vanzomereng - Mijn setje

Gestart door vanzomereng, januari 27, 2010, 13:58:44

Vorige topic - Volgende topic

SpaceJS

Ritchi en Dio zijn te gek maar die meiden band doet het zeker niet slecht.
Meridian 861v4, Mark and Levinson No. 29,  2 * Linn LK85 , meridian G98,  meridian UHD722, Linn LP12, Musical Fidelity X-LPS v3, Empire vandenhul MC1000 , Marantz UD 5005, NVidia shield, Roon endpoint, Thiel CS2.4,  Thiel CS1.6 rear, Audio Physic Celcius centre, Rel Quake Sub

vanzomereng

Was weer ff klooien..... vloeken etc...
en dan opeens het besef.... je woont in Frankrijk  doucement.

Tot op heden, heb ik hier via mijn Tidal-abo gespeeld en via een aangesloten USB-stick met Flac-bestanden.
Vandaag dacht ik, laat ik mijn NAS aansluiten en ja hoor.... via mijn Bluos-App "Kan bestand xxxxxx niet openen.
Ook hier is Google je beste vriend... dus ff zoeken en ja hoor  :notify:

Ik heb hier dus een andere router, een andere internetprovider en dus een ander IP-adres en deze in de Bluos-app omgezet en verrek, alles doet het weer  :colgate:
Nou ja alles.... ik ben wel mijn Favourieten kwijt van mijn locale library  :unhappy:

Had geen zin meer om verder te googlen, teveel treffers, teveel mogelijkheden
dus maar FF een request bij de Bluos-Support-desk ingelegd.

By the way, klink wel lekker hiero...  ::)

Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

brt

Ik vind wel dat nu jij in Frankrijk woont je moet overstappen van Tidal naar Qobuz ;)
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

Tandwiel

Citaat van: brt op juni 14, 2026, 17:17:40Ik vind wel dat nu jij in Frankrijk woont je moet overstappen van Tidal naar Qobuz ;)
En focal speakers natuurlijk. :closedeyes:

vanzomereng

Citaat van: Tandwiel op juni 14, 2026, 19:49:13En focal speakers natuurlijk. :closedeyes:
Yep aangevuld met Atoll hardware  :colgate:

By the auto-route, ik heb een Atoll SDA 300 gehad.
Zeer fraai qua geluid en bouwkwalteit.

Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

vanzomereng

Pffffffff....... 38 graden hiero  :(

Gewoon rustig binnen liggen, alle luiken dicht en de ventilateur voluit, kwestie van overleven.

Ooooh... wat is het toch fijn om niet extra door een klasse A-versterker, opgewarmd te zijn.  :colgate:

AudioEnZo

Thionville afgelopen zaterdag  :nopompom:

Gr. René
► Vinshine x Kinki Studio Taihang
    ► Vinshine x LYH SW-10pro
    ► Rockna Wavedream Reference Signature
    ► Vinshine  x Kinki Studio Dazzle
► Xanadu HRS22YH-MG

vanzomereng

Citaat van: AudioEnZo op Gisteren om 19:25:23Thionville afgelopen zaterdag  :nopompom:

Ja ja.... mare jij zit neem ik aan, lekker in de airco. :colgate:

Voldoende redenen om eens extra de auto te pakken, of naar Appie Heijn, urenlang rond dolen nabij de diepvriesproducten. :colgate: