Finding Nemo (R1)

Gestart door Scarp, augustus 26, 2003, 07:40:19

Vorige topic - Volgende topic

Jinsu

you can wait five "onderbreking" six years.

Het betreft niet elke oplage, maar Buena Vista is er niet blij mij. Zij raden aan om contact op te nemen met Buena Vista in Stockholm.

Ik waag het er maar op als het fout gaat, shit happens ;) . Ik erger me er gewoon aan dat dit de laatste tijd nogal toeneemt. Ik ga er vanuit dat er een quality control is door meer dan een persoon, in feite zou zoiets niet mogen gebeuren.

Maar niet alleen het perswerk van Finding Nemo maakt fouten andere voorbeelden:

Matrix Reloaded: Disc 1 movie en Disc 2 movie i.p.v. Disc 1 movie en Disc 2 bonus material.

Indy Box: 2 keer The Last Crusade en Temple of Doom, geen Raiders of the Lost Ark. Bovendien is er bij een oplage iets mis gegaan met het plakken van de digipacks, de dvd's zijn aangetast door de plaksel en zijn onleesbaar.

De filmmaatschappijen worden er niet blij van maar hun klanten ook niet.

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Robbo

J.A.F._Doorhof

Robbo toch :D.

Ik ben een beetje laat met mijn mening maar wij hebben GENOTEN van Finding Nemo.
De subwoofer heeft een totale workout gekregen, en ik heb zelden zo een mooie transfer gezien, op sommige puntjes is wel wat kritiek maar over het algemeen spatte de kleuren van het scherm en zit er een ENORME diepte in het beeld met prachtig blacklevel.

De humor vonden wij fantastisch net als de animatie en het verhaal.

Een echte topper.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

yes topper! kan ik heel kort over zijn!

Del member

Vond het verhaal wat minder dan monsters.inc (te lineair zoals Ice Age, terwijl als je de eerste keer monsters ziet je eigenlijk niet weet wat te verwachten).

Wow wat een transfer, enorme diepte in het beeld en de kleuren spatten van het scherm op de BG808s met color filtering. Ook leuk om Sydney eens volledig CGI te zien. De jellyfish scene en die stroomversnelling waren erg mooi geanimeerd en leuke toppers, vooral die stroom gaf een lekkere LFE workout.

ThinWhiteDuke

Vind t persoonlijk de beste Pixar totnutoe.
(late post aangezien ik em afgelopen zomer al gezien heb)
Zag vandaag Nemo popjes tussen het kleuterspeelgoed liggen toen ik inkopen aan het doen was.
Denk dat ik morgen even terugga om 2 boxen mee te nemen  ;D
(ja, ik ben verslaafd aan merchandise) ;)

PaulB.

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 27, 2003, 09:56:49
De subwoofer heeft een totale workout gekregen,.......

Even tegen het glas "tikken" ;D ;D ;D

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Sam

Ik vond Nemo erg mooi (understatement) al heb ik wel een heel stuk minder gelachen dan bij de vorige Pixars, maar dit komt ook omdat ik weer zo stom ben geweest om de teaser en trailer te bekijken waar de beste grappen helaas al in zaten.

wanneer leer ik dat nou eens af ::)
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar

Oracle

Citaat van: ThinWhiteDuke op november 27, 2003, 19:53:51
Zag vandaag Nemo popjes tussen het kleuterspeelgoed liggen toen ik inkopen aan het doen was.
Denk dat ik morgen even terugga om 2 boxen mee te nemen ;D
(ja, ik ben verslaafd aan merchandise) ;)

Wij hebben gisteren bij de McDonald's in Duitsland een Nemo en een Dorie popje meegenomen. Dit zat normaal bij een Happy Meal, maar ook los te krijgen... 8) Misschien een tip?

Wel een vraagje: heeft de R1 versie nou wel of geen engelse ondertiteling? Ik wil hem heel graag hebben, maar dan wel met subs. Ik heb geen zin om te wachten op de R2, dus dan maar de R1. Maar dan moet er wel Engelse subs op zitten...

Groet,
Mark

Roland

CiteerWel een vraagje: heeft de R1 versie nou wel of geen engelse ondertiteling? Ik wil hem heel graag hebben, maar dan wel met subs. Ik heb geen zin om te wachten op de R2, dus dan maar de R1. Maar dan moet er wel Engelse subs op zitten...
Mark,
de regio1 uitvoering (ik heb hem bij Playusa gekocht) heeft Engelse, Spaanse en Franse subtitles :))

Oracle

Thanks! Ik ga hem meteen bestellen!

Groet,
Mark

Spacebass

Hele leuke film...we hebben hier echt liggen rollen af en toe...hele herkenbare menselijke trekjes die vissen...

Martin_M

Mmmm, vond 'm de minste pixar tot nu toe.
Mij iets te Disney-achtig wat ik bij de overige pixar's nogal mee vind vallen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

ThinWhiteDuke

CiteerWij hebben gisteren bij de McDonald's in Duitsland een Nemo en een Dorie popje meegenomen. Dit zat normaal bij een Happy Meal, maar ook los te krijgen... Misschien een tip?
Thanx...wist ik al van de McD.
vanaf morgen zitten ze in NL bij het Happy Meal.... ;D ;D ;D

Oracle

Gisteren dus gezien.

Technisch absoluut een topper. Hele mooie kleuren, en goede stemmen bij de karakters.

Qua verhaal toch iets minder dan de andere pixars (wat dunner plot). Maar, het blijft een geweldige film! Heb me echt hardop gelachen om een aantal stukken, waar de meeste comedies met echte acteurs mijn aandacht nauwelijks vast kunnen houden.

Kan hem aan iedereen aanraden!  Krijgt van mij een 8,5 (geen 9 of 10, vanwege het verhaal...).

Groet,
Mark

Gaeje

ik heb hem laatst ook gezien, en vond hem nie beter dan monsters, inc, of ice age, maar wel heel goed in z'n genre! Heel mooi ook wel. digitale projectie, in de cinema, daar kan (met alle respect) geen enkele van jullie projectors aan tippen, vrees ik. (en ok, het gelach en chips gevreet van andere mensen is dan weer een minpunt.) Maar over de film: Bruce is zeker en vast één van mijn lievelingspersonages... schitterend, kerel. En ook het walvis-stuk en de 'snelweg'-scène waren de max! Ook het pixar kortfilmpje van 14! jaar terug vond ik erg leuk. Niets dan lof dus.

Groeten, Gaetan

jeroenskie

Ik vrees minder jubelend dan de vorige reacties .
Ik vond het een aardige film.
Ik vind monsters inc een stuk leuker en ice age ook .
Misschien verwachte ik er TEVEEL van ik vind het namelijk niet spectaculair. :-[

vr gr jeroen

Scarp

Erg grappig is dat de stem van Bruce de Haai wordt gedaan door Dame Edna :)

PaulB.

Citaat van: Scarp op december 29, 2003, 17:16:59
Erg grappig is dat de stem van Bruce de Haai wordt gedaan door Dame Edna :)

En de stem van z'n maat is de Hulk ;D

MvrGr. Paul

simonsscj

De Australische pal uitgave is in DTS.
Heb al vrij vroeg de r1 versie gekocht maar ik bekijk even wat de europese versie doet anders voel ik me genoodzaakt om ook maar die DTS versie te kopen :)

Spacebass

Heeft iemand ook de aftiteling helemaal afgekeken...(misschien standaard maar toch)

Is echt een hele leuke aftiteling met leuke dingetjes tussendoor.....  :)

PaulB.

Citaat van: Spacebass op april 10, 2004, 22:08:45
Heeft iemand ook de aftiteling helemaal afgekeken...(misschien standaard maar toch)

Is echt een hele leuke aftiteling met leuke dingetjes tussendoor.....  :)
Hi SB, zie antwoord 21 in dit topic............ja dus ;D

Mvrgr. Paul

Spacebass

patrick_vdb

Hi,

Citaat van: Martin_M op december  2, 2003, 22:54:33

Mij iets te Disney-achtig 

Grappig, normaliter heb ik weinig met Disney maar vond Finding Nemo daarintegen wel erg leuk en juist minder Disney-achtigs hebben.

Vooral Ellen DeGeneres  in de rol van Dory was hilarisch en mensen wie personages als Darla kunnen verzinnen/tekenen moeten toch wel enorm droog en veel plezier tijdens het werken hebben ;D

Mvrg

Patrick

Spacebass

Huh, wie ben jij ook al weer? Patrick...waar ken ik je ook al weer van?  ???