Emotiva

Gestart door Miesepies, oktober 20, 2009, 10:23:15

Vorige topic - Volgende topic

Miesepies

Jammer. Aan de ene kant wel een beetje begrijpelijk dat ze een foutje maken en alles eruit gooien (zeker gezien de enorme populariteit van de XPA-5 tijdens de sale), maar is natuurlijk heel vervelend voor jou. En nog langer moeten wachten is natuurlijk nooit leuk, als je met je nieuwe speeltje aan de gang wil.

Maar, je moet ze er gewoon op aanspreken. Lijkt me wel, zeker daar je een afspraak had gemaakt over de levering.

Als ik zo de verhalen lees, hadden wel meer mensen wat problemen zo gedurende de sale. Dat is iets waar ze echt de volgende keer beter mee om moeten gaan, om hun reputatie van goeie service te behouden. Dit was helaas een minpuntje. Nou maar hopen dat die XPA-5, als ie binnen is, alles goed maakt voor je :)

daxie

Ik heb ze alleszins een mailtje gestuurd om ze te laten weten dat ik teleurgesteld ben...
Benieuwd wat ze antwoorden.

mikeske

Citaat van: daxie op januari  4, 2010, 21:16:26
Ik ben al tevreden met een korting :)

Ik zal duimen voor je  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

danielo

Ach ik heb ook 4 maanden op mijn versterker moeten wachten, 5 maanden op bluray speler ooit 6 maanden op een scaler. Het hoort er een beetje bij de truuk is altijd iets in bestelling te hebben staan :).

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

daxie

Citaat van: danielo op januari  4, 2010, 23:46:24
Ach ik heb ook 4 maanden op mijn versterker moeten wachten, 5 maanden op bluray speler ooit 6 maanden op een scaler. Het hoort er een beetje bij de truuk is altijd iets in bestelling te hebben staan :).

Daniel.

Dag Daniel, wachten als je weet dat je moet wachten is geen probleem. Wachten als ze je unit naar iemand anders verstuurd hebben is wat anders...

danielo

Citaat van: daxie op januari  5, 2010, 08:23:05
Dag Daniel, wachten als je weet dat je moet wachten is geen probleem. Wachten als ze je unit naar iemand anders verstuurd hebben is wat anders...

Tja moet toegeven dat toen ze na 4 maanden mijn denon poa ineens een 'demo unit voor een winkel' hadden gemaakt ik wel gebeld heb met de baas van Penhold om  verhaal te halen en wat druk te zetten om het te herstellen (wat de volgende dag ook opgelost is).

Wel grappig op mijn opmerking dat mijn bestelling (denon avp, poa en bluray) nu niet bepaald ging over een 200 euro dvd speler kwam die met de mooie woorden : "had je die maar besteld daar hebben we er zat van op voorraad" :).

Daniel.

daxie

Citaat van: danielo op januari  5, 2010, 08:31:34

Tja moet toegeven dat toen ze na 4 maanden mijn denon poa ineens een 'demo unit voor een winkel' hadden gemaakt ik wel gebeld heb met de baas van Penhold om het verhaal te halen en wat druk te zetten om het te herstellen (wat de volgende dag ook opgelost is).

Wel grappig op mijn opmerking dat mijn bestelling (denon avp, poa en bluray) nu niet bepaald ging over een 200 euro dvd speler kwam die met de mooie woorden : "had je die maar besteld daar hebben we er zat van op voorraad" :).

Daniel.

muhah. Die verhalen toch... Hoe is de denon-combi? Had ik ook even op mijn lijstje staan, maar ik had geen winkel waar ik ze kon beluisteren...

danielo

Citaat van: daxie op januari  5, 2010, 08:37:51
muhah. Die verhalen toch... Hoe is de denon-combi? Had ik ook even op mijn lijstje staan, maar ik had geen winkel waar ik ze kon beluisteren...

Jammer want je kan altijd gewoon bij denon zelf gaan luisteren ze bouwen indien je wilt de set zelfs om met onderdelen die je wilt horen (wel op afspraak). Dit heb ik ook gedaan voor deze combi. Over penhold gaan veel verhalen ik ga altijd af op persoonlijke verhalen en tot nu toe zijn ze altijd aardig en redelijk geweest (op dit leverings verhaal na).

Het is niet mijn bedoeling om deze thread over te nemen maar de avp / poa combi is nogsteeds super. Het is nu bijna al 2 jaar na de introductie en nogsteeds denk ik in de top 3 pre/pro's en amps die je kan kopen (voor mij zou de classe 800 een andere keuze zijn). De POA is een beest van een versterker ooit wil ik er nog een 2e bij hebben *grin* maar hij is erg duur voor wat je er voor krijgt tov van een emotiva amp(s) bizar hoeveel je krijgt voor een zachte prijs. De pre/pro moet ik nog maar zien hoe dat uitpakt.

Daniel.

Nooff

Caution: Lift with your Legs  :D

Roger Black

Citaat van: Nooff op januari  5, 2010, 12:25:43
Caution: Lift with your Legs  :D

Hahaha, hoe fout!

danielo

Citaat van: Roger Black op januari  5, 2010, 13:22:19
Hahaha, hoe fout!

Bij de avp/poa dozen zit een waarschuwing dat je ze niet in je eentje moet verplaatsen, Gezien de combi 90kg is.

Daniel.

daxie

Nog geen antwoord gekregen... Om te bestellen antwoordden ze elke dag :)

jslaman

Dat heet prioriteiten stellen  ;D

Nooff

Cathy loopt achter met het beantwoorden van mail omdat ze ziek is geweest de afgelopen dagen. Geef het dus even de tijd, mijn mail werd zelfs bij het plaatsten van een bestelling pas 2 dagen later beantwoord.  ;)

Nooff

Citaat van: danielo op januari  5, 2010, 14:26:14
Bij de avp/poa dozen zit een waarschuwing dat je ze niet in je eentje moet verplaatsen, Gezien de combi 90kg is.

Daniel.
Dat mag je eigenlijk al niet vanaf 12 kg  ;)

daxie

Citaat van: Nooff op januari  6, 2010, 11:45:23
Cathy loopt achter met het beantwoorden van mail omdat ze ziek is geweest de afgelopen dagen. Geef het dus even de tijd, mijn mail werd zelfs bij het plaatsten van een bestelling pas 2 dagen later beantwoord.  ;)

Ik heb Vincent en Sarah :)

Nooff

Gisteren nog even mogen genieten van een ERC-1 demo. Ondanks dat de speler slechts een uurtje of 2 á 3 draaide, ben ik toch wel zwaar overtuigd. Nooit eerder heb ik zo'n ruimtelijke speler gehoord. De dynamiek is overweldigend, elke aanslag is te onderscheiden, elke instrument wordt zeer nauwkeurig overgebracht. De mate waarin elke cd tot leven komt, het werkelijk lijkt alsof de zanger/groep zich in dezelfde ruimte bevindt als de luisteraar, m'n mond viel open van verbazing. Ik denk dat ik zo'n 35 minuten heb geprobeerd hem van de grond te tillen  :o...Ik ben bekend met veel cd spelers, en ondanks dat ik niet heb kunnen A-B'en weet ik wel hoe ze ongeveer klinken. Ik durf rustig aan te zeggen dat de ERC-1 echt niet onderdoet voor een Marantz SA-15S2 (op cd gebied natuurlijk). Op sommige punten kwam de ERC-1 voor mijn gevoel althans nog sterker naar voren. Vooral de stem wordt erg nauwkeurig gepresenteerd. Het is dat veel mensen nog huiverig zijn voor internetaankopen zonder ook maar een seconde te hebben kunnen horen/beluisteren, maar voor mij is overduidelijk geworden dat High-End niet gekoppeld is aan € 1000,- + componenten. Een product als de ERC-1 is heel goed in staat om veel componenten van bekende fabrikanten de deur te wijzen, zeker gezien de soms absurde prijzen.

Nooff

Citaat van: daxie op januari  6, 2010, 12:27:52
Ik heb Vincent en Sarah :)
Alle mail komt wel eerst langs Cathy, dat vertelde ze mij althans. Sarah loopt ook achter, Vincent is net nieuw daar. Ik heb zelfs een quote ontvangen van Vincent die een dag later door Cathy overruled werd omdat Vincent een te hoge shipping had aangegeven  ;)

phmeijer

Vincent is zeker aangenomen om alle NL bestellingen te verwerken! ;)
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

daxie

Citaat van: Nooff op januari  6, 2010, 12:36:37
Alle mail komt wel eerst langs Cathy, dat vertelde ze mij althans. Sarah loopt ook achter, Vincent is net nieuw daar. Ik heb zelfs een quote ontvangen van Vincent die een dag later door Cathy overruled werd omdat Vincent een te hoge shipping had aangegeven  ;)

Ben jij daar vriend aan huis of zo? :)

Roger Black

Citaat van: daxie op januari  6, 2010, 14:45:48

In ieder geval Ambassadeur!!  :P

Nooff

Citaat van: daxie op januari  6, 2010, 14:45:48
Neuh, ze zijn gewoon heel open en eerlijk tegen je. Iedereen maakt wel eens een fout, die kan je niet recht praten, maar over het algemeen vertellen ze wel vaak hoe het zit.

corival

Dat Vincent nieuw is, was ik ook al achter. Eerst heb ik meer dan een week moeten wachten op mijn 1e quote. Toen was hij de XPA-5 en UMC-1 vergeten en had alleen de kabels aangeboden  :crazy:. Toen ik daarop reageerde, kreeg ik een nieuwe quote op de dag dat de Sale was afgelopen met een levertijid tot half februari en zonder de $ 100 korting  >:(.

Ik wacht nu wel even een maandje...
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

daxie

Ik wacht nog op mijn antwoord. Morgen stuur ik een reminder...

Ik vind het verontrustend dat als je spreekt om te kopen je elke dag antwoord krijgt, maar als er ergens een fout gebeurt duurt het langer. Maar misschien zijn ze ondertussen voor mij een oplossing aan het zoeken? Optimistisch en open minded blijven  :devil:

Miesepies

Citaat van: corival op januari  6, 2010, 19:35:30Dat Vincent nieuw is, was ik ook al achter. Eerst heb ik meer dan een week moeten wachten op mijn 1e quote. Toen was hij de XPA-5 en UMC-1 vergeten en had alleen de kabels aangeboden  :crazy:. Toen ik daarop reageerde, kreeg ik een nieuwe quote op de dag dat de Sale was afgelopen met een levertijid tot half februari en zonder de $ 100 korting  >:(.

Wanneer heb je je eerste quote aanvraag gedaan ? Als dat ruim voor kerst was, dan moet je ze daar op wijzen, omdat toen de XPA-5 nog beschikbaar was voor de sale deal. De sale was alleen voor in-stock...en die XPA-5 ging geloof ik erg hard.