snelheid HTForum

Gestart door audiolover, november 13, 2009, 08:00:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik

lijkt eindelijk goed te werken
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

AbZ

Citaat van: Erik op januari 19, 2011, 00:34:22
lijkt eindelijk goed te werken
Jammer voor je, dan moet je weer iets anders zoeken om over te klagen.

Erik

#477
Speltip 9: weet wanneer je moet stoppen.  ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

garmtz


Erik van Voorst (in memoriam)

Ik zie nu pas dat ik bijna al mijn foto's ben kwijtgeraakt op "Front der Fronts"  :o :o :o :o :o :o :o :o
Het betreft hier gewoon directe posts dus nergens aan gelinkt.

Kunnen jullie ze terugzetten.
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HTip

#481
Was inderdaad een paar minuten down. En de banner duurt vaak weer langer om te laden en houdt de rest van de pagina tegen. Is een tijd goed gegaan...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Het is vanuit hier al de hele avond drama. Is tijden niet geweest. En ik denk dat het niet aan mij kan liggen, heb eindelijk glasvezel internet :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Nahpets

Citaat van: Etiennevh op januari 27, 2011, 23:30:36heb eindelijk glasvezel internet :D

Duidelijk gevalletje 'te diep in het glaasje gekeken'
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

rayman007

Haha, ja echt super snel is het niet maar goed te doen toch?

De smileys laden wel erg traag bij openen van nieuw berichtscherm.

Joris1971

Zojuist problemen om op de site te komen, server werd niet gevonden...

Nahpets

Het is weer een drama. :nopompom:
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

rijstfj


Madhouse

#488
Hier ook drama (de hele avond al) in alle browsers  :(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jeroen de Waal

Probleem zit niet in de forumsoftware maar op serverniveau bij Mevers.
Meer weet ik nu nog niet helaas.


Jeroen.

Erik

#490
nog geen enkel probleem gehad deze avond.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

donaldk

Hier ook wat problemen, threads die niet wilden openen, postjes die maar niet gepost en dus door mij afgebroken werden.

Jeroen de Waal

Excuus voor de mogelijke hinder daarnet.
Was de database aan het optimaliseren.

Zal het voortaan aankondigen, helemaal vergeten te doen.


Jeroen.

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Jeroen de Waal op januari 29, 2011, 09:34:56
Excuus voor de mogelijke hinder daarnet.
Was de database aan het optimaliseren.

Zal het voortaan aankondigen, helemaal vergeten te doen.


Jeroen.

Zouden mijn foto's teruggezet kunnen worden ????
Een antwoord zou wel leuk zijn... ???
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Jeroen de Waal

Heb daaroverheen gelezen.

Er zijn meerdere klachten over het missen van afbeeldingen. Mevers zou alles netjes overgezet hebben na de servercrash. Echter is er toch ergens iets niet goed gegaan.
Ik zal dit probleem met Frank bespreken en Mevers om te kijken wat er nu aan de hand is.


Jeroen.

Erik van Voorst (in memoriam)

Dank want het gaat hier om een mega-lading foto's...
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Jeroen de Waal

Heb je een link naar een topic waar je de afbeeldingen mist?


Jeroen.

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

CloggySpete

Citaat van: Jeroen de Waal op januari 29, 2011, 09:34:56
Excuus voor de mogelijke hinder daarnet.
Was de database aan het optimaliseren.

Zal het voortaan aankondigen, helemaal vergeten te doen.


Jeroen.

Tijdens de optimalisatie is in ieder geval de volgorde van de boards, in het marktgedeelte, overhoop gegooid zag ik....

Jeroen de Waal

Is inmiddels al goed.


Jeroen.