vanzomereng - Mijn setje

Gestart door vanzomereng, januari 27, 2010, 13:58:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SpaceJS

Ritchi en Dio zijn te gek maar die meiden band doet het zeker niet slecht.
Meridian 861v4, Mark and Levinson No. 29,  2 * Linn LK85 , meridian G98,  meridian UHD722, Linn LP12, Musical Fidelity X-LPS v3, Empire vandenhul MC1000 , Marantz UD 5005, NVidia shield, Roon endpoint, Thiel CS2.4,  Thiel CS1.6 rear, Audio Physic Celcius centre, Rel Quake Sub

vanzomereng

#1326
Was weer ff klooien..... vloeken etc...
en dan opeens het besef.... je woont in Frankrijk  doucement.

Tot op heden, heb ik hier via mijn Tidal-abo gespeeld en via een aangesloten USB-stick met Flac-bestanden.
Vandaag dacht ik, laat ik mijn NAS aansluiten en ja hoor.... via mijn Bluos-App "Kan bestand xxxxxx niet openen.
Ook hier is Google je beste vriend... dus ff zoeken en ja hoor  :notify:

Ik heb hier dus een andere router, een andere internetprovider en dus een ander IP-adres en deze in de Bluos-app omgezet en verrek, alles doet het weer  :colgate:
Nou ja alles.... ik ben wel mijn Favourieten kwijt van mijn locale library  :unhappy:

Had geen zin meer om verder te googlen, teveel treffers, teveel mogelijkheden
dus maar FF een request bij de Bluos-Support-desk ingelegd.

By the way, klink wel lekker hiero...  ::)






Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

brt

Ik vind wel dat nu jij in Frankrijk woont je moet overstappen van Tidal naar Qobuz ;)
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

Tandwiel

Citaat van: brt op juni 14, 2026, 17:17:40Ik vind wel dat nu jij in Frankrijk woont je moet overstappen van Tidal naar Qobuz ;)
En focal speakers natuurlijk. :closedeyes:

vanzomereng

Citaat van: Tandwiel op juni 14, 2026, 19:49:13En focal speakers natuurlijk. :closedeyes:
Yep aangevuld met Atoll hardware  :colgate:

By the auto-route, ik heb een Atoll SDA 300 gehad.
Zeer fraai qua geluid en bouwkwalteit.
 
Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

vanzomereng

Pffffffff....... 38 graden hiero  :(

Gewoon rustig binnen liggen, alle luiken dicht en de ventilateur voluit, kwestie van overleven.

Ooooh... wat is het toch fijn om niet extra door een klasse A-versterker, opgewarmd te zijn.  :colgate:
Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

AudioEnZo

Thionville afgelopen zaterdag  :nopompom:

Gr. René
► Vinshine x Kinki Studio Taihang
    ► Vinshine x LYH SW-10pro
    ► Rockna Wavedream Reference Signature
    ► Vinshine  x Kinki Studio Dazzle
► Xanadu HRS22YH-MG

vanzomereng

#1332
Citaat van: AudioEnZo op Gisteren om 19:25:23Thionville afgelopen zaterdag  :nopompom:



Ja ja.... mare jij zit neem ik aan, lekker in de airco. :colgate:

Voldoende redenen om eens extra de auto te pakken, of naar Appie Heijn, urenlang rond dolen nabij de diepvriesproducten. :colgate:


Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless