Nexus One

Gestart door Ghosty J, januari 8, 2010, 20:02:43

Vorige topic - Volgende topic

Ghosty J

Hi :D

Mijn vriendin wil graag een nieuwe telefoon uitzoeken met de nieuwe functie's ed, maar hoe maak je je vriendin duidelijk dat ze even moet wachten op de nieuwe Google telefoon?  :D
Ze is nu aan het kijken voor een G1 die ik overigs zelf heb, dat vind ze wel een fijn toestel.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Marcel_T.

Tja...

Natuurlijk was Google verplicht om met een goed toestel te komen. De specificaties en mogelijkheden van de Nexus One zijn dan ook veelbelovend. De "Google Phone" draait op het splinternieuwe Android 2.1 besturingssysteem en is voorzien van een 1GHz Snapdragon-processor en een 3,7 inch AMOLED-touchscreen. Voor fotografie zijn er een 5 megapixel camera en een LED-flitser aanwezig, en voor navigatie zijn er een GPS-ontvanger, een kompas en een accelerometer op de telefoon aanwezig.

Voor wat betreft het geheugen, het RAM-geheugen en ROM-geheugen bedragen elk 512MB en er wordt een 4GB geheugenkaart meegeleverd. Het maximale externe geheugen bedraagt 32GB. verder beschikt de Nexus One over een 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting en een trackball. Meegeleverde applicaties zijn natuurlijk voornamelijk van Google. Ondermeer de Google zoekmachine, Google Maps Navigation en de Android Market zijn standaard op het toestel aanwezig. Dat geldt ook voor online diensten als Twitter en Facebook. Verder is het heel makkelijk om video's up te loaden naar Google's Youtube.

Handige nieuwigheden: Als er een mail, sms of chatbericht binnenkomt wordt dit door een driekleurig LED-lampje aangegeven. Stemherkenning wordt ondersteund en er zijn interactieve "live wallpapers" te installeren.

Via www.google.com/phone is de telefoon te bestellen, maar afleveren gebeurt alleen in Amerika, Engeland, Hong Kong en Singapore. Doordat de telefoon simlock-vrij is zal hij echter wel snel via omwegen in Nederland terecht komen. De prijs bedraagt 529 dollar.

Bron: http://www.fan.tv/Digitaal/toontext.asp?id=28085
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

reza

Als ik het zo eens bekijk vind ik het niet zo bijzonder ogen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Madhouse

Voorlopig gaat hij 'officieel' nog niet in de Benelux uit komen. Er gaan zelfs geruchten dat hij helemaal hier niet gaat komen.

Een vriend van mij heeft hem (via zijn tante in de USA) en het is echt wel een mooi toestel.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Pos

Ik heb volgens mij ergens gelezen dat er veel problemen (inde US) mee zijn (ontvangst, 3G e.d.) Kan echter ook aan het netwerk liggen..
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

Bart_M

Erik

Die trackball zijn ze op de blackberry snel vanaf gestapt omdat het niet werkte en is daarom vervangen door een touchpad, benieuwd of het zich gaat herhalen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kwabbernoot

Trackball heb je ook niet echt nodig bij een touch screen. Alleen bij het internetten is het wel gemakkelijk om al die kleine linkjes gemakkelijk te kunnen selecteren. HTC komt bij de volgende telefoon (Bravo) met een optische-trackpad-achtig iets.

Groeten...

Kwabbernoot

Ik heb sinds gisteren de android 2.1 rom (openeclair 1.0.1 custom rom  8)) op mijn Magic draaien en dat werkt echt wel prettig. De live-wallpapers irriteren mijn echter nu al. Dat is dus weer gewoon een fotootje geworden.

Groeten...