Ziggo smartcard

Gestart door gogo, maart 2, 2010, 16:07:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gogo

Als je een abb bij ziggo hebt, dan kun je toch gebruik maken van 3 smartcards waarop al jou extra pakketten te zien zijn (bv Sport1)?

Als ik dan 1 kaart meeneem naar mijn vakantie huis waar ook ziggo aanwezig is werkt het dan ook, kan ik dan ook sport1 zien?

gr
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

GH

Als ze er een digitale ontvanger hebben (of als je die meeneemt) dan moet het werken...

MaxxMark

Ik twijfel er wel een beetje aan. Je kunt het allicht proberen, maar ik denk dat ze op wijk/stad's niveau onderscheid kunnen maken.

Aan de andere kant, het blijft Ziggo :P

Gewoon proberen zou ik zeggen ;)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

DVDGuy

Laat in elk geval even weten of het werkt  8)

Vroeger bij Canal Plus was het gekoppeld aan je postcode, maar dat was nog analoog  :unsure:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

Canal Digitaal is sowieso geen probleem, omdat overal het signaal gelijk is, of je nou in Doldersum of Barcelona zit. ;D
Bij Ziggo is niet overal het signaal gelijk, maar ik weet er het fijne niet van.
Mocht hier niemand met een helder antwoord zitten, kan je eens op specifieke kabelfora kijken.

Succes!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Martinus

Citaat van: gogo op maart  2, 2010, 16:07:07
Als je een abb bij ziggo hebt, dan kun je toch gebruik maken van 3 smartcards waarop al jou extra pakketten te zien zijn (bv Sport1)?

Als ik dan 1 kaart meeneem naar mijn vakantie huis waar ook ziggo aanwezig is werkt het dan ook, kan ik dan ook sport1 zien?

gr

werkt, alleen als de decoder maar op het juiste gebied is afgestemmed. (dus postcode en q (nogwat)
............

gogo

Als er binnen kort een pakketje in de aanbieding is zal ik het eens proberen.

gr
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10