Emotiva

Gestart door Miesepies, oktober 20, 2009, 10:23:15

Vorige topic - Volgende topic

tiptop

Citaat van: James T. Kirk© op februari  1, 2010, 10:47:35
Bij de ERC-1 MEENEMEN is het te doen, geen extra kosten en geen extra belasting, bij IMPORTEREN wèl! Bij MEENEMEN van een eindbak zit je a) met het gewicht (extra betalen in het vliegtuig, goed verpakken, kan niet mee in cabine), b) je moet deze wèl aangeven bij de douane en dan is het verschil bij importeren alleen maar dat je geen import + BTW betaalt over de verzendkosten. Kortom: Meenemen van ERC-1 of USP-1 is goed te doen en gratis invoeren, de rest is eigenlijk niet handig en kon wel eens duurder zijn (vliegtuig gewicht extra betalen) dan het laten bezorgen.
het gaat hier over de pre/processor he ;) dat je toch begrepen?! :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Nooff

^^ zelfde afmeting, vrijwel zelfde gewicht als de USP-1

Dutch-E

De XPA5 is weer toegevoegd in de Online Store...

Zal dus niet lang meer duren voordat deze uitgeleverd gaat worden... :clapping:

daxie

Citaat van: Dutch-E op februari  1, 2010, 13:54:55
De XPA5 is weer toegevoegd in de Online Store...

Zal dus niet lang meer duren voordat deze uitgeleverd gaat worden... :clapping:

laten we hopen dat de nieuwe eigenaars meer geluk hebben dan ik...

clockwork

Ja, dat hopen wij ook.

Had je al reactie op jouw defect?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Nooff

Ach, een defect is menselijk. Een apparaat is nooit perfect en je hebt geluk of niet. De failure rate van die dingen ligt echt niet hoog, het kan gewoon een keer gebeuren dat er iets defect raakt. Gelukkig doen ze bij Emotiva echt niet moeilijk.

rbormans

Citaat van: Nooff op februari  1, 2010, 14:52:34
Ach, een defect is menselijk. Een apparaat is nooit perfect en je hebt geluk of niet. De failure rate van die dingen ligt echt niet hoog, het kan gewoon een keer gebeuren dat er iets defect raakt. Gelukkig doen ze bij Emotiva echt niet moeilijk.
Mooi, wat had Emotiva dan precies voorgesteld ?

James T. Kirk©

Citaat van: tiptop op februari  1, 2010, 11:26:29
het gaat hier over de pre/processor he ;) dat je toch begrepen?! :)

Nee, dat had ik eigenlijk gemist  :blush: Ik zie echter geen pre/processor in de store, is daar al wat meer over bekend dan? (ja, sorry hoor!)
take care,
____________________________Jim©

daxie

Citaat van: Raf (B) op februari  1, 2010, 14:56:01
Mooi, wat had Emotiva dan precies voorgesteld ?
nog niks, voorlopig radiostilte...

rbormans

Citaat van: daxie op februari  1, 2010, 16:01:26
dat is inderdaad een vorm van "niet moeilijk doen"

Nooff

Citaat van: daxie op februari  1, 2010, 16:01:26
Logisch gezien het tijdsverschil

Miesepies

Citaat van: Raf (B) op februari  1, 2010, 16:03:27dat is inderdaad een vorm van "niet moeilijk doen"

LOL  ;D

Ze lopen op het forum helemaal weg met de service... maar dat is meestal 'the usual bunch' voor wie Emo niks fout kan doen. Ik heb wel het idee dat wanneer ze het wat drukker hebben, ze makkelijker dingen 'vergeten' - zo uit commentaar op diverse fora en mijn eigen ervaring.

gelukkig heb ik nog geen gebruik van hun service hoeven te maken, maar ik hoop voor jou, Daxie, dat ze wel opschieten met een antwoord.

Caris

Dit is interessant spul zeg. Erg mooi ook.
Ben benieuwd naar de bevindingen. :)

Nooff

Citaat van: Miesepies op februari  1, 2010, 18:16:27
LOL  ;D

Ze lopen op het forum helemaal weg met de service... maar dat is meestal 'the usual bunch' voor wie Emo niks fout kan doen. Ik heb wel het idee dat wanneer ze het wat drukker hebben, ze makkelijker dingen 'vergeten' - zo uit commentaar op diverse fora en mijn eigen ervaring.
Ach het is toch meer een mentaliteit van de mensen hier hoor. We verwachten altijd meteen antwoord te krijgen en als dat dan niet gebeurt, dan opeens is alles flut. Mooie is dat als het eenmaal opgelost is je niemand er over hoort. Ik heb talloze voorbeelden van NL bedrijven/fabrikanten die ook gewoon niet reageren, of pas na een week. Nothing out of the ordinary dus.

daxie

Ik beweer ook niet dat ik al reactie had moeten ontvangen he... Het is weekend geweest. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Miesepies

Citaat van: Nooff op februari  1, 2010, 18:25:39Ach het is toch meer een mentaliteit van de mensen hier hoor. We verwachten altijd meteen antwoord te krijgen en als dat dan niet gebeurt, dan opeens is alles flut. Mooie is dat als het eenmaal opgelost is je niemand er over hoort. Ik heb talloze voorbeelden van NL bedrijven/fabrikanten die ook gewoon niet reageren, of pas na een week. Nothing out of the ordinary dus.

Ik bedoelde er verder niks mee hoor. Over het algemeen vind ik de service van Amerikaanse en Canadese bedrijven beter dan de meeste Nederlandse.

Miesepies

Om nog even op een oudere post terug te komen, de zogenaamde 4/5 kanaals stereo mode...

Citaat van: rooky op januari 24, 2010, 16:18:10Ik wil het geheel gebruiken voor muziek (kan je hier de stereo verdelen over 4 boxen, dus 2per kanaal??)

Op het Emotiva forum kwam ik onderstaande tegen in de verbeteringen lijst van de nieuwe firmware voor de UMC-1:

Citeer5. Stereo mode has been changed from all channel stereo to only 2 channel stereo.

Hier haal ik uit dat er toch een meer kanaals stereo mogelijkheid is...

tiptop

Citaat van: Miesepies op februari  1, 2010, 20:24:11
Om nog even op een oudere post terug te komen, de zogenaamde 4/5 kanaals stereo mode...

Op het Emotiva forum kwam ik onderstaande tegen in de verbeteringen lijst van de nieuwe firmware voor de UMC-1:

Hier haal ik uit dat er toch een meer kanaals stereo mogelijkheid is...

Misschien is mijn engels niet zo goed, maar het lijkt er te staan alsof ze juist een downgrade doen. van 5.1 stereo naar slecht 2 kanaals stereo in de update.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

DV79

Citaat van: tiptop op februari  1, 2010, 22:04:45
Misschien is mijn engels niet zo goed, maar het lijkt er te staan alsof ze juist een downgrade doen. van 5.1 stereo naar slecht 2 kanaals stereo in de update.

Zo lees ik het ook inderdaad.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Technics78

net mail gehad van emotiva ivm powerby

-----------------------------------------------
Thank you for your participation on the power buy! We are currently processing you order. Unfortunately, we are out of stock of the XRCA cables. Would you like to change them to the ultra series?
Also, which method of payment do you prefer: Paypal, or Bankwire?
Thanks,
Janna Riggs
--------------------------------------------------

Zou ik dan de ultra series nemmen of wachten tot deze op stock zijn?
Als ik deze achteraf zou bijbestellen zal ik wel duurder uitkomen veronderstel ik

Paypal moet je fee betalen en bankwire niet zeker, weet nu niet als dat veel verschilt?
SONY 60W855 - B&W CDM9NT CDM1NT HTM2 ASW650 - EMOTIVA XPA5 - MARANTZ SR8002 - GUSTARD X12 - MINIX X8HPLUS

DV79

Citaat van: Technics78 op februari  1, 2010, 23:15:18
net mail gehad van emotiva ivm powerby

-----------------------------------------------
Thank you for your participation on the power buy! We are currently processing you order. Unfortunately, we are out of stock of the XRCA cables. Would you like to change them to the ultra series?
Also, which method of payment do you prefer: Paypal, or Bankwire?
Thanks,
Janna Riggs
--------------------------------------------------

Zou ik dan de ultra series nemmen of wachten tot deze op stock zijn?
Als ik deze achteraf zou bijbestellen zal ik wel duurder uitkomen veronderstel ik

Zie net dat ik exact dezelfde mail heb.

Ik heb gereplied wanneer ze de X-serie wel verwachten te kunnen leveren.
Even afwachten maar.

Paypal verwacht ik ook fee inderdaad. Ik dacht ook dat Nooff dat aangegeven had ergens in het begin van de Powerbuy.
Wat hebben anderen gedaan die al eerder besteld hebben?
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Miesepies

Citaat van: tiptop op februari  1, 2010, 22:04:45Misschien is mijn engels niet zo goed, maar het lijkt er te staan alsof ze juist een downgrade doen. van 5.1 stereo naar slecht 2 kanaals stereo in de update.

Niet zo zeer een downgrade, maar eerder een fix... stereo is stereo :)

Maar wat ik bedoel is dat ze het wel over een 'all channel stereo' hebben, wat mogelijk betekent dat je deze optie zou kunnen kiezen...

Technics78

X series

CURRENTLY OUT OF STOCK ON XRCA CABLES.
SHIPPING IN MARCH 2010
SONY 60W855 - B&W CDM9NT CDM1NT HTM2 ASW650 - EMOTIVA XPA5 - MARANTZ SR8002 - GUSTARD X12 - MINIX X8HPLUS

MartijnR

Citaat van: Technics78 op februari  1, 2010, 23:34:38
X series

CURRENTLY OUT OF STOCK ON XRCA CABLES.
SHIPPING IN MARCH 2010

Da's wel lang wachten. lastig hoor. Aan de andere kant, ik ben ook in afwachting van de UMC-1. Deze wordt naar alle waarschijnlijkheid eind maart/begin april. Dus ja wachten moet ik toch.

MArtijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Technics78

ja vind het ook wel balen, nu moet ik later deze bijbestellen en nog eens shipment erbovenop wat anders niet was

Betaling ga ik toch via bankwire doen , scheelt maar een 15 tal euro(4 kebabs) maar op 2 dagen steekt t nu ook niet