AV-NU 2012 . 19, 20 & 21 oktober 2012

Gestart door Alex Groningen, augustus 31, 2009, 19:00:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • AV-NU 2010

citac

Is de entree voor kinderen gratis?
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Ejorne

Citaat van: citac op oktober 15, 2009, 11:17:46
Is de entree voor kinderen gratis?

Nee, die moeten extra betalen voor alle woofertjes die ze met hun vingertjes gaan doorboren...  :P

hifiman

Citaat van: citac op oktober 15, 2009, 11:17:46
Is de entree voor kinderen gratis?
Kinderen zijn verboden, doodse stilte gewenst tijdens de demo's  ^-^  :devil:

Ejorne

#178
Citaat van: Audioloog op oktober 15, 2009, 12:06:23
Kinderen zijn verboden, doodse stilte gewenst tijdens de demo's  ^-^  :devil:

Helaas zijn het niet alleen eventuele kinderen die de rust verstoren...  :(

Ze zouden van de organisatie uit bijvoorbeeld al eens een verbod op het uitdelen van plastic tasjes moeten invoeren...  :P

hifiman

Citaat van: Ejorne op oktober 15, 2009, 12:24:16
Helaas zijn het niet alleen eventuele kinderen die de rust verstoren...  :(
Dat is dan ook weer waar  :baaa:

ravage

Citaat van: denoontje op oktober  8, 2009, 09:41:52
you're welcome ;-)

Planning is gewijzigd helaas, zaterdag ben ik verhinderd  :(

Maar goed op Zondag ben ik er gewoon bij.

Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma

denoontje


Ejorne

Citaat van: denoontje op oktober 15, 2009, 17:07:58
toch veel plezier dan

hahaha, zou wat zijn als je zou zeggen: "nou dan wens ik je ook geen plezier meer".  :P

Spacebass

Citaat van: citac op oktober 15, 2009, 11:17:46
Is de entree voor kinderen gratis?
Gewoon meenemen die kinderen ;)
Ze hebben sowieso een beter gehoor dan sommige types op het forum ;D

Ejorne

#184
edit...

tiptop

Zaterdag kijken (en hopelijk ook nog iets beluisteren) samen met een vriend van me.

Hopelijk ook free tickets. :)

Wilde eigenlijk op zondag, want dat is meestal de rustige dag, maar mijn vriend kon alleen zaterdag. :confused:

Ik denk dat het een dagje ouwehoeren wordt met alle bekenden ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

citac

Gratis entree voor kids, gratis parkeren  O0.

Weet iemand waarom More Music weer niet aanwezig is?
Ik wil die Isis wel eens beluisteren.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

garmtz

#187
More Music is er al jaren niet meer bij... Kan veel redenen bedenken, maar het blijft gissen.

tiptop

Citaat van: citac op oktober 16, 2009, 02:20:21
Gratis entree voor kids, gratis parkeren  O0.

Weet iemand waarom More Music weer niet aanwezig is?
Ik wil die Isis wel eens beluisteren.
Dan moet je naar rhapsody of studio wilbert denk ik. ::) ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

jasjenl

Ik ga zaterdag sowieso, alleen gaan de vrienden waarmee ik ga vanuit de andere kant van het land en pas in de middag. Mocht er nog iemand vanuit regio Doetinchem (of Arnhem) gaan en geen zin hebben om alleen te gaan of nog extra gezelschap willen, dan sta ik open voor een carpoule ;)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Alex Groningen

Voor iedereen die dit weekend heen gaat veel luister plezier toegewenst. Ik blijf wel weer balend dit weekend thuis. ;)

tiptop

Citaat van: Alex Groningen op oktober 16, 2009, 17:01:00
Voor iedereen die dit weekend heen gaat veel luister plezier toegewenst. Ik blijf wel weer balend dit weekend thuis. ;)
Kan je toch op je mooie set, met je ogen dicht, dromen dat je op de vad bent ;D ;)

het is rustgevender, kost minder en klinkt waarschijnlijk beter 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Alex Groningen

Citaat van: tiptop op oktober 16, 2009, 17:45:36
Kan je toch op je mooie set, met je ogen dicht, dromen dat je op de vad bent ;D ;)

het is rustgevender, kost minder en klinkt waarschijnlijk beter 8)


Zo kan ik het inderdaad ook zien.  ;D Maar mag ook graag kijken wat er zoal nieuw te koop is of uitkomt.
Volgend jaar dan maar weer een poging wagen.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ejorne


flash1982

en hoe was het vandaag daar?
nog niemand terug,  met wat eerste indrukken?

(ik ga morgen) :music: :clapping:

hifiman

#196
Citaat van: Rene-Wesselius op oktober 17, 2009, 16:49:04
en hoe was het vandaag daar?
nog niemand terug,  met wat eerste indrukken?

(ik ga morgen) :music: :clapping:
Erg druk. Ik heb het weliswaar naar mijn zin gehad en vond het leuk weer wat bekenden te ontmoeten, maar op dit moment denk ik dat het wel de laatste keer geweest is voor mij. Echt even serieus iets luisteren is er niet bij. Dan liever weer naar Belgie, is de entree nog gratis ook  :-X

Leukste vond ik eigenlijk nog de Epson demo verzorgd door Garmt en Bjorn van BB&G  :headbanging:  :pompom:  :)

Verder waren de twee positieve uitschieters voor mij (voor zover ik dat dus goed heb kunnen beoordelen  :-X ) de Arabesque speakers van mevrouw Gabi en de (veel goedkopere) Neat speakers op de Naim set die ook zeer muzikaal klonk  :happy:

En met dank aan Remco van Audiolife voor het gratis kaartje, zodat ik er toch nog een goed prijs/prestatie gevoel aan overgehouden heb  :D

reza

#197
Ik/wij ( Kermit ) Vonden het erg tegen vallen. Qua projecors stond er bijna niets.
En JVC had er helemaal een potje van gemaakt want die hadden gelokt met :

De nieuwe 950 staat er rechtreeks van Berlijn van uit de IFA show
we geven een spectaculaire 3d demo die de VAD beurs nog nooit heeft gezien!

Ik kan jullie vertellen de VAD beurs heeft het nog steeds NIET gezien :crazy:
De 2 beamers die er stonden van JVC stonden op een tafeltje. Je kon er aan 1 kant
langslopen en ze van de bovenkant zien, als ze dat met 3D bedoelen is het ze wel aardig gelukt.
Maar nee wij vonden het niet bijzonder.

De Demo van Epson was goed. De jongens van Epson hadden een batcave gemaakt wat ook als sauna
gebruikt kon worden. De 2 broodjes kroket die ik had gegeten waren er zo weer af bij de Epson stand.
Want het was ergggg warm daarbinnen. Maar de demo zag er goed uit. Naar mijn mening was het 3mt scherm net iets
teveel van het goede voor de 5500. Maar complimenten voor BB&G die de beamer had gecalibreerd? En voor het geluid.

Toch wel een leuke dag gehad want we zagen weer een aantal bekenden waaronder Audioloog en zijn lieve vrouw
Bjorn,Garmtz, Riwi ( waar we mee hadden afgesproken ) Maar vor de rest was hiet niet zo bijzonder.

2 Demo,s vond ik wel erg mooi, dat waren de demo,s van KEF en B&W die klonken SUPER!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

neverywhere

#198
Ben ook geweest vandaag,en het viel niet mee...muziek keuze was weer te erg voor woorden.....ik heb begrafenissen meegemaakt waar vrolijker muziek werd gedraaid dan de muziek die op de VAD te horen was. En zijn er nu echt zoveel jazz liefhebbers onder ons?
Geen rock plaatje gehoord,springsteen was wel het ruigste dat gedraaid werd..ach ach ach...

En wat viel zoal op? Positief  in ieder geval de combinatie Naim met Neat speakers....Mcintosh-nordic (met zowaar nog enige aardige muziekjes) met Volent speakers,net als vorig jaar een zeer degelijk geluid.  Adam speakers heel mooi en helder en die glazen dingen (arabesque?) vielen ook niet tegen.....zo,n ribbon tweeter....ik ga er steeds meer voor voelen.
O, en die nieuwe Wilson's die klinken ook helemaal niet gek.....jammer dat ze zo lelijk zijn.En duur.

Maar tegenvallers waren er ook.....was vorig jaar erg onder de indruk van de KEF 207 met McIntosh. Nu stonden ze met Marantz en en een heel dure subwoofer te spelen. Demonstrateur dacht waarschijnlijk dat hij een demodag voor doven en slechthorenden had want hij speelde knetter en knetterhard......en schel.....en ronduit ...eh....tegenvallend dus.....ben een uurtje later nog eens wezen luisteren maar het was echt niks.

Ook die joekoeloerissen van B&W werden door een heel beroerd opgenomen cd nogal afgeknepen...jammer


En dan de nieuwe dynaudio speakers....40.000 euro....en daar zien ze niet naar uit...vond ze zelfs een beetje houtje touwtje eruitzien....ruwe verchroomde pootjes eronder die niet echt lekker gemonteerd zitten..nee....en het geluid?  Tja, iemand uit het publiek verzocht om een demo dmv een ouderwetse grammofoonplaat ....Pink floyd/dark side of the moon.
Hoe in vredesnaam kan iemand met een stel redelijke oren nu toch niet horen dat een plaat knettert,spettert en ruist? Die hele dure speaker werd volledig vermoordt door dat analoge gekras..
En toen ze indelijk een cd opzetten ....kreeg ik weer jazz voor m,n kiezen....
Ja, die kerel die die demoruimte uitvluchte was ik.

Ach ja...

I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Guester

Het was erg druk...de bios was goed verzorgd en lekkere popcorn :)
Sonos - Spotify