welke provider is nu goed bezig kwa kabel internet? En betrouwbaar!!!

Gestart door Shadowfox, februari 11, 2010, 16:22:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shadowfox

Ik ben nu een beetje aan het rond kijken voor kabelinternet. Ziggo is geen optie want die is hier niet beschikbaar. Upc wel maar wat ik daarover lees is niks meer dan ellende.

Kunnen jullie mij nog wat aanraden kwa provider. Wat ik zoek is een snelheid van ong 60mb met telefoon.

gr

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

esre

lol

ik ben bang dat niemand een goed antwoord kan geven want ik lees bij heel veel providers hetzelfde


Welke snelheid mag u verwachten van uw verbinding?
De snelheid die u in de praktijk kunt behalen met uw internetverbinding, de effectieve snelheid, wijkt af van de maximaal haalbare snelheid. Uw effectieve snelheid is over het algemeen 80 % van de maximaal haalbare snelheid. Daarnaast is de snelheid van uw verbinding afhankelijk van:

De kwaliteit en de afstand van de koperlijn tussen de wijkcentrale en uw huisadres.
De kwaliteit van de kabels tussen uw modem/router, uw computer en het ISRA-punt (de telefoonaansluiting).
Uw hardware, zoals modem en computer. Verouderde apparatuur kan uw snelheid omlaag halen.
Uw wireless netwerk. Plaats het modem zo dicht mogelijk bij uw computer(s).
Externe factoren zoals internationale bandbreedte en de capaciteit op het binnenlandse ADSL-netwerk.



XtrmB

upc geeft geen ellende mits je weet wat je kan verwachten. Ik werk al 5 jaar met UPC en tot zover geen enkel probleem, mss persoonlijk maar toch.
HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."