Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Joris1971

Quote from: Xander32 on April  6, 2014, 21:23:37
Ja, zo is het maar net.

Maar een klein aantal van diegenen die hier meelezen en posten zijn al eens bij ons over de vloer geweest, kennen de situatie. De rest kan er dus m.i. weinig zinnigs over zeggen 8).


Steevast weer bijzonder (en) vermakelijk hoe men zich druk maakt over een ander z`n set en liefst ook nog z`n leven, terwijl men de betrokkene en diens situatie niet eens kent ;D.

Je spreekt jezelf nu tegen

Een houten vloer is nog steeds wel een wens ja. Maar wij stellen andere prioriteiten.

Dus je wilt wel een houten vloer  :tongue2:

Xander32

Quote from: zoldar on April  6, 2014, 21:27:02
Dit zou een leuke discussie zijn als we niet te bezig zijn je te negeren.
... en lukt dat een beetje  :hehe:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Quote from: zoldar on April  6, 2014, 21:27:02
Dit zou een leuke discussie zijn als we niet te bezig zijn je te negeren.

Vind je als een behoorlijke arrogante zak overkomen nav bovenstaande posting.

Xander32

Quote from: Joris1971 on April  6, 2014, 21:27:58
Je spreekt jezelf nu tegen

Een houten vloer is nog steeds wel een wens ja. Maar wij stellen andere prioriteiten.

Dus je wilt wel een houten vloer  :tongue2:
... begrijpend lezen Joris  ;) ... lees alles nog even in alle rust terug zou ik zeggen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AbZ

Quote from: Xander32 on April  6, 2014, 21:25:05
Haha, allicht kan je samen met Joris een nieuw, gezamenlijk draadje beginnen over jullie vloer voorkeuren ::).
Just stating the facts  :D  (Sorry voor de flauwekul, kon het niet laten...)

Xander32

Quote from: AbZ on April  6, 2014, 21:29:56
Just stating the facts  :D  (Sorry voor de flauwekul, kon het niet laten...)
... ach, ik gun jou jouw eigen fetish 
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AbZ

Quote from: Xander32 on April  6, 2014, 21:32:36
... ach, ik gun jou jouw eigen fetish 
Wist niet dat je je zo geraakt voelde  ;D

Mitch--

Quote from: Xander32 on April  6, 2014, 21:23:37

Steevast weer bijzonder (en) vermakelijk hoe men zich druk maakt over een ander z`n set en liefst ook nog z`n leven, terwijl men de betrokkene en diens situatie niet eens kent ;D.

Ben vrij relaxed hoor, maak me eigenlijk nergens druk om, vertel je alleen wat er in mij bekende situaties is opgevallen, doe ermee wat je wilt. Mocht je het allemaal onzin vinden of onzinnig, ga er dan niet op een forum over praten.
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

Quote from: Joris1971 on April  6, 2014, 21:28:57
Vind je als een behoorlijke arrogante zak overkomen nav bovenstaande posting.
... zo heb ik hem gisteren in real life niet ervaren; volgens mij is Zoldar een sociale, intelligente levensgenieter, die zijn zaakjes goed voor elkaar heeft.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Quote from: Xander32 on April  6, 2014, 21:40:00
... zo heb ik hem gisteren in real life niet ervaren; volgens mij is Zoldar een sociale, intelligente levensgenieter, die zijn zaakjes goed voor elkaar heeft.

Sorry maar vond zijn opmerking over negeren nogal ver gaan.

Xander32

Quote from: Mitch-- on April  6, 2014, 21:38:40
Ben vrij relaxed hoor, maak me eigenlijk nergens druk om, vertel je alleen wat er in mij bekende situaties is opgevallen, doe ermee wat je wilt. Mocht je het allemaal onzin vinden of onzinnig, ga er dan niet op een forum over praten.
... vrijblijvende adviezen,voortkomende uit persoonlijke ervaringen, kan ik altijd wel waarderen. En ik heb immer respect voor een ander z`n ervaren. Maar zo gauw die ander zijn/haar ervaren als zijnde feitelijkheden gaat prediken, haak ik af.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AbZ

Quote from: Xander32 on April  6, 2014, 21:44:07
... vrijblijvende adviezen,voortkomende uit persoonlijke ervaringen, kan ik altijd wel waarderen. En ik heb immer respect voor een ander z`n ervaren. Maar zo gauw die ander zijn/haar ervaren als zijnde feitelijkheden gaat prediken, haak ik af.
Nu zijn er wel feitelijke verschillen tussen hout en plavuizen (behalve voor frank2)
maar de gevoelsmatige voorkeur is wat anders idd.

zoldar

Heb je ook foto's van de glennies zonder frontjes? Ben wel benieuwd naar de units en de tullip wave guide.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

Xander32

Quote from: zoldar on April  6, 2014, 21:49:21
Heb je ook foto's van de glennies zonder frontjes? Ben wel benieuwd naar de units en de tullip wave guide.
... zal er binnenkort een aantal schieten. Weust was voorts benieuwd naar de opstelling gezien vanaf de bank, ook die zal ik dan schieten. Echter wacht ik daarmee totdat er een beter passende salontafel staat en een nieuw vloerkleed. Daarvoor gaan wij vrijdag a.s. op pad.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

sultankat

Quote from: Xander32 on April  6, 2014, 21:25:05
Haha, allicht kan je samen met Joris een nieuw, gezamenlijk draadje beginnen over jullie vloer voorkeuren ::).

:clapping:
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Xander32

... wat een heerlijk smeuïg en toch levendig live geluid weet de combi van Marantz en Glenair er neer te zetten :inlove:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Staaled

Geweldig toch ,als het je raakt en naar de zin is. :music:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Xander32

Quote from: Staaled on April  7, 2014, 19:39:42
Geweldig toch ,als het je raakt en naar de zin is. :music:
Ja, daar is mijn set voor bedoelt he :).


Het enige wat voor dit jaar nog op de wishlist staat betreft meer randvoorwaardelijke aanpassingen; de aanschaf van een NAS en een cat kabel trekken t.b.v. de SBT.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Waarom wil je een cat kabel gebruiken? Voor het geluid maakt het niets uit, wireless of kabel. Ik heb dat hier getest, ik hoorde geen verschil.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

Quote from: frank2 on April  8, 2014, 08:15:43
Waarom wil je een cat kabel gebruiken? Voor het geluid maakt het niets uit, wireless of kabel. Ik heb dat hier getest, ik hoorde geen verschil.
... ik heb er geen ervaring mee, maar het is een stukje zekerheid inbouwen welke maar weinig moeite kost (de loze leidingen liggen er al). Schaden zal het iig. niet.
Daarnaast zal de SBT ook een keer vervangen worden in de toekomst en lang niet alle streaming gear heeft (fatsoenlijk) wifi.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Quote from: Xander32 on April  8, 2014, 08:28:46
... ik heb er geen ervaring mee, maar het is een stukje zekerheid inbouwen welke maar weinig moeite kost (de loze leidingen liggen er al). Schaden zal het iig. niet.
Daarnaast zal de SBT ook een keer vervangen worden in de toekomst en lang niet alle streaming gear heeft (fatsoenlijk) wifi.
Waar streaming betreft zou ik altijd kiezen voor bedraad. Wat mij betreft weegt de stabiliteit in dit geval zwaarder dan een eventuele kleine verbetering in het geluid (zeker waar ik woon, ik kan geen stabiel wifi netwerk draaiende krijgen vanwege externe factoren).
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Joris1971

Quote from: frank2 on April  8, 2014, 08:15:43
Waarom wil je een cat kabel gebruiken? Voor het geluid maakt het niets uit, wireless of kabel. Ik heb dat hier getest, ik hoorde geen verschil.

Wat dat betreft wil je ook niet aannemen dat een bedraad netwerk stabieler is dan een draadloos.
Zoiezo heb je dan geen andere mensen die op hetzelfde wifi kanaal zitten

Bovenstaande heeft niets te maken met of het hoorbaar is maar betreft stabiliteit.

frank2

Dat klopt, maar mocht je last hebben, gewoon de router op een ander kanaal zetten, bij Ziggo betekend dat eenmalig de stekker uit de router en weer aanzetten, maar er zijn op de ziggo site zelfs programma's te downloaden om zelf te kiezen welk kanaal je wilt hebben.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Jumping Jack

Kabel van een paar euro inprikken en je hoeft je nergens zorgen over te maken...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Joris1971

Quote from: frank2 on April  8, 2014, 09:01:01
Dat klopt, maar mocht je last hebben, gewoon de router op een ander kanaal zetten, bij Ziggo betekend dat eenmalig de stekker uit de router en weer aanzetten, maar er zijn op de ziggo site zelfs programma's te downloaden om zelf te kiezen welk kanaal je wilt hebben.

En weer blijf je volhouden dat wifi net zo stabiel is als bedraad

Wil jij ooit weleens iets gewoon aannemen?