Humble Statement

Gestart door borkaenjo@work, oktober 18, 2009, 16:51:59

Vorige topic - Volgende topic

Davey

Citaat van: sphere op april  1, 2010, 17:53:26
Heb je plaatjes Davey?

Sorry sphere, ik had jouw reply niet gezien zojuist. Nee, heb ik niet en zeker niet zoals mr TC. Ik heb nu een aantal deuren en kozijnen in 9010 hoogglans gezet en om dat te fotograferen t.o.v. een gewone kwast is lastig door de kleur. Je moet het maar van me aannemen  ;).

Ik werk altijd met veloursrollertjes en dat geeft al een heel strak resultaat. Je ziet soms toch een beetje de rollerstructuur en je voelt het nog meer. Ik weet dat dit muggenziften is maar nadat ik de tip van de daskwast kreeg ben ik het toch gaan proberen. Het resultaat is echt gladder dan op welke manier ik eerder had gewerkt. Het is bijna een spuitresultaat  8)

borkaenjo@work

@Davey,

dan kom jij toch ff dassen.  ;D
Zal ik alles erop zetten met een veloursroller.  O0

@Mr TC

Jouw topic heeft me doen besluiten om zelf de lak aan te brengen.
Wat een prachtig resultaat.  :wub:

Ik heb net foto's gemaakt van de ene "strakke" speaker nat.
Dus met glans.
Als ie helemaal opgedroogd is, maak ik nog wat foto's.
Dus zonder glans.

Davey

Citaat van: borkaenjo@work op april  1, 2010, 19:42:41
@Davey,

dan kom jij toch ff dassen.  ;D
Zal ik alles erop zetten met een veloursroller.  O0

Hahaha, roep maar niet te hard want ik kom zo langs  :D maar als ik kijk hoe handig jij bent komt ook het dassen allemaal wel goed.

borkaenjo@work

Bij deze met glans.

En droog.

borkaenjo@work

Citaat van: Davey op april  1, 2010, 19:59:07
Hahaha, roep maar niet te hard want ik kom zo langs  :D maar als ik kijk hoe handig jij bent komt ook het dassen allemaal wel goed.

Ik ga het dassen iig wel proberen.
Dan maar een nieuwe kwast.

ruud2

das al een lekker strak huidje :clapping:.

ruud
Mark (Levinson)  , Nelson (Pass)  , Neil (Pattel) , Rondi dÁgustino  (Krell)  en Herr Willi ( Studer, Revox)  spelen samen in een speciale ruimte. allemaal ouwe meuk...maar klinkt o zo lekker...
Frits (Philips) mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

EJ

Wow! Ziet er goed uit! :D

Davey

Citaat van: ruud2 op april  1, 2010, 20:47:18
das al een lekker strak huidje :clapping:.

ruud

Helemaal mee eens  :headbanging:

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

phy

borkaenjo@work

Vandaag de spuitplamuur aangebracht met een roller.

Meteen weer gedonder met de vrouw.  ;D
Deze spuitplamuur stinkt bij kans nog erger dan de polyester.  :crazy:
Vanwege plaatsgebrek in het tuinhuisje, deze keer in de garage gedaan.

advr

Citaat van: borkaenjo@work op april  6, 2010, 18:43:30
Vandaag de spuitplamuur aangebracht met een roller.

prachtig geworden ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

EJ

Davey

:D Dat is bij ons thuis niet anders. Ik ben wat platen aan het schilderen voor het balkon met terpentineverf in de garage  :devil:

Ik ben weer benieuwd naar het schuurwerk. Dat zal wel superstrak gaan worden met die rolplamuur  :D

WMC

Komt die spuitplamuur nou zo van de bouwmarkt of heb je daar een speciaal adres voor?
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

borkaenjo@work

Citaat van: WMC op april  6, 2010, 19:35:40
Komt die spuitplamuur nou zo van de bouwmarkt of heb je daar een speciaal adres voor?

Het staat een paar pagina's terug.
Het is spuitplamuur van De IJssel Coatings.

Poltix Spuitplamuur
Zeer fijne polyesterplamuur. Zeer snelle droging en bijzonder goedschuurbaar. Geschikt voor polyester, staal en MDF. Uitsluitend voor spuitapplicatie (dat neem ik met een korreltje zout  ;D ).
Kleur: crème
Verpakking: 1 liter set (basis met verharder)

Het e.e.a. via het werk kunnen bestellen.
Scheelde me toch weer bijna € 30,- totaal.

Surpass

..weet je heel zeker dat je ze zwart gaat rollen/spuiten? Ze zijn namelijk waanzinnig mooi in het wit!  :wub:

borkaenjo@work

Wit past echt niet in ons interieur.

mr TC

Einstein: Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Anton: Wetenschappelijke onderbouwing veranderd van vandaag op morgen, en dat ook vaak 'per ongeluk' of door 'out of the box thinking'

Dirk666

Dat ziet er strak uit!  8)

Het is haast niet meer te geloven dat er vele dikke lagen "opvulling" onder zitten  :P

Weet je intussen al of je voor passieve filtering of een actief systeem gaat?
Goedgelovigheid is altijd een gevolg van onkunde.
www.breem.nl

borkaenjo@work

Het wordt definitief passief.

snikkeltje

Goede beslissing die niet teleur zal stellen. Passief filteren heeft ondanks de theoretische nadelen echt nog niet afgedaan, denk bijv. aan de Milestone speakers van Marc. Waar middels een passief filter toch wel het uiterste gehaald is uit de gekozen units+kast. De kasten worden echt prachtig!
Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

borkaenjo@work

Vandaag van het mooie weer geprofiteerd
en buiten de ene torpedo in de tweede laag
spuitplamuur en de andere in de eerste laag
spuitplamuur gezet.

Rechts zit de tweede laag op.

Dat wordt weer lekker schuren.
De spuitplamuur schuurt wel lekker en wordt heerlijk
strak en glad. ;D

sphere

Icing on the "cake"  O0
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

JeKa

Ziet er wel heel strak uit zo!