Masking middels paneelgordijnen van 21:9 scherm

Gestart door hifiman, december 24, 2009, 09:38:31

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Waarom dat nou zou kunnen is mij ook een groot raadsel, want het koord zit volgens mij maar aan 1 paneel per kant vast, de rest ''haakt in'' op dat paneel.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op januari  4, 2010, 15:39:36
Waarom dat nou zou kunnen is mij ook een groot raadsel, want het koord zit volgens mij maar aan 1 paneel per kant vast, de rest ''haakt in'' op dat paneel.
Precies! Maar ze was er stellig in en de prijs was hoog dus ben blij dat ik effe verder ben wezen kijken  ;)

celerontje

Die vrouw had zeker een nogal Italiaans temperament? :D :D :D
Hoe dan ook, ik weet wel wie er verstand van heeft! :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

hifiman

Citaat van: celerontje op januari  4, 2010, 15:44:24
Hoe dan ook, ik weet wel wie er verstand van heeft! :clapping:
Ik voorzie een mooie carriere voor je bij de Roobol  :thumbs-up:

celerontje

Met dat ''verstand hebben van' doelde ik meer op jou! :pompom: :D

hifiman

Citaat van: celerontje op januari  4, 2010, 16:23:59
Met dat ''verstand hebben van' doelde ik meer op jou! :pompom: :D
Gelukkig heb ik al een baan  :D

celerontje

williams

Hoi audioloog wat kost de rails zonder de gordijnen ?
Ik zit er aan te denken om ook binnenkort voor een soort gelijke masking te kiezen .
Wat ik van plan ben is i.p.v. paneelgordijnen 2 platen van mdf te nemen en deze dan te bekleden met vloers.
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

kermit

Citaat van: Audioloog op januari  4, 2010, 15:03:27
De totale kosten voor de rails (met koord) plus de twee paneelgordijnen kwamen op 357 euro (bij de Roobol) hetgeen mij reuze mee valt! Daar komt dan nog wel 119 euro voor een motor bij waarmee we op een totaal komen van 476 euro. Daar komt dan nog een X10 schakelaar bij voor een paar tientjes maar in mijn geval heb ik die al liggen (had er eentje over).  ;)

Even ter vergelijking, bij Woonmode in Rijswijk kwam de prijs op 538 euro en dat was dan voor een handbediend systeem (ze beweerden dat het met koord niet mogelijk is wat ik wilde, hetgeen mijns inziens onzin is).

Bij de Kwantum kwam de prijs voor een soortgelijk systeem op ongeveer 550 euro, met de opmerking dat ze geen zwart konden leveren (enkel bloemetjes spul enzo).

Nooit gedacht bij de Roobol uit te komen, maar men kon leveren wat ik wilde, garandeerd ook dat het zal werken zoals ik wil (staat allemaal beschreven op de bon), is het goedkoopst en ik werd er netjes geholpen  :clapping:

Het wachten is nu op de levering, zodra alles binnen is gaat het gemonteerd worden en zullen er hier foto's volgen  :headbanging:

Ok mooi. Weer een reden om langs te komen. We wachten het af....... :D

hifiman

Citaat van: williams op januari  4, 2010, 16:44:51
Hoi audioloog wat kost de rails zonder de gordijnen ?
Ik zit er aan te denken om ook binnenkort voor een soort gelijke masking te kiezen .
Wat ik van plan ben is i.p.v. paneelgordijnen 2 platen van mdf te nemen en deze dan te bekleden met vloers.
302 euro.

reza

Kermit heeft WEER een trent gezet :D Elke keer als we bij die gozer komen kost het ons geld :crazy: ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

celerontje

Dus binnenkort hebben jullie allemaal SVS speakers? :D

reza

kermit

Citaat van: reza op januari  4, 2010, 18:41:12
Kermit heeft WEER een trent gezet :D Elke keer als we bij die gozer komen kost het ons geld :crazy: ;D
Binnenkort komt een curved screen van 3 meter. Dus maak alvast je spaarvarkentje leeg . :pompom: :D

kermit

jaco

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

kermit

Citaat van: jaco op januari  4, 2010, 19:50:19
het was niet Kermit zijn idee  :sly:
Jij mag niks zeggen. We hebben jou gebanned uit de CIH club. :yawnee: :D

reza

Citaat van: kermit op januari  4, 2010, 19:44:22
Binnenkort komt een curved screen van 3 meter. Dus maak alvast je spaarvarkentje leeg . :pompom: :D

Ik moet weer een ander topic gaan openen om geld in te zamelen maar dan voor een scherm begrijp ik :baaa: ;D

Citaat van: kermit op januari  4, 2010, 20:01:42

:D

hifiman

Citaat van: kermit op januari  4, 2010, 16:58:33
Ok mooi. Weer een reden om langs te komen. We wachten het af....... :D
Kost me elke keer wel een hoop geld om jou weer eens op bezoek te krijgen  :D

master30

Ik kom gewoon niet langs, ik woon lekker ver weg in Enschede.
Ik blijf hier in mijn hol geen contact dus vrijwel geen kans op besmetting :hehe:
Ik kijk gewoon verder met wat ik nu heb staan, je moet er gewoon mee leren leven  :clapping:

Wel mooi allemaal hoor, misschien kan ik beter ook een ban aanvragen op het forum,

curved mmmmm

nieuwe beamer........

STOP
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

hifiman

Citaat van: master30 op januari  5, 2010, 11:04:22
Wel mooi allemaal hoor, misschien kan ik beter ook een ban aanvragen op het forum,
:D

jaco

Citaat van: kermit op januari  4, 2010, 20:01:42
Ok, ik heb mijn scherm, masking en lens nu verkocht inderdaad.
Ik heb alleen nog een mooie videoscaler over..
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

kermit

Citaat van: jaco op januari  5, 2010, 11:24:34
Ok, ik heb mijn scherm, masking en lens nu verkocht inderdaad.
Ik heb alleen nog een mooie videoscaler over..

Verkoop het niet, je hebt dan een aandenken aan CIH. En misschien ga je het wel heel erg missen en misschien kom je terug bij de CIH members. :D. De deur staat op een kier! :D

kermit

Citaat van: master30 op januari  5, 2010, 11:04:22
Ik kom gewoon niet langs, ik woon lekker ver weg in Enschede.
Ik blijf hier in mijn hol geen contact dus vrijwel geen kans op besmetting :hehe:
Ik kijk gewoon verder met wat ik nu heb staan, je moet er gewoon mee leren leven  :clapping:

curved mmmmm

nieuwe beamer........

STOP

Wacht maar als je ooit deze kant op komt. :D

hifiman

Het heeft een geduurd, maar volgend weekend kan ik het spul gaan ophalen  :pompom: