2 FOX Blu ray's voor € 25,00 bij Wehkamp, 137 titels

Started by hummest, May 20, 2010, 20:27:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Quote from: haythijs on May 26, 2010, 14:04:56
Minority Report zou niet mijn eerste keuze zijn wat betreft beeldkwaliteit als je echt van een demo-achtige kwaliteit wilt genieten.
Ik begrijp je, maar ik heb deze disc zelf en hij is simpelweg super! (zelfs met de rare kleuren en de grain)
Deze disc geeft perfect weer hoe zwaar gemanipuleerd beeld perfect tot z'n recht komt in HD.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

haythijs

Ga hem ook binnenkort weer eens bekijken ( sinds release op dvd niet meer gezien) maar dan vanaf BR  en ben benieuwd.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

erwinh

4 Blu Ray's voor € 10,- p.s. en dan € 1,95 verzendkosten. Erg netjes van Wehkamp  :clapping:
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Audiofiel

Ik heb 5 van de bestelde 6 BD's inmiddels binnen. Wel met €2,95 verzendkosten. Want dat kost het bij je thuis. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

riwi

Leuk, ik heb er ook 4 besteld voor 41.95 :)

Day after tomorrow (DVD Blu-Ray) 
Predator (DVD Blu-Ray) 
Ronin (DVD Blu-Ray) 
Fargo (DVD Blu-Ray)

SpeedyAndré

Ik heb mijn 4 bestelde bd's binnen 3 dagen ontvangen, niet slecht gezien de vermelde langere levertijden ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Staaled

Het lukt mij niet.
prijs blijft voor 2.
is de actie nog geldig, pagina zegt van wel ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

riwi

Quote from: Hipster on June  3, 2010, 16:05:06
Het lukt mij niet.
prijs blijft voor 2.
is de actie nog geldig, pagina zegt van wel ?

Ik krijg het nu ook niet meer voor elkaar. Ik denk dat de actie afgelopen is dan.

Ik heb inmiddels 2 van de 4 schijven binnen. Ze versturen ze per stuk kennelijk. Is wel makkelijk want dan past het in de brievenbus.

Kjelt

Quote from: riwi on June  3, 2010, 16:22:18
Ik krijg het nu ook niet meer voor elkaar. Ik denk dat de actie afgelopen is dan.
Jammer ik kreeg zojuist een cadeaubon via email van 7,50 , had wel weer zin in een extra schijfje  :D

Ronin79

Jij ook al.

Ik had vanochtend direct; War Of The World besteld voor € 13.95 incl verzendkosten  ;)

Audiofiel

Actie is inderdaad over. Ik heb de €7,50 besteed aan korting op een hoes voor de nieuwe 3-pits BBQ. :popcorn:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hummest

Edit : gaat niet door.....

Silent Wolf PM verzonden  :nopompom: :nopompom:

Ronin79

Als ik van jou;

Road To Perdition en Minority Report mag overnemen, maak je weer iemand een blij man.  ;)

erwinh

Quote from: SillentWolf on June  3, 2010, 17:12:14
Jij ook al.

Ik had vanochtend direct; War Of The World besteld voor € 13.95 incl verzendkosten  ;)
Hier WOTW voor € 12,95 incl! Dank voor de tip! ;)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Ronin79


Audia

Nu gratis € 7,50 korting op je bestelling bij Wehkamp.
Aangezien ik mijn kortingsbon niet gebruik zet ik hem hier neer voor jullie.
Wie het eerst komt...

======================================

Je waardeboncode
4002 - 3847 - 6399 - 9074

Zo werkt het
1. ga naar wehkamp.nl
2. plaats je bestelling in je winkelwagentje
3. voer bij stap 3 je waardebon in
De korting wordt direct verrekend!

Geldig t/m 13 juni. Maximaal één waardebon
per klant. De waardebon kan niet gebruikt worden
voor de aanschaf van boeken.


======================================
Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

ivo1986

Dank je wel Audia. Gretig gebruik van gemaakt.
Mijn eerste bluray besteld: Avatar.


Audia

Quote from: ivo1986 on June  4, 2010, 00:29:16
Dank je wel Audia. Gretig gebruik van gemaakt.
Mijn eerste bluray besteld: Avatar.

Graag gedaan en veel plezier ervan  8)
Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

ivo1986

Quote from: Audia on June  4, 2010, 13:09:11
Graag gedaan en veel plezier ervan  8)

Blu-ray is binnen. Net even in mijn studentenhuis bekeken. En wat een verschil met dvd op een oude hd-ready lcd met een ps3  :o.

Ik ben benieuwd hoe het er bij mijn ouders uitziet.

riwi

Mijn wehkamp kortings code gebruik ik niet (7.50 euro)

Je waardeboncode
1375 - 9064 - 9183 - 8149

Geldig tot 13 juni

roland p

Quote from: riwi on June 11, 2010, 03:16:24
Mijn wehkamp kortings code gebruik ik niet (7.50 euro)

Je waardeboncode
1375 - 9064 - 9183 - 8149

Geldig tot 13 juni
Thanks ;) Meteen maar even terminator salvation besteld.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

HTip

Iemand nog een waardeboncode? Mijn code is ongeldig geworden door een fout tijdens de betaling. Heb wehkamp een mail gestuurd maar nog geen respons gehad.

Thanks!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Kjelt


HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.