Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Xander32

... als het goed is komt de Sint heden een tweetal pakketjes afleveren; een Node 2 en een netsnoer welke ik naar Spanje had gestuurd om te laten voorzien van een nieuwe connector t.b.v. die Node 👍🏻.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

Ga je er (op termijn) nog een Kingpin voeding bij bestellen Robert?
mainly British stuff

Xander32

Zojuist de Node uitgepakt en in gebruik genomen; plug and play 👍🏻. Middels wifi hangt ie in het netwerk. Ik ben iig al aangenaam verrast over de looks en de feel van de Node; een mooi product in het licht van diens prijs.

En de Node speelt in een prima kwaliteit 🎶 (Spotify Premium, via de dac van de NA11).
Spotify Connect kende ik al van de NA8005 CM, 't werkt intuïtief.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

De Node heeft een voeding in de kast.

Quote from: Martin!!! on December  6, 2017, 06:47:00
Ga je er (op termijn) nog een Kingpin voeding bij bestellen Robert?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Gisteren heb ik van 'negen tot negen' muziek geluisterd, met een aantal onderbrekingen (je kent `t wel; boodschappen, huishouden, sporten, kerstmeuk opzetten/ophangen).

Dat was zeer aangenaam; de Node 2 ervaar ik i.c.m. Spotify Premium als ietwat minder gedetailleerd dan de SBT + Kingpin voeding, maar klinkt daarentegen vloeiender, wat meer rond, ietwat warmer; ik hou ervan  :thumbs-up:. Op die wijze is het uren achtereen, geheel stressvrij muziek luisteren. Enne, daar is genoeg te beleven hoor, saai gaat het nooit worden met de Glennies  :nowink:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Wellicht kan de Node weer in de verkoop;

http://marantz-uk.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6022/~/spotify-does-not-work


An sich niet verkeerd; alles rechtstreeks via de NA11 🤔.  Ga ik geld overhouden; kan de Node, een Furutech netkabel en een digi coax in de verkoop 😜.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Spotify Connect op de NA11 is een feit 👍🏻.
Less is more; morgen maar een adver. aanmaken voor de Node.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

pameijer

Quote from: Xander32 on December  9, 2017, 17:41:29
Spotify Connect op de NA11 is een feit 👍🏻.
Less is more; morgen maar een adver. aanmaken voor de Node.
Op zich goed nieuws. Maar toch balen dat je dit opmerkt een dag nadat je de Node binnen hebt gekregen.....
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Xander32

Ach ja, als dat het enige is waar ik mij momenteel 'druk over hoef te maken', en dat is het, heb ik weinig te klagen  :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

De Node is er gekomen om Spotify te kunnen afspelen en vooral om deze goed te kunnen bedienen. De NA11 kon al Spotify, echter deze was enkel te bedienen middels de Marantz eigen app ... En dat is een drama i.c.m. Spotify. Zo waren speellijsten niet te vinden en daarmee ook niet af te spelen.
En voor het beeld; 80% van de tijd dat de installatie aan staat, is dat met Spotify aan.

De Node heeft Spotify Connect; wat een verademing  :worship:. Maar zoals je kon/kan lezen; met dat ik de Node in de keten opnam, draaide er een firmware update op de NA11 en hoe ironisch; deze betrof de toevoeging van Spotify Connect ::). Daarmee is nu dus geen enkele reden meer, om de Node aan te houden in mijn set.

Het waren twee fantastische dagen  :xmas:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

pameijer

Kan de Node dan niet gewoon retour naar de verkoper?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Xander32

Zou wellicht een optie kunnen zijn, maar deze vind ik niet chique.

Quote from: pameijer on December 10, 2017, 14:30:37
Kan de Node dan niet gewoon retour naar de verkoper?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Wat moet je nu met principes...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

... trouw blijven aan mijzelf.

Quote from: chansig on December 10, 2017, 14:58:59
Wat moet je nu met principes...

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Xander32

M'n NA11 heeft sinds de firmware update van afgelopen week, Spotify Connect aan boord;
Spotify heeft hier nog nooit zo goed geklonken en is nu te bedienen middels de prima Spotify eigen app. En daarnaast is het nu een heerlijk compacte set, bestaande uit een bron,versterker en speakers.

Wat moet ik dan nog met een Chromecast?

Quote from: W.Otter on December 13, 2017, 08:47:03
Waarom geen chromecast audio?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

De Node is zojuist overgedragen aan de nieuwe eigenaar. Nu verder met het genieten van m'n grunge/rock playlist via de NA 11  :).


Quote from: Xander32 on December 10, 2017, 11:44:53
De Node is er gekomen om Spotify te kunnen afspelen en vooral om deze goed te kunnen bedienen. De NA11 kon al Spotify, echter deze was enkel te bedienen middels de Marantz eigen app ... En dat is een drama i.c.m. Spotify. Zo waren speellijsten niet te vinden en daarmee ook niet af te spelen.
En voor het beeld; 80% van de tijd dat de installatie aan staat, is dat met Spotify aan.

De Node heeft Spotify Connect; wat een verademing  :worship:. Maar zoals je kon/kan lezen; met dat ik de Node in de keten opnam, draaide er een firmware update op de NA11 en hoe ironisch; deze betrof de toevoeging van Spotify Connect ::). Daarmee is nu dus geen enkele reden meer, om de Node aan te houden in mijn set.

Het waren twee fantastische dagen  :xmas:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Het geheel (Spotify) klinkt nu ook duidelijk voller, smeuïger, er is meer kleur, dan met mijn wijlen SBT + upgrade voeding. Die klonk strenger, puntiger.

Quote from: Xander32 on December 13, 2017, 10:33:19
M'n NA11 heeft sinds de firmware update van afgelopen week, Spotify Connect aan boord;
Spotify heeft hier nog nooit zo goed geklonken en is nu te bedienen middels de prima Spotify eigen app. En daarnaast is het nu een heerlijk compacte set, bestaande uit een bron,versterker en speakers.

Wat moet ik dan nog met een Chromecast?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Kempenaartjes


Xander32

#4670
Omdat ik Spotify Premium gratis van mijn kabelboer krijg, daar super content mee ben (zowel Spotify als het 'gratis'  ;D) en ik zelf ruim 900 albums als flac op mijn nas paraat heb, voor de momenten dat ik er echt voor ga zitten.

Quote from: Kempenaartjes on December 13, 2017, 18:01:29
Waarom probeer je Tidal niet?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Kempenaartjes

Tja..... nas ;) nu begrijp ik jouw beweegredenen.

Xander32

Om 's avonds ongestoord muziek te kunnen luisteren op de momenten dat hare maje tv aan het kijken is, heb ik een hoofdtelefoon 🎧 gekocht en een dedicated bron, zodat ik onafhankelijk van mijn set,  van Spotify en al hetgeen op mijn nas staat, kan genieten 🎶.

Een B&W P9 en, daar is ie weer, een Node 2 😏.
Wellicht in de toekomst nog een keer aan te vullen met een hoofdtelefoonversterker.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AudioEnZo

Die TV is vaak "een roet in het eten gooier", ik ken dat  ::)

Mooie oplossing zo, geniet ervan!

Richi

Zit op zondagochtend je topic door te lezen. Weer een hoop gebeurd afgelopen jaar. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de Marantz combi met de Tannoys. Ik geloof graag dat dat fijn muziek maakt. En als het goed is, dan is het goed.  :music:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a