Foto-overzicht High-End Society Munchen 2010

Started by bmateijsen, May 8, 2010, 10:27:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

Quote from: bmateijsen on May  8, 2010, 23:06:35
Overigens vind ik die Emille leuk om te fotograferen, maar op de foto en in het echt is gewoon een lelijk ding ;D.
kan zijn, maar het design springt er wel uit. dat is tegenwoordig ook niet makkelijk meer. en er zitten mooie details in
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

donaldk

Quote from: bmateijsen on May  8, 2010, 20:20:24
@donaldk, het zijn 2 aparte luidsprekersystemen, de kasten zijn het Western Digital Theater systeem, dat heeft voor sommige een bijna mythische status ;)

Dat begrijp ik maar het contrast maakt voor mooie plaatjes.

De lak hoorn is mooier om te zien (als 't maar glimt;-)), maar tussen die kasten hoort gewoon een pijporgel, heb je een echt home theater.

Of bijpassende woodpaneling...

HTip

Mooie foto's. Zo krijgen we toch een beetje mee wat daar allemaal te beleven is.

Is nog nieuws van Velodyne op hun stand?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen

Quote from: HTip on May  9, 2010, 12:12:52
Mooie foto's. Zo krijgen we toch een beetje mee wat daar allemaal te beleven is.

Is nog nieuws van Velodyne op hun stand?

Audio-Referenz had veel nieuwe items voor hun diverse merken, Velodyne had geen nieuwe items dit jaar in Munchen.

Groet,

Bjorn

R


bmateijsen

Quote from: R on May  9, 2010, 14:51:44
Prachtige serie Bjorn!

Dank! Ik zal wel vaker nu van shows wat foto's schieten ;D

Audia


Hele mooie foto's. Bedankt.
Helaas geen foto van de Audia :(
Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

celerontje

Mooie foto's!

Er zitten trouwens ontwerpen bij waarbij de ontwerper volgens mij flink wat gesnoven heeft.... :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

bmateijsen

Quote from: Audia on May  9, 2010, 15:05:31
Hele mooie foto's. Bedankt.
Helaas geen foto van de Audia :(

Nee, helaas niet... Maar ik heb dan ook niet alles gefotografeerd.. ;)

Durk

Die draaitafel van Angstrom in de vorm van een vleugel met een strijkstok als arm:  8)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

garmtz

Quote from: Durk on May  9, 2010, 16:24:28
Die draaitafel van Angstrom in de vorm van een vleugel met een strijkstok als arm:  8)

Is een draaitafel van Horo (de versterkers zijn van Angstrom): http://www.horomusic.com


Joris1971

Hoe legt Andrea Bocelli die naald op de plaat?   :blink: :omg: :crazy:

Maximus_Aurelius

Quote from: bmateijsen on May  8, 2010, 18:14:56
O.a. Spectral en Magico Q5.

Hier idem. Mooie setup was dat.Qua klank ook.
Dit jaar vond ik de setup van Burmester met hun nieuwste Phono en een clearaudio draaitafel met een Tonarm van 12.000 euro  :o ook erg goed klinken.
Vooral genoten van de LP Sarah Maclachlan de plaat Angel.Wat klonk dat verdomd mooi  :o

De Focal Utopia Stella vond ik ook erg mooi en fraai klinken. Isophon zoals altijd erg goed.

Kef en Arcam hadden ook wat leuks toen ik vrijdags daar was.Ze deden een show met Pixar short blu-ray.Een goochelaar met het konijntje dat persé die wortel wilde hebben.Ik weet de titel niet meer maar leuk was het wel en erg apart. :D

Positieve verassing heb ik in de hal gehad.Cabasse kregen we een kleine demostratie van de Grand Riga die tegen de wand aan hangen.Een versterker van Project erop van maar 2x20watt.Wat een mooi geluid kwam eruit. 8)

Tegenvaller vond ik Naim Ovator. Deze LS had ik de indruk dat hij verkeerd aangestuurd werd.Was wel een Supernait maar het wekte bij mij geen indruk.Ik zeg zet hem eens op een andere versterker en dan denk ik dat deze vele malen beter speelt.
Maar dit is persoonlijk.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

neverywhere

Leuk zo,n verslag....kon je gemakkelijk aan kaartjes komen voor die shootout met dynaudio/magico en focal?  Volgens dat blad waren er slechts weinig plaatsen beschikbaar bij een paar beperkte sessies per dag?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

bmateijsen

Quote from: neverywhere on May 10, 2010, 17:04:36
Leuk zo,n verslag....kon je gemakkelijk aan kaartjes komen voor die shootout met dynaudio/magico en focal?  Volgens dat blad waren er slechts weinig plaatsen beschikbaar bij een paar beperkte sessies per dag?

Wij hadden geluk dat we een bekende tegen kwamen die nog 2 kaarten had. Overigens als hij de kaarten niet had gehad, dan hadden we niet veel gemist. Ik vind dit soort opstellingen altijd vlees noch vis...

Groet,

Bjorn

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik weet zeker dat dat met enige oefening best lukt! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

garmtz

Quote from: celerontje on May 11, 2010, 01:03:54
Ik weet zeker dat dat met enige oefening best lukt! ;)

Misschien doet hij dat wel beter dan sommigen MET zicht... ;)

eric_audio

Erg mooie serie Bjorn.

En nog verrassingen ook. Ik ken de Magico V3 en M5, de V5 is nieuw voor me.....
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

eric_audio

De RA Cantata lijkt me trouwens erg cool. Hoe klinkt het in vergelijking met de Opus 21?
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

garmtz

Quote from: eric_audio on May 11, 2010, 16:18:15
De RA Cantata lijkt me trouwens erg cool. Hoe klinkt het in vergelijking met de Opus 21?

Geen idee... Het was een pre-productie exemplaar en ze worden pas net uitgeleverd. Wij zullen deze op termijn echter zeker in ons assortiment opnemen. Voor ons was het een beperking dat de huidige versie alleen UPnP doet met WAV en AIFF.

Volgens Jeff Kalt is de verbetering t.o.v. de Opus 21 vrij groot. Ook zitten er gewoon regelbare XLR en RCA uitgangen op en geen fixed uitgangen meer. Echt een speler die perfect is voor direct aansluiten op een eindversterker.

eric_audio

Quote from: garmtz on May 11, 2010, 16:26:23
Echt een speler die perfect is voor direct aansluiten op een eindversterker.

;)
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Alex Groningen

Complimenten voor de prachtige foto's. Staan toch wel hele mooie juweeltjes tussen.

neverywhere

Okee....ikke niet begrijp:



3 armen????....3 verschillende elementen om met het geluid te experimenteren? Niet 1 keer wow en flutter maar 3 keer?

Allemaal ook een eigen phono preampje?

Vertel?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.