Ziggo en Net 5 in HD?

Gestart door Martinus, februari 8, 2010, 16:09:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martinus

Is iemand het toevallig opgevallen dat het logo, bij ziggo, bij Net 5 Afgelopen vrijdagavond bij de serie Lost Net 5 HD aangaf? Mijn humax gaf overigens niet aan dat het echt hd was.

Btw: erg netjes wat net5 doet, na 3 dagen bij uitzending in amerika komt het bij ons op de buis. Downloaden is niet meer nodig als ze nu echt in hd gaan uitzenden;)
............

celerontje

Maar geen 5.1 geluid, toch?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Martinus

Citaat van: celerontje op februari  8, 2010, 16:13:31
Maar geen 5.1 geluid, toch?

volgens mij beide niet, geen beeld en geluid in HD.
............

esre

viel mij ook op alleen miste ik de ondertiteling als het drie regels betrof,die derde regel was niet zichtbaar.

DVDGuy

HD of niet; die walchelijke reclames zitten er nog steeds in en dat is voor mij nog steeds een reden om dan maar te downloaden  :devil:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jasjenl

Ziggo en UPC geven Net5 nog niet in HD door, dat HD logo zet Net5 er standaard in. Alleen Caiway geloof ik geeft het al als echt HD door.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Flexaa

Klopt, Caiway geeft alles door  ;)

5061

Citaat van: DVDGuy op februari  8, 2010, 17:13:35
HD of niet; die walchelijke reclames zitten er nog steeds in en dat is voor mij nog steeds een reden om dan maar te downloaden  :devil:
En nog steeds dat hardere geluid van de reclames. Deze zouden toch naar beneden worden bijgesteld!!!! Volgens mij is dat iedereen inmiddels vergeten.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master