iPad topic

Gestart door Staaled, januari 19, 2010, 17:09:21

Vorige topic - Volgende topic

HAL

Yep. Bij mij ook. Voortaan vallen ze dan dus op de grond. Met alle gevolgen van dien.... En als die nieuwe draadloze dingen ook maar iets met beats te maken hebben, is dat nog een reden om er ver weg van te blijven.

roland p

Ik vond die airpods eigenlijk niet zo mooi, met die 'stokjes'.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

Madhouse

Dan zullen ze wel 'Find my Airpod' introduceren...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Kjelt

Dan komt er dus een wireless receiver kastje met analoge koptelefoon uitgang  :devil:

Raphie

Wat een deceptie idd alleen een phone7 en watch2 en wat geneuzel in de periferie v/d periferie?
JBL PRX Power!

Nosoforos

Ja, maar als je op een Iphone-event een iPad gaat verwachten ontkom je natuurlijk niet aan een deceptie. Met alle respect, het was duidelijk dat alleen de nieuwe Watch en iPhone besproken zouden worden. Ik moet zeggen dat ik het nog wel best aardig verrassend vond (heb net een iPhone SE dus t maakte me verder niet zoveel uit allemaal). De Airpods vind ik interessanter dan ik had verwacht, zou nog best eens een interessante nieuwe variant van die bluetooth-headsets kunnen zijn.

- overigens schijnen er flinke prijsverlagingen te zijn geweest voor de Ipad Pro, dus toch nog wat nieuws op dat front :)

Kjelt

Iphone event? Het heet Apple event en zelfs een flink aantal grote newssites hadden een mini5 aankondiging verwacht.
Maar goed het is de laatste keer geweest dat ik uberhaupt deze onzin heb bekeken, je zult in die zaal zitten en mario bros en een of andere witch game moeten bekijken, of de grote feature van de wat h2 dat je er een pokemon go to hell mee kunt vangen, en dan ook nog moeten applaudiseren OMG. :D t'is dat ik mijn apple aandelen al vier jaar terug verkocht heb want anders zou ik me zorgen gaan maken.

eddy135

Gelukkig functioneert mijn ipad(1) nog prima.  :P
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Nosoforos

Als je een beetje de (juiste) sites volgt was volkomen duidelijk dat het alleen om de iPhone en watch zou gaan. Tuurlijk heb je altijd sites waar de meest idiote geruchten staan, maar de gangbare sites waren het eens. Ben het overigens met je eens dat het nogal saai moet zijn geweest in de zaal ;). Pokemon Go word ik ook niet vrolijk van :p.

VTEC_genieter

Heeft er hier iemand ervaring met games op de iPad?
Stel je koopt later een iPhone 7, kan je daarop dezelfde game installeren en VERDER spelen?

Want ik heb het spel Real Racing 3 met een garage vol met exotische sportwagens en race auto's en ben op level 76. Speel al jaren dit spel op mijn iPad Mini 2.
Ik wil niet opnieuw beginnen met dit spel als ik later een iPhone heb.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raphie

JBL PRX Power!

Kjelt

Ik heb twee iPads en de spellen die ik heb staat de voortgang in het lokale geheugen en moet je bij de andere ipad helemaal opnieuw beginnen.
Echter ik maak geen gebruik van the apple cloud dus kan me voorstellen dat je bij sommige spellen wellicht kunt kiezen om dit in the cloud op te slaan of via gamecenter inderdaad en dat het dan wel werkt. Dat zul je per spel even moeten checken.

Nahpets

Met Ruzzle werkt het bij mij wel. Per tegenstander heb je 3 spelrondes en die kan ik wisselend op mijn iPhone of iPad maken.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VTEC_genieter

Ok bedankt!
Ik moet dus eerst kijken naar de game instellingen, cloud instellingen, gegevens wissen?!?!

Ik ga eerst goed kijken! Bedankt!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

VlisChris

Het enige dat ik tot nu toe wel absoluut mis is een app voor whatsapp.
Op mijn laptop en de computer draai ik splitscreen of op de achtergrond. En soms heb je van die dagen dat je app overloopt. Dat moet nu weer op de telefoon wat langer duurt.

Voor de rest tot nu toe geen klagen :) Natuurlijk zal ik wel wat zaken tegenkomen. Maar die kom ik ook positief tegen. Dus geen klagen ;)

VTEC_genieter

Ken je WeChat?
Dat is een goed alternatief, werkend op de smartfoon en tablet [emoji6]
En het werkt ook op de desktop en laptop!

De app wordt al door een biljoen mensen gebruikt, grotendeels door Aziaten.

Jeroen V

Citaat van: VTEC_genieter op september  9, 2016, 01:53:35
Ken je WeChat?
Dat is een goed alternatief, werkend op de smartfoon en tablet [emoji6]
En het werkt ook op de desktop en laptop!

De app wordt al door een biljoen mensen gebruikt, grotendeels door Aziaten.

Wow, door 1.000.000.000.000 mensen ;-)

eddy135

Citaat van: Jeroen V op september  9, 2016, 07:23:48
Ik vond het al zo druk, hier op aarde, de laatste tijd!  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Raphie

Citaat van: Jeroen V op september  9, 2016, 07:23:48
en grotendeels Aziaat :D
JBL PRX Power!

VTEC_genieter

VTEC_genieter

En voor de gein kan je in WeChat ook andere gebruikers weergeven die bij jou in de buurt wonen en lopen [emoji6]
Met geluk vind je je Aziatische droomvrouw!! Kan je met haar chatten (appen)!! [emoji23][emoji23][emoji14][emoji14]

Raphie

JBL PRX Power!

Jeroen V

Wat je al niet kan met een iPad  ;D

VTEC_genieter

Hihihi!

Even serieus: het is geen dating app waar je geld moet betalen voor chatten en flirten.
Maar het is echt een alternatief voor WhatsApp. Je kan meer doen en je kan echt zien wie bij jou in de buurt zit in een straal van 2km.
Je kan dus ook berichten sturen naar die mensen.

Je kan ook voicecallen en videocallen [emoji14][emoji14]

Raphie

Ik calll nooit zo maar vreemde mensn in de buurt? Jij wel?
Zat je vroeger met de gewone telefoon ook altijd op een "chatb0x" ? :)
JBL PRX Power!