HDI Dune 3.0 (niet 1.0 of 2.0 dus)

Gestart door Kjelt, augustus 27, 2009, 17:28:05

Vorige topic - Volgende topic

frankly

EVA9150, iets minder audio codecs, maar verkrijgbaar.
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

Moony

Citaat van: Tinus_ op december  6, 2009, 11:03:14
En aan welk apparaat zitten jullie dan te denken? Het moet dan wel een apparaat zijn wat ook DTS-MA en Dolby ThrueHD kan weergeven.
Voorlopig zijn dat er nog niet zo veel.

WD TV Live + losse BD speler

WilcoL

Citaat van: Moony op december  6, 2009, 12:11:12
WD TV Live + losse BD speler

Ik heb uiteindelijk ook voor zo'n oplossing gekozen: de Playon! & de 2500BT...

Nog geen enkel probleem gehad en uitermate tevreden!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Quadral Platinum M4, M2 & M1 - Tannoy Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

qapla

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december  4, 2009, 20:57:08
Week 51 zover we nu weten.
Citaat van: J.A.F._Doorhof op december  6, 2009, 08:41:34
Meestal kloppen mijn voorspellingen wel dacht ik.
Ik roep nu eenmaal niet bij elke schattig dat we ze binnen krijgen (kost ons soms wat klanten, maar die zitten nu zeker zonder :D).

Was dat vorig jaar zo rond deze tijd ook niet zo met de 1.0? Niet dat het mij wat uitmaakt maar ik heb zo'n dejavu gevoel hierbij. Ondertussen wacht ik gewoon rustig af of ze voor of na de kerst van 2009 geleverd worden.

HarryP

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december  6, 2009, 08:41:34
Meestal kloppen mijn voorspellingen wel dacht ik.
Ik roep nu eenmaal niet bij elke schattig dat we ze binnen krijgen (kost ons soms wat klanten, maar die zitten nu zeker zonder :D).

Dat stel ik ook zeer op prijs. :clapping: :clapping:
maar ik hoop dat je ook begrijpt dat ik nu mijn twijfels over de firma HDI begin te krijgen. :(
Als je nog even wacht komen de grote merken nog eerder met iets.

Nogmaals niets ten nadele van ITC, jullie kunnen er ook niets aan doen.

RvD

De spelers zijn toch onderweg vanuit HDi..

Zie dit topic http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=22034

Daar wordt ook bevestigd door Hi-jack dat ze ook voor Europa onderweg zijn en maandag/dinsdag bij de importeur zullen arriveren. Dus komende week kun je hem wel verwachten. Tenminste mijn leverancier stuurd me af en toe status updates per mail en de laatste gaf aan 8 dec. zijn ze binnen.

Frank maakt geen gebruik van de NL importeur als ik het goed heb, dus die kan een andere levertijd hebben.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - Ascendo the28 sub squared pro passive sealed shallow
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 CineMike/Amplitude 16 - Advance Paris XA1200 CM Ultimate Edition (3x) - Dynacord L3600FD CineMike
Bronnen: Oppo UDP-205 Final edition + stereo analog CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen  - Furutech e TP66 + e TP86 - AudioQuest Dragon 48 CM - AudioQuest William Tell Zero CM (3x) - CineMike netkabels (13x) - Mway 3DW Reference XLR (3x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Acoustic Revive RD3 - Isotek - Wireworld Akoestiek: Artnovion - Sonitus

Kjelt

Citaat van: HarryP op december  6, 2009, 14:13:02
Als je nog even wacht komen de grote merken nog eerder met iets.
HD mediaspelers zijn nu al 3 jaar op de markt en er is nog geen echt groot merk dat iets soortgelijks biedt, ik vermoed zelf vanwege de niet 100% functioneren van alle mediaspelers, ik ben er nog geen 1 tegen gekomen die 100% alles betrouwbaar en zonder nucks speelt. Het is en blijft heel leuk en nuttig speelgoed maar geen groot merk die zich hieraan de vingers brandt  ;)

frankly

Zie op JVB dat de prime 3.0 deze week verscheept wordt,
en dat de Base 3.0 nog niet ingeplanned staat >:(
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

Kingpin

Citaat van: Kjelt op december  6, 2009, 17:36:03
HD mediaspelers zijn nu al 3 jaar op de markt en er is nog geen echt groot merk dat iets soortgelijks biedt, ik vermoed zelf vanwege de niet 100% functioneren van alle mediaspelers, ik ben er nog geen 1 tegen gekomen die 100% alles betrouwbaar en zonder nucks speelt. Het is en blijft heel leuk en nuttig speelgoed maar geen groot merk die zich hieraan de vingers brandt  ;)
Misschien de nieuwe NAD T577 !
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

RvD

Geachte klant,

Bij deze willen wij u informeren over de levertijd van de door u bestelde HDi Dune.

Zojuist hebben wij van de leverancier bericht gekregen dat de spelers binnen zijn, deze worden
nu voorzien van nieuwe firmware en handleidingen en worden naar verwachting morgen verzonden naar ons.

Dit betekent dat wij de spelers woensdag binnen verwachten zodat wij deze direct naar u kunnen opsturen.
De speler zou dan donderdag bij u binnen moeten zijn. U ontvangt nog een e-mail zodra de zending bij ons de
deur uit gaat, in deze e-mail staat tevens een TNT track & trace code waarmee u het pakket online kunt volgen.

Met vriendelijke groet,
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - Ascendo the28 sub squared pro passive sealed shallow
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 CineMike/Amplitude 16 - Advance Paris XA1200 CM Ultimate Edition (3x) - Dynacord L3600FD CineMike
Bronnen: Oppo UDP-205 Final edition + stereo analog CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen  - Furutech e TP66 + e TP86 - AudioQuest Dragon 48 CM - AudioQuest William Tell Zero CM (3x) - CineMike netkabels (13x) - Mway 3DW Reference XLR (3x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Acoustic Revive RD3 - Isotek - Wireworld Akoestiek: Artnovion - Sonitus

kermit

Citaat van: RvD op december  7, 2009, 16:22:49
Geachte klant,

Bij deze willen wij u informeren over de levertijd van de door u bestelde HDi Dune.

Zojuist hebben wij van de leverancier bericht gekregen dat de spelers binnen zijn, deze worden
nu voorzien van nieuwe firmware en handleidingen en worden naar verwachting morgen verzonden naar ons.

Dit betekent dat wij de spelers woensdag binnen verwachten zodat wij deze direct naar u kunnen opsturen.
De speler zou dan donderdag bij u binnen moeten zijn. U ontvangt nog een e-mail zodra de zending bij ons de
deur uit gaat, in deze e-mail staat tevens een TNT track & trace code waarmee u het pakket online kunt volgen.

Met vriendelijke groet,

Yip heb ik ook gehad. Dus hopelijk donderdag.

Dennis N

Citaat van: RvD op december  7, 2009, 16:22:49
Geachte klant,

Met vriendelijke groet,

Om welke leverancier gaat het dan?
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

nwolsink

en wanneer krijgen de huidige eigenaren dan de nieuwe firmware?
::Nothing to see here::

hifiman

Citaat van: nwolsink op december  8, 2009, 11:43:22
en wanneer krijgen de huidige eigenaren dan de nieuwe firmware?
Deze week volgens de laatste berichten  ;)

Wuppy32

Hmmmm....ik lees net dat wifimedia um deze week nog verwacht.

Ondanks ik de Dune Center een half jaar heb ziet die Dune 3.0 er erg aantrekkelijk uit. Als die Dune 3.0 vele malen sneller is met laden van BR / BR ISO's e.d. ga ik serieus overwegen om de Center weg te doen :) en voor de 3.0 te gaan

frankly

Nu nog de levertijden voor de Base 3.0 :dry:

J.A.F._Doorhof

Base is voorlopig niet goed leverbaar.
De Dune 3.0 komt hier begin/half volgende week binnen als alles meezit.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Wuppy32

Wat zou nu de redenen zijn om over te stappen van de Dune Center naar de Dune Prime 3.0?

J.A.F._Doorhof

Waarschijnlijk de snelheid.
Ik heb zelf de Center en vrees dat de KWALITIET van het beeld/geluid niet beter zullen zijn, snelheid zal wel een STUK hoger liggen.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

lincoln

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december  8, 2009, 17:35:16
Base is voorlopig niet goed leverbaar.
De Dune 3.0 komt hier begin/half volgende week binnen als alles meezit.

Ergo: Weer een week later als dat de rest hem heeft...
jah, ik ben zooo blij dat ik ingeschreven heb...  >:(

J.A.F._Doorhof

Je mag hem elk moment annuleren, we dwingen niemand de unit aan te schaffen. Ben het eerlijk gezegd een beetje moe aan het worden dat ik de zwarte piet krijg toegespeeld bij nagenoeg elke post  :-X
We houden de klanten continue op de hoogte van wat er gebeurt en geven ook zover ik weet de juiste informatie door en maken NIEMAND blij met levertijden die niet waar zijn en later terug geroepen moeten worden. Dat de drives niet goed waren hadden ook wij niet kunnen voorzien en daar zit de grootste vertraging in, maar dat is niet onze fout.

De reden dat wij hem iets later hebben heb ik je al eens uitgelegd.
Wij gebruiken een andere importeur en krijgen hem daardoor precies 5 werkdagen later dan de NL dealers, echter als je ooit garantie nodig hebt dan zijn wij een stuk sneller.
Dat is ook een van de redenen dat wij een andere importeur hebben gezocht.
De NL importeur is zeer slecht bereikbaar telefonisch en is simpelweg niet snel met zijn garantie afhandeling.

Maar nogmaals als je wilt annuleren, geen enkel probleem.
We doen dit voor het profijt van de klant.
Custom installer

lincoln

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december  8, 2009, 18:51:49
... ben het een beetje moe aan het worden dat...

Hier nog een... >:(

Ik laat het staan tot eind december zoals gezegd. Als ik hem wil annuleren, had ik dat veel eerder moeten doen, had ik er nu ws 1 staan. gaat nu niet meer lukken. Maar ik baal er wel vreselijk van.

Is in ieder geval de laatste keer dat ik ergens voor inschrijf...   :-X

J.A.F._Doorhof

Zal ik hem dan maar direct annuleren voor je ?
Als je vooruit betaald heb dan zal ik het voor je terug storten, je moet namelijk wel een goed gevoel eraan over houden van beide kanten.......

Je beticht me nu van dingen waar ik TOTAAL NIETS aan kan doen, en ik wil in geen geval dat je je verplicht voelt om iets af te moeten nemen omdat je ingeschreven hebt, in dit geval werken we niet zo natuurlijk, dit is pure overmacht.

Probleem is alleen dat als je bij de eerste zending had gezeten je 50% kans had op een speler met een defecte of niet goed werkende drive.
De zending die NU komt is de EERSTE finalversion shipment, dus ik snap echt je probleem naar ITC niet.

Komt misschien harder over als ik het bedoel, maar ook wij zitten met smart te wachten en het is niet leuk om de schuld ergens van te krijgen waar ik niets aan kan doen.
We hebben ruim 2 maanden geleden een flink bedrag vooruit betaald voor de levering, en ook wij willen dat natuurlijk liever vorige maand dan volgende maand terug hebben.
Custom installer

lincoln

Als je even terugbladert, zie je dat ik al dik 2 weken amper een opmerking maak..
Ook al uitgelegd dat geduld niet m'n sterkste punt is...
Ik wordt zo ondertussen geestelijk gefolterd zeg maar..
Zoals ik al heb aangegeven: ik wacht tot eind december, is ie er dan nog niet, wordt het geen HDI.
Wil niet zeggen dat ik er niet gruwelijk van baal dat ik NOG een week langer moet wachten dan de rest dat hoeft te doen...
Heeft als oorzaak regel 2..
"zal ik hem dan maar direct annuleren voor je" maak je bij mij niet bepaald vrienden mee, zeg maar...
Ik zwijg maar weer even, is denk ik het beste.. :plain: