DAC van Lexicon MC-4 upgraden

Gestart door Dirk, januari 1, 2010, 18:40:09

Vorige topic - Volgende topic

BuSpu

Dirk

Citaat van: Dynky op januari  2, 2010, 19:31:06
Linn verkoopt zeker mooie spullen (aan mooie prijzen), maar ik denk toch dat ik nog aardig wat meerwaarde uit m'n SB kan halen door het bewandelen van het mod- en upgradepad met de SB zelf (met enig durf kan ik misschien zelfs ook de Lex aanpakken) en dat voor een veel lagere prijs dan die van een Linn DS.

het plezier vind ik nu net zitten in "het onderste uit de kan halen" uit de aanwezige toestellen, zeker beginnend van zo'n eenvoudig ding (niet slecht bedoeld) als een mainstream squeezebox  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

rbormans

Citaat van: Dynky op april  5, 2010, 09:31:36
om terug te komen op de Squeezebox : de nieuwe voeding heeft zeker z'n nut, dus dat is een blijvertje. De SB klinkt (nog steeds via coaxial out naar de Lex) nu in één woord gezegd "aangenamer", minder geforceerd en duidelijkere controle op alle vlakken, kortom voldoende vooruitgang om deze te behouden.
Welke voeding had je precies aangeschaft ? Mooi resultaat ook, aangezien je de digitale uitgang gebruikt en ik toch altijd had begrepen dat een andere voeding daarop weinig verschil uitmaakt.

Dirk

Citaat van: Raf (B) op april 12, 2010, 11:58:55
Welke voeding had je precies aangeschaft ? Mooi resultaat ook, aangezien je de digitale uitgang gebruikt en ik toch altijd had begrepen dat een andere voeding daarop weinig verschil uitmaakt.
ik gebruik nu een PSU van Welborne Labs (besteld via internet)
met de analoge output is het idd duidelijker merkbaar (tov de standaard adapter), maar er is toch ook via de digitale out nog een verbetering vast te stellen.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea