The Vampire on June 14, 2010, 22:51:43
ik heb zelf de ls-03 mocht je tevreden zijn met je W&M. Misschien kan Alex Groningen je nog een beetje helpen, die is momenteel ook druk op zoek naar kabels voor zijn Ushers

Had al gezien dat hij gaat testen, even volgen dus  ;)
Maar ga zelf ook niet stil zitten  :bigsmile:

koosnaampje-audiofiel

Quote from: drees62 on June 14, 2010, 23:03:00
Had al gezien dat hij gaat testen, even volgen dus  ;)
Maar ga zelf ook niet stil zitten  :bigsmile:

Ik heb gelezen dat Xindak kabels het ook erg goed doen op Ushers....maar wat daar van waar is weet ik niet.

Heb er ook geen ervaring mee.

Zelf W&M blackcable.

Klipsch, Denon.

Dirc

Quote from: drees62 on June 14, 2010, 22:39:16
Zie trouwens net dat er een setje witte BE-718's op Ebay.de worden aangeboden. Voor de liefhebber  ;)

kleurt niet bij mijn pianolak fronts denk ik zo :lookaround:

Dirc

Lees ik verkeerd op ebay? Ik zie de kleur van deze niet: "Usher Audio Speaker BE-718 Tiny Dancer Speakers"

Dirc

ze zijn pianolak zwart......en het bod staat nu op 800 dollar.



Dirc

vergeten te zeggen dat het zonder stands is....

Dirc

Zie zojuist dat ze in een winkel 695e per stuk zijn. 800 dollar is omgerekend 700e voor 2....

Interficior

Chapeau, 5 posts achter elkaar. Hoeveel kost het verzenden, verzekeren, importheffingen, afhandelingskosten en belasting?
Take it or lease it

Dirc

tja niemand reageerde. Maar goed ik heb ze ook in de UK gezien voor 1100e.
Wellicht toch wachten voor een 2e handsje