Hoeveel Elac luisteraars in dit Forum.

Gestart door eip, september 6, 2009, 17:52:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Deleted member

#251
Ik vind beiden prachtig... Met fronts hebben ze een wat meer industrieel uiterlijk, vind ik. Wellicht meer zoals het ooit bedoeld is.

Bovendien heb ik twee donderstenen rondlopen van 8 en 9, en die hebben net een afstandbestuurbare helicopter gekregen van opa (waarvoor dank...  :notify: ) dus het is wijs om de fronts er inderdaad op te laten!

Maar de kids hebben me op het hart gedrukt dat ze niet in de buurt gaan komen.  :angel:
Stereo-fan for life!

frank2

Citaat van: technative op april  1, 2013, 11:38:41
Nou, kom op Frank! Ik heb het ook voor elkaar gekregen. Nu ben jij aan de beurt!  :D

wat moet ik met een starlight 6? ik heb geen losse apparaatjes meer die aangesloten moeten worden met een coax kabel die maar 300 euro kost. Ik heb een anthem, die kan alles. Incl. een goede DAC. dus geen kabeltjes.

Nee ik wacht wel tot Karel weer de Focus audio 90 importeert, echte speakers gaan mijn slechte Ushers weg, want ik heb net gelezen dat mijn speakers te groot zijn, mijn Anthem niet kan corrigeren, dat eenvoudige stroomkabels net zo goed zijn als hele dure de anthem maakt er toch een pot nat van.

En meer van dat soort complete onzin met andere woorden het klinkt hier als een klok, geen ergernissen. Maar houd dat maar voor je want dat zal ook wel weer niet kunnen.

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted Member 2

Citaat van: frank2 op april  1, 2013, 12:25:16
wat moet ik met een starlight 6? ik heb geen losse apparaatjes meer die aangesloten moeten worden met een coax kabel die maar 300 euro kost. Ik heb een anthem, die kan alles. Incl. een goede DAC. dus geen kabeltjes.

Nee ik wacht wel tot Karel weer de Focus audio 90 importeert, echte speakers gaan mijn slechte Ushers weg, want ik heb net gelezen dat mijn speakers te groot zijn, mijn Anthem niet kan corrigeren, dat eenvoudige stroomkabels net zo goed zijn als hele dure de anthem maakt er toch een pot nat van.

En meer van dat soort complete onzin met andere woorden het klinkt hier als een klok, geen ergernissen. Maar houd dat maar voor je want dat zal ook wel weer niet kunnen.

was niet voor jou bedoeld Frank. Voor Technative

Deleted member

#254
euh...  :wacko: Zo begreep ik 'm ook niet hoor...
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2


Deleted member

Stereo-fan for life!

Deleted member

Citaat van: technative op april  1, 2013, 11:04:43
Ik mag uitzoeken wat ik wil. Doen en laten wat ik wil. Maar als de grens bereikt is, dan laat ze dat wel weten.

Dus de grens ligt bij het kopen van een set FS247, een set BS243, een set FS247SE, een SUB2060D en een PS Audio AC3 in een weekend.

Denk dat ik ook niet mag klagen! :D

En dan vergeet ik ook nog de Vicol kabel te noemen die ik net betaald heb...  :blink:
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Citaat van: technative op april  1, 2013, 13:24:57
En dan vergeet ik ook nog de Vicol kabel te noemen die ik net betaald heb...  :blink:

en de bruggen......

Deleted Member 2

Je hebt meer voorraad dan Hobo HiFi.  ;D

gast2018

Citaat van: Onder013 op april  1, 2013, 13:32:33
Je hebt meer voorraad dan Hobo HiFi.  ;D

Dat is niet zo moeilijk die winkels staan half leeg.

Deleted Member 2

Citaat van: ergé op april  1, 2013, 17:23:47
Dat is niet zo moeilijk die winkels staan half leeg.

Gaat het niet goed daar?

frank2

Die winkels zijn van Look & Listen, de importeur van o.a. Anthem.
De Hobo winkel in enschede is al dicht (heet daar anders hifi studio city, omdat er al een hobo hifi was)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

gast2018

Citaat van: Onder013 op april  1, 2013, 17:58:17
Gaat het niet goed daar?

Doe ik geen uitspraken over maar het viel me op dat de paar winkels waar ik de laatste tijd wel eens geweest ben behoorlijk leeg zijn.

vik

Citaat van: ergé op maart 28, 2013, 13:46:14
Zat van de week een beetje te denken aan het volgende. Mijn 607's hebben nog de oudere woofers dus niet de CE versie. Nu hoor ik vaak (oa Vik) dat de CE versies veel beter zouden klinken. Zou het een upgrade optie zijn deze te vervangen door de nieuwere CE versies? Even afgezien van het feit of de nieuwe units wel exact zouden passen in de behuizing.

Heeft iemand daar een idee over?

Inmiddels al wat meer info over het upgraden naar de Crystal drivers?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Rob Eric Blank

Mijn Elac's krijgen een update....de kleur van de center en de fronts wordt wit. Daarna de gril aanpassen en uniformeren.

gast2018

Citaat van: vik op april  5, 2013, 09:15:42
Inmiddels al wat meer info over het upgraden naar de Crystal drivers?

Heb je een PB gestuurd.

Ik heb inmiddels bericht ontvangen.

Zonder in details te treden. Het zou mogelijk kunnen maar ik doe het niet.

gast2018

Citaat van: Rob Eric Blank op april  5, 2013, 12:49:49
Mijn Elac's krijgen een update....de kleur van de center en de fronts wordt wit. Daarna de gril aanpassen en uniformeren.

@Rob

Wel foto's laten zien hier hoe het geworden is. Ben wel benieuwd.


Rob Eric Blank

Citaat van: ergé op april  5, 2013, 13:08:33
@Rob

Wel foto's laten zien hier hoe het geworden is. Ben wel benieuwd.
Heb het nog niet gedaan. Wordt aan gewerkt.

vik

Citaat van: Rob Eric Blank op april  5, 2013, 12:49:49
Mijn Elac's krijgen een update....de kleur van de center en de fronts wordt wit. Daarna de gril aanpassen en uniformeren.

Netjes Rob.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Rob Eric Blank

Citaat van: vik op april  5, 2013, 21:17:38
Netjes Rob.
Die center is nog steeds een top aankoop. Hoe is die Cinemike update?

vik

Citaat van: Rob Eric Blank op april  6, 2013, 11:43:11
Die center is nog steeds een top aankoop. Hoe is die Cinemike update?

Mooi om te horen.

Ja de upgrade bevalt goed.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Deleted member

Stereo-fan for life!

Deleted Member 2