SillentWolf's Topic

Gestart door Ronin79, januari 22, 2010, 14:54:34

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

@ DonaldK

Ik kan je vertellen, dat ligt echt heerlijk.

We hadden eerst een gewoon laag bed, maar daar kon je smorgens zowat niet uitkomen.
Anderhalf jaar geleden hebben we een mooi bokspring bed gekocht, met electrische (verstelbare) bodems.
Als je eenmaal in zo'n bed hebt gelegen, wil je niet meer anders  ;)

Een Bokspring met goede matrassen en een toplaag, kost wel wat .... maar je slaapt er veel beter door.
Als je daar ooit voor wilt sparen ... dan is dat zeker aan te raden  ;)

tiptop

Citaat van: SillentWolf op januari 23, 2010, 22:02:54
Hi Fabian,

Is niet erg ....  ;)

Qua films ben ik al heel lang aan het sparen. je weet hoe het gaat;
Eerst waren het videobanden, en in de loop der jaren heb ik ze bijna allemaal kunnen vervangen
naar dvd. Diegene die ik nog mis, zijn vrij tot heel zeldzaam. Voor een tijd geleden heb ik de film
'The Perfect Weapon' nieuw gesealed nog op de kop kunnen tikken. 10 Jaar op gewacht  ;)

Het is meer een hobby van me, en ik ben een verzamelaar. Mijn vader is ook zo gek, en mijn broertje heeft die tik ook  ;)

Veel kijk plezier met de film.  :thumbs-up:

We spreken elkaar  ;)
Dat heb ik ook. Ik wacht al heel lang totdat Top Secret uitkomt. Ik weet dat hij er was, maar ik kom 'm nergens meer tegen. :-\
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ronin79

Je bedoelt Top Secret uit 1984, met Val Kilmer

Als dat zo is, dan heb ik hem gevonden ... koste mijn ongeveer 10 seconden   :P

Amazon.uk verkoopt hem;

http://www.amazon.co.uk/Top-Secret-DVD-Val-Kilmer/dp/B00005UPO2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1264343253&sr=1-1

Welke Multispeler ik ook ga kopen, hij moet beslist regio vrij zijn.
In Amerika verkopen ze de meeste films die ik nog zoek, ook de zeldzame ... die vaak
in bezit zijn van een particulier of liggen nog ergens vol te stoffen in een magazijn, van een DVD zaak.

Een daarvan is; American Samurai, van Mark Dacascos.
In europa nooit uitgekomen, in Amerika kost deze minder als 10 dollar.
Dit zal dan ook de eerste DVD zijn, die ik daarvan haan haal, als ik een nieuwe multspeler heb.  ;)

tiptop

Ik koop liever niet in het buitenland Ron.

maar wel een mooie prijs zeg :)

ff denken nog.

bedankt voor de tip. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Net gekeken op FRS site.

Hij is daar te koop! incl. verzenden 9 euro. 8)

Alleen werkt vandaag Ideal niet op de ING-site :-\ :sigh: Altijd wat.
Morgen maar meteen bestellen dan!

Toppie zeg. Vind het echt een leuke film :)

Ronin79

Graag gedaan  ;)

9 euro valt ook nog mee, zeker als je de film al een lange tijd zoekt.

ps.

Morgen ochtend (of vanavond) zal ik de overschrijving voor je in orde maken.
Zelf heb ik ABN, dus het kan iets langer duren ... ivm een giro.

Zo straks even Ajax - Az kijken
had het ivm visite opgenomen  ;)

tiptop

Ik geen geen voetbal (meer).
Vind het niveau zo slecht. Al jaren. ga ik me alleen maar ergeren.

Fijne wedstrijd voor jou iig. :)

Ronin79

Dank je  ;)

Was niet een hele goed wedstrijd, maar Ajax was toch effectiever dan AZ.
Ajax - AZ  1-0   :pompom:

tiptop

Jammer. Ik gunde het AZ wel ;) Een keertje winnen. ;D

Ronin79

Huidige set beschrijving upgedate.

De Belkin PureAv is binnen. Wat een mooi apparaat.
Hij is tot mijn verbazing in heel mooi zwart (zou zilver zijn). Hij past precies bij mijn aankomende CA650R.  :pompom:

Deze versie, maar dan in het alluminium zwart  ;)

Het is nu nog even wachten op de bestelde; Cambridge Audio Azur 650R.
Verder komt er nog een nieuwe mutli-speler, AB, Speaker kabels en een Media Center.

Ik ben allemaal opties aan het bekijken. Niet alleen qua multi speler, maar ook voor de media speler.
Een van de media spelers die ik begeer, is verschoven naar Februari. De speler maakt gebruik van een Intel CPU.
Ik heb ook nog even gekeken bij 'ik ben stil' (HTPC) maar de prijs is wel iets te hoog  :P. De nieuwe HDX zou natuurlijk, ook altijd
nog kunnen.  ;)

mikeske

ben benieuwd naar de nieuwe fotos als alles er is  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Ronin79

Ben idd ook erg benieuwd hoe het er alllemaal uit gaat zien.

Ik verheug me echt op de aankomende CA650R .... maar dat zullen er wel meer hier zijn  :P

Zodra er wat spulletjes binnenkomen en het is geinstaleerd, dan zal ik een paar nieuwe foto's maken  ;)

tiptop

Je powercord is ook onderweg ;)

Alleen met zwarte krimpkous ipv die foeillelijk rode 8)

Ronin79

Dank je wel voor het versturen.  :thumbs-up:

Dat rood is idd minder mooi, zwart is veel beter  ;)

Ronin79

Bij deze wil ik een aantal mensen bedanken:

@ Tiptop

Fabian:

Dank je we lvoor de mogelijkheid om de Xindak over te nemen.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen  ;)

Wat een kabel is dat zeg. Ik dacht dat de Belkin gisteren een dikke kabel had ...
maar de Xindak Gold gaat daar over heen. Ik ben niet snel onder de indruk .... nu wel  ;)

Ik zal vandaag of morgen even een foto maken.

@ Peter

Peter, dank je wel voor de mogelijkheid om voor een Qed Signature HDMI te kiezen.
Volgends het net; De beste HDMI ter wereld.  Mooi in een
gevoerde doos geleverd ... geweldig mooie kabel  :inlove:

Ik dacht dat de ander bestelde kabel; de Reverence al goed en mooi was, maar de Signature gaat daar dik overheen.
Zou je de Importeur ook van mij willen bedanken.  :thumbs-up:

En bedankt voor de fijne en goede afhandeling.   ;)

Algemeen:

Foto's volgen nog.

Ronin79

Zoals beloofd  ;)

Links zie je de Qed Reverence kabel (voor de Topfield Full HD Sat. Tuner)
Rechts de Qed Signature (voor aan de CA650R, of de nieuwe Multispeler)

Onder de Xindak Gold (voor aan de CA650R)

Valkyrie

Citaat van: SillentWolf op januari 27, 2010, 14:30:26
Zoals beloofd  ;)

Links zie je de Qed Reverence kabel (voor de Topfield Full HD Sat. Tuner)
Rechts de Qed Signature (voor aan de CA650R, of de nieuwe Multispeler)

Onder de Xindak Gold (voor aan de CA650R)

Ziet er gelikt uit! :P
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: NAD M28 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

knubbe

Inderdaad ! Stel mooie 'kabeltjes' :D
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Ronin79

Dank je wel, ik ben er dan ook erg blij mee.

Zeker omdat ik de gelegenheid kreeg, om al deze mooie kabels aan te schaffen.
Niet omdat ik geen goede kabels heb, maar nu heb ik zelfs nog wat betere kabels aan
mijn apparatuur hangen.  :thumbs-up:

Ronin79

Net even de Belkin uitgepakt.

Sorry voor de schittering van het licht in het voorfront van de Belkin.
Als de CA650R komt, dan sluit ik hem aan, anders kan ik het meubel wel 10x van zijn kant halen  :P
Foto's zijn net zoals die van de kabels in mijn computer kamer gemaakt.

mikeske

je hebt dan toch de belkin in het zwart gevonden  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Ronin79

Het was meer perongelijk.

Ik had de Belkin bij 4launch besteld, en ik dacht dat het een Zilveren zou zijn.
Toen ik de doos opende, zag ik tot mijn blijdschap, dat het een mooie zwarte was  :pompom:
Bij de beschrijving met bestellen, had je die mogelijk niet.

Ik heb nog voor zekerheid de beschrijving doorgelezen, en er bestaat idd een Zwarte en een Zilveren variant.

Het geluk en mazzel is deze week aan mijn zijde ... (mocht ook wel een keer)  ;)

HTip

Mooie set en heel strakke inrichting 8)

Het is al vaker gezegd, maar imposante DVD/BD-collectie :o Ik dacht dat mijn collectie al groot was, maar baas boven baas :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dank je wel. het is precies wat wij zochten qua smaak.
Mooi strak en doch gezellig. De kleur vloer helpt daar enorm aan mee.  ;)

Hoewel de kleine de woonkamer wat verbouwd met haar spulletjes (kinderbox etc).
Zijn we erg blij met het resultaat.

Het enige wat we nog een keer kunnen doen, is een mooi schilderij uitzoeken, maar aan de andere kant
als hij verkeerd uitvalt, kan het ook de inrichting verpesten. Het zal tegen die tijd
in iedergeval een moderne zijn (mocht die er ooit komen).

Qua. DVD's .... wat zal ik zeggen  :-X ... ik ben een echte film (en muziek) fan. Het zit dan ook in de familie.
Het is alleen een beetje een uit de hand gelopen hobby  ;)

Van mijn vriendin mag er geen nieuwe kast bij, ze zei ... vol is vol. Gelukkig kan ik nog wel even vooruit.
De BluRay plank is nog niet helemaal vol  :laugh: