Star Trek Generations box, volgorde van de films niet duidelijk.

Started by addy, May 8, 2010, 22:43:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Bij de andere box, met good old Kirk, stond tenminste nog een opeenvolgend nummer op, waardoor
je de delen uit elkaar haalt.
Bij de box van Star Trek Generations zitten 5 films waarbij ik niet op kan maken
wat de eerste en opeenvolgende films zijn.
Weet iemand welke als 1e 2e enz.. komt ?

Titels zijn : Generations,First contact,Insurrection,Nemesis,en Evolutions.

Vr gr Ad

garmtz


MaxxMark

Je zet het zelf al goed ;)

generations
first contact
insurrection
nemesis

evolutions is de bonus disc :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

addy

Dat is dan heel toevallig, ze zijn er uit gehaald en door elkaar gegooid,
en blijkbaar dus in de juiste volgorde teruggezet.

Bedankt voor jullie kennis, heb met trekkies te maken, misschien ?

Zou toch mooi zijn als Voyager met Seven of Sine en Janeway toch ook eens op
het grote doek kwamen met een speelfilm.

Gr Ad




squeek

Quote from: addy on May  9, 2010, 09:10:13

??

international movie data base

grootste film database die er bestaat. hier vindt je echt alles betreft films, acteurs, etc.

Quote from: addy on May  9, 2010, 09:08:00
Dat is dan heel toevallig, ze zijn er uit gehaald en door elkaar gegooid,
en blijkbaar dus in de juiste volgorde teruggezet.

Bedankt voor jullie kennis, heb met trekkies te maken, misschien ?

Zou toch mooi zijn als Voyager met Seven of Sine en Janeway toch ook eens op
het grote doek kwamen met een speelfilm.

Gr Ad



nu jj abrams star trek "heruitgevonden" heeft zal het er niet meer inzitten dat er nog films gaan komen die van de serie afkomstig zijn. ze zijn er speciaal mee gestopt omdat deze tweede filmreeks net geen volk meer trok naar de bioscoop. nemesis was de enigste in de reeks die me kon bekoren. de rest huppelt er wat achter aan.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

MaxxMark

Inderdaad zal er sowieso geen TNG variant meer komen. En een Voyager denk ik ook niet (te lang geleden). Sowieso denk ik dat het lastig wordt om een Voyager film te maken, want waar moet hij over gaan?

Ik wacht nog steeds op de 'beloofde' EE van Nemesis  waar ze extra footage in stoppen.
Ze hadden iets van 40minuten extra opgenomen, maar niet gebruikt omdat de film anders te lang zou worden.

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

BWzes03

Tja, inderdaad, zoals Abrams de 'tijdlijn' heeft verandert door Vulcan te vernietigen zal 'the search for Spock' nooit mogelijk zijn ....
Leuke timeparadox .....
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

MaxxMark

En dat terwijl Spock dus wel de herinneringen uit die tijdlijn heeft :P
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com