ziggo slecht signaal met History HD omgeving Den bosch

Gestart door vik, maart 8, 2010, 19:54:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vik

Ik heb sinds een paar dagen regelmatig een slecht signaal (kwaliteit 80-90%) met History HD met Ziggo en krijg dan blokken af en toe.

Hebben meer mensen hier last van? Voor de rest zijn al mijn kanalen 100% van kwaliteit.

Ik werk met een Humax 5000 decoder. (alles up to date)

Ben benieuwd.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Robke

Ik heb geen last van blokvorming op History HD in 's-Hertogenbosch.
Ik zal vanavond wel eens kijken wat de kwaliteit is op de Humax (als ik het niet vergeet). :)

vik

Citaat van: Robke op maart 10, 2010, 19:03:35
Ik heb geen last van blokvorming op History HD in 's-Hertogenbosch.
Ik zal vanavond wel eens kijken wat de kwaliteit is op de Humax (als ik het niet vergeet). :)

Thanx.. keep me updated  ;)

Net ff weer gekeken :

Sterkte 54 %

Kwaliteit springt tussen de 90 en 100%

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

mvdveek

History HD is bij mij ook vaak erg slecht. wegvallend signaal enzo. Dicovery en National Geographic HD geen problemen mee.
Plaats is Veenendaal
Showcase  ||  Pioneer KRP-600A || Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

Robke

Ik heb het een paar dagen in de gaten gehouden, maar ik heb geen probleem met de ontvangst.
De sterkte zit net boven de 50% en de kwaliteit staat steevast op 100%.
Het enige probleem dat ik heb met History HD is dat de ondertiteling het de helft van de tijd niet doet, maar dat ligt niet aan de Humax, daar heeft de dvb-c tuner in de Pana ook last van.

Raymen

Hier ook geen probleem  50% sterkte en 100% kwaliteit, en ik zit in tilburg

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

vik

Thanx guys.

Wat apart zeg, je zou dan zeggen of alles slecht of alles gewoon goed.

Bij mij is enkel  HD history gewoon wat slechter.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike